Kodėl vakarų Europoje visos kažkada dar 70 aisiais buvusios požeminės perėjos jau senai uzkastos ir kodėl požemines perėjas pas mus vis dar kasamos ir atnaujinamos?
Todėl, kad Vilnius yra kaip Maskva plečiamas ir urbanizuojamas – t.y bet kaip. Nes pas mus vyr. architektas yra abadas. Pažiūrėkite kaip sudarkyti priemesčiai, kuriuose leidžiama statyti bet ką ir bet kaip. Verslas stato namus, turi sutvarkyti aplinką, bet susimoka baudas, kurios yra juokingos ir nieko nepadaro. Vilnius tampa rytų Europos architektūrine šiknaskyle.
“Šiuolaikiška požeminė perėja” su laiptais ir liftais, kurie praktiškai niekada neveikia, yra oksimoronas. Vilniaus savivaldybėje yra daug komptencijos ubagų, kurie nežino, kad vakarų miestuose neįringinėja tokių atgyvenų, nes juose, pirma, savivaldybės rūpinasi pėsčiųjų patogumu, o ne galimybėmis automobiliui nesustoti ties perėjomis. Antra, vakaruose senai suprato, kad invalidams, seniems žmonėms ir tėvams su vaikų vėžimėliais požeminės perėjos yra sunkiai ar neįveikiama kliūtis. Tačiau visa tai Vilniaus neišmanėliams atrodo kaip “Darnus judumas”. Bet iš tikrųjų tokio dalyko, kaip neva visiems vienodos galimybės pasirinkt patogų judėjimą, niekur Europoje nėra, nes ten veikiama pagal aiškų prioritetiškumą: pėstysis, dviratis, VT, automobilis. Tad nekabinkite žmonėms makaronų apie šiuolaikišką žmonių kišimą po žeme dėl automobiliu keliaujančių kelių sekundžių sutaupymo.
Perėja atrodo siaubingai
kiek laiko reikės, kad ultraidiotai ir šioje trispalvę supieš?
Kodėl vakarų Europoje visos kažkada dar 70 aisiais buvusios požeminės perėjos jau senai uzkastos ir kodėl požemines perėjas pas mus vis dar kasamos ir atnaujinamos?
Todėl, kad Vilnius yra kaip Maskva plečiamas ir urbanizuojamas – t.y bet kaip. Nes pas mus vyr. architektas yra abadas. Pažiūrėkite kaip sudarkyti priemesčiai, kuriuose leidžiama statyti bet ką ir bet kaip. Verslas stato namus, turi sutvarkyti aplinką, bet susimoka baudas, kurios yra juokingos ir nieko nepadaro. Vilnius tampa rytų Europos architektūrine šiknaskyle.
“Šiuolaikiška požeminė perėja” su laiptais ir liftais, kurie praktiškai niekada neveikia, yra oksimoronas. Vilniaus savivaldybėje yra daug komptencijos ubagų, kurie nežino, kad vakarų miestuose neįringinėja tokių atgyvenų, nes juose, pirma, savivaldybės rūpinasi pėsčiųjų patogumu, o ne galimybėmis automobiliui nesustoti ties perėjomis. Antra, vakaruose senai suprato, kad invalidams, seniems žmonėms ir tėvams su vaikų vėžimėliais požeminės perėjos yra sunkiai ar neįveikiama kliūtis. Tačiau visa tai Vilniaus neišmanėliams atrodo kaip “Darnus judumas”. Bet iš tikrųjų tokio dalyko, kaip neva visiems vienodos galimybės pasirinkt patogų judėjimą, niekur Europoje nėra, nes ten veikiama pagal aiškų prioritetiškumą: pėstysis, dviratis, VT, automobilis. Tad nekabinkite žmonėms makaronų apie šiuolaikišką žmonių kišimą po žeme dėl automobiliu keliaujančių kelių sekundžių sutaupymo.
Tam tikras vietinis kontingentas apsidžiaugs gavęs progą paniokot.