Pirmadienį ryte Lietuvoje sutriko tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla.
Anot e. atpažinties paslaugų bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovo Lietuvoje Viktoro Kamarevcevo, paslauga veikia, tačiau daliai vartotojų nepavyksta prisijungti iš pirmo karto.
„Daliai vartotojų nepavyksta prisijungti, bet pati paslauga veikia, tiesiog iš pirmo karto gali nepasisekti vartotojui prisijungti su „Smart-ID“. Tai turėtų būti nedidelė dalis vartotojų“, – BNS prieš vidurdienį sakė V. Kamarevcevas.
Anot jo, kol kas neaišku, kodėl sutriko programėlės veikla: „Bandome aiškintis, kai tik išsiaiškinsime, bandysime sutaisyti“.
„Smart-ID“ yra viena iš 7-ių kvalifikuotų patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjų Lietuvoje.
„Smart-ID“ veikla atkurta
Pirmadienį ryte Lietuvoje sutrikus tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veiklai, vidurdienį sutrikimai pašalinti.
„Šį rytą kilo nesklandumų „Smart-ID“ naudotojams. Paslaugos veikimas visiškai atstatytas 11.56 val. Daliai naudotojų sunkumų kilo prisijungiant prie el. paslaugų pirmuoju bandymu“, – pranešime sakė paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.
Kiek anksčiau jis BNS komentavo, kad daliai vartotojų nepavyko prie programėlės prisijungti iš pirmo karto, tačiau pati paslauga veikė.
„Smart-ID“ yra viena iš 7-ių kvalifikuotų patikimumo užtikrinimo paslaugų teikėjų Lietuvoje.