Daug taip pat reikia kalbėti apie eisme judančius dviratininkus ar paspirtukininkus.
Kerta perejas ne sustoję arba nenulipe nuo transporto priemones.
Tai yra siaubas ,kai likus metrui staiga dviratininkas kerta perėja .Tai dar gerai tas vairuotojo dėmesio ir atsakinguma turi ,bei tolesnę aplinkybe numatome .
Kodel nėra traktuojami dviratininkai ar paspirtukininkai už KET pažeidimus.
Aš kaip netgi pėščiomis vaikštau prieš mane pralėkė 5 cm vos ranka ne užkabine. Manau reikia visuomene kaskart apšviesti kas yra peščiasis kas yra dvirates valdytojas ir automobilio valdytojas.
Kiek mačiau kad per kelia Narbuto važiuoja dviratininkas nu siaubas !
Tie dviratininkai ir paspirtukininkai padaro vadinama visuomeninį sanhaju ,bardaka eisme.
Reikia siaurinti gatves visoj Lietuvoj. Autostrada susiaurinti iki 0.5 juostos, kad zmones i pajuri vaziuoti rinktusi dviracius ir paspirtukus.
O as manau kad 80% avariju del veplu nemokanciu vairuoti kurie stabdo eisma.
Daug taip pat reikia kalbėti apie eisme judančius dviratininkus ar paspirtukininkus.
Kerta perejas ne sustoję arba nenulipe nuo transporto priemones.
Tai yra siaubas ,kai likus metrui staiga dviratininkas kerta perėja .Tai dar gerai tas vairuotojo dėmesio ir atsakinguma turi ,bei tolesnę aplinkybe numatome .
Kodel nėra traktuojami dviratininkai ar paspirtukininkai už KET pažeidimus.
Aš kaip netgi pėščiomis vaikštau prieš mane pralėkė 5 cm vos ranka ne užkabine. Manau reikia visuomene kaskart apšviesti kas yra peščiasis kas yra dvirates valdytojas ir automobilio valdytojas.
Kiek mačiau kad per kelia Narbuto važiuoja dviratininkas nu siaubas !
Tie dviratininkai ir paspirtukininkai padaro vadinama visuomeninį sanhaju ,bardaka eisme.