Daugiau kokybės, ne kiekybės! Kiek tenka pastebėti, tai Lietuvoje keliai tarnauja tik iki 3 metų. Poto jau prasideda lopymai, tvarkymai ir t.t. Kodėl? Kelininkai teisinsis – blogos klimato sąlygos, bet kaip tada kitos kaimyninės valstybės sugeba pasidaryti ilgai tarnaujančius kelius? Kitokios technologijos? Kitokios medžiagos? Gali būti. Manau, viena iš pagrindinių priežasčių yra pinigų ‘praplovimas’ tiesiant kelius ir toks pats patogus pinigų plovimas taisant kelius. Pinigai nukeliauja ne kokybiškoms medžiagoms, o kažkam į kišenę už darbą, kažkam į kišenę už padirbtus kokybės sertifikatus, kažkam už tylėjimą ir pan. Labai pelningas verslas yra ‘remontai ir priežiūra’ – niekas nepateikia konkrečių sumų, galiausiai išpučia kiek nori, jokios atskaitomybės ir atsakomybės prieš kitas institucijas. Jeigu viskas būtų daroma sąžiningai ir griežtai kontroliuojama, to pačio kelio nereikėtų taisyti vėl ir vėl, ir vietoj taškant pinigus tam pačiam keliui būtų tiesiami nauji, gerinama infrastruktūra ir pan.
Lobistas Frolenko melagis. Sako kariniam mobilumui skirtos lėšos neprisidės prie kelių būklės gerinimo. Nesąmonė. Jeigu persafaltuoji dėl šarvuočių, tai visiems kokybė pagerės, ne tik karinei technikai. Šitas lobistas meluodmas tik siegia išsimelžti daugiau pinigų kelininkams.
Militarizmas yra blogis.Jeigu ne tie parazitai,gyventume kaip karaliai.
Lietuvoje viešpatauja melas, todėl visi pinigai keliauja militarizmui.
Pashol tu, vatnike
Daugiau kokybės, ne kiekybės! Kiek tenka pastebėti, tai Lietuvoje keliai tarnauja tik iki 3 metų. Poto jau prasideda lopymai, tvarkymai ir t.t. Kodėl? Kelininkai teisinsis – blogos klimato sąlygos, bet kaip tada kitos kaimyninės valstybės sugeba pasidaryti ilgai tarnaujančius kelius? Kitokios technologijos? Kitokios medžiagos? Gali būti. Manau, viena iš pagrindinių priežasčių yra pinigų ‘praplovimas’ tiesiant kelius ir toks pats patogus pinigų plovimas taisant kelius. Pinigai nukeliauja ne kokybiškoms medžiagoms, o kažkam į kišenę už darbą, kažkam į kišenę už padirbtus kokybės sertifikatus, kažkam už tylėjimą ir pan. Labai pelningas verslas yra ‘remontai ir priežiūra’ – niekas nepateikia konkrečių sumų, galiausiai išpučia kiek nori, jokios atskaitomybės ir atsakomybės prieš kitas institucijas. Jeigu viskas būtų daroma sąžiningai ir griežtai kontroliuojama, to pačio kelio nereikėtų taisyti vėl ir vėl, ir vietoj taškant pinigus tam pačiam keliui būtų tiesiami nauji, gerinama infrastruktūra ir pan.
Lobistas Frolenko melagis. Sako kariniam mobilumui skirtos lėšos neprisidės prie kelių būklės gerinimo. Nesąmonė. Jeigu persafaltuoji dėl šarvuočių, tai visiems kokybė pagerės, ne tik karinei technikai. Šitas lobistas meluodmas tik siegia išsimelžti daugiau pinigų kelininkams.