Sirgo dukra, susiradome anketas internete, uzpildziau visos šeimos (4 asmenų) per e valdžios vartus uzpildziau, kad reikia biuletenio, informavau darbdavį, kad biuletenis. Paskambino iš NVSC po 3 dienų informavo, kad biuletenis nepriklauso, nes PGR sekmadienio, o ne pirmadienio. Po 7 dienų paskambino aiškintis kontaktų ir paklausti, ar izoliuojames, sakė biuletenis priklauso ne nuo PGR datos, o nuo tada kai vaikui atsirado temperatūra… NVSC kontaktuose vienas tel Nr “ant” 30 darbuotojų, prisiskambinti neįmanoma, paskambina iš mobilių, konsultuoja skirtingai. LIŪDNA. Nėra pasitikėjimo žmonėmis, beprasmis anketų pildymas, po to skambina ir to paties klausia , gaila NVSC darbuotojų, nes visko žinoti negali. Vadinasi prastas vadovavimas, jei nesugeba laiku suskontaktuoti, susirinkti duomenų, pakonsultuoti…
Turėjau kontaktą su sergančiu asmeniu,jis ir aš užpildžiau į nvsc anketas ir jokios žinutės apie izoliavimasi ar dėl nedarbingumo išdavimo negavau. Prisidaro sistemų,o paskui nežino kaip jas koordinuoti. Kažkokia nesamonė.
Jau 7 para laukiam su dukra žinutės (anketa užpildyta) iš NVSC, kad turėtume izoliuotis. Laukiu ir žinutės, kad izoliacija sutrumpinta – prašymą pateikiau. Nieko. Tai jeigu būtų reikėję biuletenio…. Neveikia sistema. Ir ne mums vieniems…
Totalus mėšlas. Neseniai sirgau pati. Kol sulaukiau testo, jau labai prastai jaučiausi, o kol gavau atsakymą, jau tik lovoje gulėjau ir taip visą savaitė. Apie jokią anketą negalėjau net pagalvoti. Idiotų šaika.
Sirgo dukra, susiradome anketas internete, uzpildziau visos šeimos (4 asmenų) per e valdžios vartus uzpildziau, kad reikia biuletenio, informavau darbdavį, kad biuletenis. Paskambino iš NVSC po 3 dienų informavo, kad biuletenis nepriklauso, nes PGR sekmadienio, o ne pirmadienio. Po 7 dienų paskambino aiškintis kontaktų ir paklausti, ar izoliuojames, sakė biuletenis priklauso ne nuo PGR datos, o nuo tada kai vaikui atsirado temperatūra… NVSC kontaktuose vienas tel Nr “ant” 30 darbuotojų, prisiskambinti neįmanoma, paskambina iš mobilių, konsultuoja skirtingai. LIŪDNA. Nėra pasitikėjimo žmonėmis, beprasmis anketų pildymas, po to skambina ir to paties klausia , gaila NVSC darbuotojų, nes visko žinoti negali. Vadinasi prastas vadovavimas, jei nesugeba laiku suskontaktuoti, susirinkti duomenų, pakonsultuoti…
Turėjau kontaktą su sergančiu asmeniu,jis ir aš užpildžiau į nvsc anketas ir jokios žinutės apie izoliavimasi ar dėl nedarbingumo išdavimo negavau. Prisidaro sistemų,o paskui nežino kaip jas koordinuoti. Kažkokia nesamonė.
Jau 7 para laukiam su dukra žinutės (anketa užpildyta) iš NVSC, kad turėtume izoliuotis. Laukiu ir žinutės, kad izoliacija sutrumpinta – prašymą pateikiau. Nieko. Tai jeigu būtų reikėję biuletenio…. Neveikia sistema. Ir ne mums vieniems…
Totalus mėšlas. Neseniai sirgau pati. Kol sulaukiau testo, jau labai prastai jaučiausi, o kol gavau atsakymą, jau tik lovoje gulėjau ir taip visą savaitė. Apie jokią anketą negalėjau net pagalvoti. Idiotų šaika.
Susirgęs guli reanimacijoj.Kaip jis užpildys anketą???
Juokdariai.