Viešojoje erdvėje kilus nepasitenkinimui dėl prekybos tinkluose įsigyjamų maisto produktų, kuriuose randama kenkėjų, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovė Rūta Vainienė sako, kad nors panašių pavienių atvejų ir pasitaiko, prekybos tinklai laikosi griežtų kokybės kontrolės procedūrų, o klientams – atlyginama žala.

„Kontrolės sistemos, kurios yra įdiegtos, mano nuomone, gana efektyviai veikia“, – LRT radijui pirmadienį sakė R. Vainienė.

„Esant tokiam prekių kiekiui, kuriais suprekiaujama, klaidų būna“, – teigė prekybos tinklų atstovė, pažymėjusi, kad už produktų kokybę iki jo pristatymo taip pat atsako tiekėjai.

Pasak jos, prekybos vietose paisoma maisto produktų higienos normų, taikomi „vidiniai savikontrolės mechanizmai“, išorinę kontrolę atlieka Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT), taip pat – pirkėjai.

Klientai, pasak prekybininkų atstovės, radę nekokybiškų produktų turėtų tiesiogiai kreiptis į prekybininkus.

„Jie tikrai yra įgalinti spręsti savo problemas prekybos vietose. Jei jie įsigijo nekokybišką, jiems įtarimų keliantį, netinkamai supakuotą ar kažkokį kitokį produktą, jie tikrai gali tą problemą išspręsti su prekybininku“, – sakė R. Vainienė.

„Prekybininkai gana geranoriškai, netgi dosniai žiūri į tokius skundus“, – pažymėjo ji.

„Jei pirkėjas kreiptųsi į prekybininką, jo problema būtų išspręsta operatyviai, greitai ir net tam pirkėjui būtų atsilyginta“, – dar akcentavo prekybininkų atstovė.

Kompensuojamąsias priemones, teigia R. Vainienė, prekybos tinklai, konkuruodami tarpusavyje, taiko „dosniai, palankiai“.

„Būna nuolaida kitam apsipirkimui, paskata eurais – kitam kvitui pritaikyta, pavyzdžiui, 3 eurų nuolaida. Tokių (kompensacinių priemonių – ELTA) yra, bet negaliu kiekvieno atskirai komentuoti, nes jų yra daug ir skirtingų“, – kalbėjo R. Vainienė.

„Prekybos tinklai tarpusavyje konkuruoja tokiomis paskatomis pirkėjams“, – sakė ji.

VMVT vyriausioji specialistė, valstybinė maisto produktų inspektorė Gintarė Vadeikienė LRT radijui teigė, kad tarnyba pirkėjų skundų sulaukia ir vykdo tiek planines, tiek neplanines patikras.

Anot jos, VMT prekybos vietas tikrina pagal metų pradžioje sudarytą planą, pagal kiekvienos prekybvietės rizikos grupę. Neplaninės patikros vykdomos gavus informacijos apie galimus pažeidimus, vartotojų skundų.

ELTA primena, kad spalį diskusijas viešojoje erdvėje sukėlė žiniasklaidoje publikuotas prekybos tinklo „Norfa“ pirkėjos nepasitenkinimas įsigytuose saldainiuose radus kirmėlių. Kaip skelbta, įmonė pirkėjos atsiprašė, patikino, jog nors prekių patikros vykdomos, panašių pavienių atvejų pasitaiko.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

2 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist