„Ecosh“ – maisto papildų prekės ženklas, Lietuvoje parduodamas nuo 2019-ųjų metų. Produktų gamybai naudojamos tik atidžiai atrinktos, aukščiausios kokybės žaliavos. „Vedami gamtos“ – tai ne tik šūkis, bet ir „Ecosh“ gyvenimo būdas. 

Tačiau kaip „Ecosh“ atsirado Lietuvoje? Šiame interviu įmonės istoriją papasakos jos vadovė Aistė Pranukevičienė. Aptarsime prekės ženklo filosofiją, požiūrį į tvarumą ir iššūkius, su kuriais susidūrė verslas. 

„Ecosh“ – estiškas maisto papildų prekės ženklas, Lietuvoje gyvuojantis jau virš trejų metų. Kokia yra „Ecosh“ atsiradimo mūsų šalyje istorija?

Pažintis su „Ecosh“ įvyko 2019 m. pavasarį man su šeima gyvenant Taline, Estijoje,  tuo metu buvau motinystės atostogose. Susirgus vaikui vaistinėje ieškojau gerųjų bakterijų – akį patraukė papildas su itin turtinga sudėtimi, tai ir buvo „Ecosh“. Namuose ėmiau labiau gilintis į visų produktų sudėtis, ir, kadangi turėjau patirties, pradėjau tirti Lietuvos rinką. Daug metų dirbau prekyboje, analizuodavau prekinius ženklus – šįkart aplankė jausmas, kad radau kažką išskirtinio. 

Kodėl nusprendėte imtis verslo maisto papildų kategorijoje? Kas tai lėmė: sukaupta patirtis, įžvelgtas „Ecosh“ potencialas ar kitos priežastys?

Domėjimasis sveikesne gyvensena, kokybiškais papildais savaime augo gimus vaikui. Taip pat turėjau patirties didmeninėje prekyboje, farmacijoje, el. prekyboje, žinojau pagrindinius verslo procesus, tačiau nebuvo taip, kad rašiau didelį verslo planą – pradėjau žingsnis po žingsnio dėl to, kad mane domino produktų kokybė. Mačiau, kad produktai išsiskiria savo sudėtimi, norėjau, jog turėtume galimybę pasirinkti kokybiškus maisto papildus. Ir dabar dažnai pasidžiaugiu, kad geri produktų atsiliepimai keliauja iš lūpų į lūpas, maisto papildai patinka žmonėms.

Taip pat labai imponavo ir pati įmonės filosofija – jų tikslas nebuvo greitas rezultatas, o visgi orientacija į naudą vartotojui: daugiau veikliųjų medžiagų, daugiau kapsulių pakuotėje, kokybiškesnės pačios kapsulės, tvarios pakuotės iš perdirbto stiklo, siekis edukuoti vartotoją ir t.t. 

Kaip verslui sekėsi įsivažiuoti? Su kokiais iššūkiais teko susidurti?

Įmonė auga pakankamai greitai tiek apyvartos, tiek asortimento prasme, turbūt didžiausias iššūkis buvo ir yra suspėti su darbuotojų įdarbinimu bei integravimu, funkcijų, procesų optimizavimu. Pradžioje veiklą vykdžiau tiesiogiai iš Estijos, 2021 m. vasarį įkūrėme įmonę Lietuvoje. Tai buvo nelengvas periodas, nes viena yra naujoje įmonėje kurti procesus nuo pradžių ir visai kitaip, kai veiklai įsivažiavus reikia per naktį nuo vienos įmonės ant kitos perkelti sandėlio procesus, duomenis, pakeisti buhalterines programas, sužiūrėti procesus. Buvo daug pasiruošimo ir klaidų tikrinimo.

O asmeniškai man versle vis dar sunku balansuoti tarp darbo ir šeimos, laisvalaikio. Veiklos pradžioje nenorėdavau aukoti šeimos laiko, taigi tekdavo aukoti savo laiką – dažniausiai miego ar laisvalaikio sąskaita. Dabar po truputį jau išmokstu nusistatyti ribas.

Daug dėmesio skiriate tvarumui ir gamtos saugojimui. Kodėl į tai koncentruojatės?

Mūsų įmonės filosofiją visomis prasmėmis atspindi mūsų šūkis – ,,Vedami gamtos”. Tai apima ne tik maisto papildų kilmę, tačiau ir požiūrį į gamtą, jos saugojimą. Mums svarbu kiek įmanoma labiau mažinti daromą žalą bent jau mažais žingsneliais – labai džiaugiuosi tuo, kad „Ecosh“ buteliukai yra gaminami iš perdirbto stiklo, siekiame, jog visos skrajutės, kita reklaminė medžiaga būtų iš perdirbto popieriaus. Kartu su komanda skatiname vieni kitus gyventi tvariau, rudenį prisidėjome prie, tikimės, ilgai truksiančios medžių sodinimo iniciatyvos, turime ir ateities planų.

„Ecosh“ taip pat aktyviai dalyvauja paramos projektuose – rėmėte asociaciją „Raudonos nosys”, paramos fondą „Rugutė”, Maltos ordino pagalbos tarnybą. Kodėl Jums, asmeniškai ir kaip verslui, tai yra svarbu?

Paramą teikti pradėjome nuo pirmųjų veiklos metų, nors jos tikrai buvo nedaug – jau senokai turiu įsitikinimą, kad turime dalintis nepriklausomai nuo to, kokio dydžio ar amžiaus verslas, ar remiame per įmonę, ar asmeniškai. Todėl padedame, kiek galime, planuojame tai daryti ir ateityje.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

5 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist