Automobilių transportas lietuvių nacionalinis reikalas, kaip kadaise žirgas, tai asmeninė laisvė, pomėgis asmeniškai valdyti judesį ir jo greičius. Ne veltui pvz. Dakare lietuvių gausu. Ministro susirūpinimas rodo, kad padėtį jis gerai, reikia tikėtis, jog keliamas problemas gerai sutvarkys.
Pirmas klausimas nesuprantamas, ką jūs norėjote pasakyti, pasiūlyti ar kita. Esamų kelių gal ir užtenka, juo labiau viensėdžių gyventojai net trokšta, kad jų gyvenvietės būtų pasiekiamos nors ir sraigtasparniais, skraidyklėmis (bent jau visureigiais), o jie savo žemėse būtų viešpačiais – čia gi Lietuva, čia lietūs lyja. Dėl neblogos kelių kokybės – trenkėt gerą juoką, nė šypsniuko naudot nereikia, visi supranta.
Automobilių transportas lietuvių nacionalinis reikalas, kaip kadaise žirgas, tai asmeninė laisvė, pomėgis asmeniškai valdyti judesį ir jo greičius. Ne veltui pvz. Dakare lietuvių gausu. Ministro susirūpinimas rodo, kad padėtį jis gerai, reikia tikėtis, jog keliamas problemas gerai sutvarkys.
O kodėl jau trisdešimt metų yra ignoruojami piliečių skundai dėl itin prasto viešojo transporto?
Kam reikalinga šalies automobilizacija? Esamų kelių pilnai užtenka, o ir jų kokybė tikrai nebloga.
Pirmas klausimas nesuprantamas, ką jūs norėjote pasakyti, pasiūlyti ar kita. Esamų kelių gal ir užtenka, juo labiau viensėdžių gyventojai net trokšta, kad jų gyvenvietės būtų pasiekiamos nors ir sraigtasparniais, skraidyklėmis (bent jau visureigiais), o jie savo žemėse būtų viešpačiais – čia gi Lietuva, čia lietūs lyja. Dėl neblogos kelių kokybės – trenkėt gerą juoką, nė šypsniuko naudot nereikia, visi supranta.
Matai kaip yra – pasirodo reikėjo skundą parašyti ir viską sutvarkytų. Iki Molėtų kelias toks turbūt buvo dėl to kad niekas skundo nebandė parašyti…