Išties, papylus žvirgždo balas ir saulėkaitoj sustačius suoliukus “žalumos” padaugės. Ir, beje, geriausiu atveju tik dalis to šlamšto grūdama į kiemus pačių gyventojų sutikimu – “Kiekvienoje seniūnijoje žaliųjų salelių bus įrengta bent po 4–5, dalies jų vietos išrinktos gyventojų pageidavimu.” Kaip su baudžiauninkais, miesto valdžia ponavoja…
Sios saleles yra tai kas vadinama pinigu plovimu. Lazinuosi kad nuo savivaldybes administracijos iki imones kuri irengia sias saleles per viena zmogu viskas ztovi. Nuvaziuokite ten kur jos seniau irengtos, pamatysite kaip viskas atrodo. Juokinga kai viena salele turetu ju nuomone paleisti rajono veida. Cia panasiai kaip naujas vajus sodinti augalus…gerai kysiai laikosi.
A sunku pasodinti kokiu puseliu, ar kitu viszaliu augalu. Vien tos sluotos…lapai, ziema stagarai… kai i miska tai visi nori i šilą, o ne lapu bruzgyna…tai ineskit i miesta mišką!
Salelės tai tik pinigų įsisavinimas saviems, pradėt reikia nuo tokių rajonų esminio atnaujinimo, pastatų renovacijos, trūksta didesnio dėmesio iš savivaldos, nes tai ne tik gyventojų, bet ir pačio Vilniaus estetinis vaizdas, kiemų infrastruktūra, kuri yra sunykusi ir neatitinka šių dienų poreikių, nesprendžiamos neįgaliųjų asmenų judėjimo problemos, tokio tipo rajonuose, nes judėti vežimėlių ten yra tikras issukis arba neįmanomas dalykas, tad gal jau vertėtų pabaigti tą piaro kompanija ir užsiimti darbais? Nors man atrodo, kad apžvelgus 7 m šitos vms kiausiai per maži, nuveikti kažką tai rimto, apart dvirtakiu tiesimo ir smilgeliu sodinimo, visa tai gerai, bet tai darbas seniūnijų lygmenyje
Prie mano namų yra kelios paminėtos aikštelės. Visos labai atvirose vietose, todėl tuščios: vaikai mėgsta žaidimų aikšteles, o pagyvenę sėdi ant suoliuko, esančio medžių alėjoje ar prie šaligatvio, kur gali pakalbinti einančius pro šalį kaimynus :).
Prieš stotį didžiulė aikštė, pilna žmonių, tai reiškia, kad keleiviai nuo Pylimo gatvės iki geležinkelio stoties turės eiti pėstute (?), o jeigu į kelionę susiruošta su didesniu kroviniu kaip tada? Net ir taksi negalima bus privažiuoti per pėsčiųjų zoną. O šalia esanti autobusų stotis bus panaikinta? Ir iškelta į miesto pakraštį? Nors ir ne taip dažnai važinėju, bet matau dabartinę transporto situaciją Vilniuje labai patogią: geležinkelio ir autobusų stotį vienoje vietoje. Žmonės atskridę į Vilnių gali greitai traukinuku pasiekti geležinkelio stotį, o iš čia rinktis kas jam tinka autobusas ar traukinuskas.
Išties, papylus žvirgždo balas ir saulėkaitoj sustačius suoliukus “žalumos” padaugės. Ir, beje, geriausiu atveju tik dalis to šlamšto grūdama į kiemus pačių gyventojų sutikimu – “Kiekvienoje seniūnijoje žaliųjų salelių bus įrengta bent po 4–5, dalies jų vietos išrinktos gyventojų pageidavimu.” Kaip su baudžiauninkais, miesto valdžia ponavoja…
Panašu, kad ant to žvirgždo niekas nenori būti. O jei dar vasarą saulei kepinant, sėdėti ir spoksoti vienas į kitą. Na bet užtat gerai matomos.
Rūkalai ir klykavimai.
O kaip del Naujamiesčio kiemu tvarkymo ten baisu kaip apleista
Sios saleles yra tai kas vadinama pinigu plovimu. Lazinuosi kad nuo savivaldybes administracijos iki imones kuri irengia sias saleles per viena zmogu viskas ztovi. Nuvaziuokite ten kur jos seniau irengtos, pamatysite kaip viskas atrodo. Juokinga kai viena salele turetu ju nuomone paleisti rajono veida. Cia panasiai kaip naujas vajus sodinti augalus…gerai kysiai laikosi.
A sunku pasodinti kokiu puseliu, ar kitu viszaliu augalu. Vien tos sluotos…lapai, ziema stagarai… kai i miska tai visi nori i šilą, o ne lapu bruzgyna…tai ineskit i miesta mišką!
Salelės tai tik pinigų įsisavinimas saviems, pradėt reikia nuo tokių rajonų esminio atnaujinimo, pastatų renovacijos, trūksta didesnio dėmesio iš savivaldos, nes tai ne tik gyventojų, bet ir pačio Vilniaus estetinis vaizdas, kiemų infrastruktūra, kuri yra sunykusi ir neatitinka šių dienų poreikių, nesprendžiamos neįgaliųjų asmenų judėjimo problemos, tokio tipo rajonuose, nes judėti vežimėlių ten yra tikras issukis arba neįmanomas dalykas, tad gal jau vertėtų pabaigti tą piaro kompanija ir užsiimti darbais? Nors man atrodo, kad apžvelgus 7 m šitos vms kiausiai per maži, nuveikti kažką tai rimto, apart dvirtakiu tiesimo ir smilgeliu sodinimo, visa tai gerai, bet tai darbas seniūnijų lygmenyje
Prie mano namų yra kelios paminėtos aikštelės. Visos labai atvirose vietose, todėl tuščios: vaikai mėgsta žaidimų aikšteles, o pagyvenę sėdi ant suoliuko, esančio medžių alėjoje ar prie šaligatvio, kur gali pakalbinti einančius pro šalį kaimynus :).
Prieš stotį didžiulė aikštė, pilna žmonių, tai reiškia, kad keleiviai nuo Pylimo gatvės iki geležinkelio stoties turės eiti pėstute (?), o jeigu į kelionę susiruošta su didesniu kroviniu kaip tada? Net ir taksi negalima bus privažiuoti per pėsčiųjų zoną. O šalia esanti autobusų stotis bus panaikinta? Ir iškelta į miesto pakraštį? Nors ir ne taip dažnai važinėju, bet matau dabartinę transporto situaciją Vilniuje labai patogią: geležinkelio ir autobusų stotį vienoje vietoje. Žmonės atskridę į Vilnių gali greitai traukinuku pasiekti geležinkelio stotį, o iš čia rinktis kas jam tinka autobusas ar traukinuskas.
rimtai apie žalias stotelės favbijoniškėse?
Padarė pas mus, dar nemačiau, kad kas sėdėtų. Už tuos pinigus būtų irengę daugiau parkavimo vietų kad nereikėtų ant žolės statyt auto
mačiau gal 10 per naujuosius rajonus, pastoviai nusėsti vaikų, senukų ar tėvų, kurių vaikai šalia vaikų aikštelėse
nejuokauk 😀 nebent savivaldybeje dirbi 😀
jo, jo, tik pinigų plovimas ir darbas savivaldybėje įtikins:D kaip sakoma, kuo pats kvepia….
Matot tai ko nėra? Verta sunerimti…