Su migrantais, ypac is postsovietiniu saliu, tai yra padaryta absoliuti betvarke ir chaosas. Manau, kad tokiose salyse, kaip Kirgizija, Uzbekistanas i istatymus gyventojai ziuri, kaip tiesiog i kazkokia rekomendacija, ten istatymo virsenybes savoka turbut net negirdeta. Tas akivaizdu is straipsnyje aprasytu ivykiu – jokios atsakomybes is ju puses.
Lietuvos tarnybu darbas tai irgi, panasu, klasikinis – gaisru gesinimo principu. Pradeta aiskintis, kodel Lietuvos taksi nebeimanoma lietuviskai susineketi ir kodel gatvemis laksto teisiu neturintys, o gal ir niekada ju netureje asmenys tik jau isileidus ju kokias kelias desimtis tukstanciu.
Visiškas melas. Leidimus išduodanti tarnyba be galiojančių dokumentų pavežėjo licencijos niekada neišduos. Straipsnio tikrasis tikslas – supriešinti žmonės….
O gal galite patikslinti kaip įmanoma patikrinti, ar tas pateiktas trečiosios šalies dokumentas yra tikras? O gal taip pat galite atsakyti, ar fiziškai negali tuo pačiu automobiliu (ir ta pačia Bolt paskyra) dirbti keli asmenys, kurių tik vienas turi galiojantį vairuotojo pažymėjimą ir yra legaliai Lietuvoje jei bendrovė darbo laiko neriboja (priešingai nei pvz. Uber)?
Tai taip ir yra, vienas sutvarko dokus pas ka viskas ok, a dirba su šiuo automobiliu keli asmenys
Su migrantais, ypac is postsovietiniu saliu, tai yra padaryta absoliuti betvarke ir chaosas. Manau, kad tokiose salyse, kaip Kirgizija, Uzbekistanas i istatymus gyventojai ziuri, kaip tiesiog i kazkokia rekomendacija, ten istatymo virsenybes savoka turbut net negirdeta. Tas akivaizdu is straipsnyje aprasytu ivykiu – jokios atsakomybes is ju puses.
Lietuvos tarnybu darbas tai irgi, panasu, klasikinis – gaisru gesinimo principu. Pradeta aiskintis, kodel Lietuvos taksi nebeimanoma lietuviskai susineketi ir kodel gatvemis laksto teisiu neturintys, o gal ir niekada ju netureje asmenys tik jau isileidus ju kokias kelias desimtis tukstanciu.
A vėl Andrius savo juodu mersėdėsu mergikė ne ten pavežėjo
Visiškas melas. Leidimus išduodanti tarnyba be galiojančių dokumentų pavežėjo licencijos niekada neišduos. Straipsnio tikrasis tikslas – supriešinti žmonės….
O gal galite patikslinti kaip įmanoma patikrinti, ar tas pateiktas trečiosios šalies dokumentas yra tikras? O gal taip pat galite atsakyti, ar fiziškai negali tuo pačiu automobiliu (ir ta pačia Bolt paskyra) dirbti keli asmenys, kurių tik vienas turi galiojantį vairuotojo pažymėjimą ir yra legaliai Lietuvoje jei bendrovė darbo laiko neriboja (priešingai nei pvz. Uber)?