Vilniaus rinka

„Wolt“ vadovė: platforma Lietuvoje auga taip sparčiai, kad kurjerio-partnerio veiklą sostinėje galima pradėti per savaitę

Šiuo metu vien Vilniuje 22 proc. suaugusių gyventojų naudojasi „Wolt“ paslaugomis, tad siekiant patenkinti klientų poreikius maisto ir prekių pristatymo platformos darbuotojų ir partnerių gretos sparčiai plečiamos. Jei dar prieš kurį laiką žmonėms tekdavo laukti pusmetį, kol atsirasdavo galimybė prisijungti prie kurjerių-partnerių bendruomenės, dabar norintieji gali pradėti veiklą jau po savaitės.

Kiekvieną metų ketvirtį „Wolt“ vykdo kurjerių-partnerių apklausas, siekdama įvertinti jų pasitenkinimą partneryste ir gaunamu atlygiu. Naujausios apklausos duomenimis, kurjeriai „Wolt“ vidutiniškai vertina 4,1 balo iš 5.

„Wolt“ vadovė Baltijos šalims Liis Ristal teigia, kad kurjerių-partnerių vidutinės pajamosiyra 9,5 euro per kiekvieną valandą, praleistą prisijungus prie platformos Lietuvoje. „Grįžtamasis ryšys, kurio nuolat prašome iš savo kurjerių-partnerių, aiškiai atskleidžia, kad platformos suteikiamas darbo lankstumas yra nepaprastai vertinamas“, – pažymi pašnekovė.

 

„Wolt“ kurjeriai-partneriai prie platformos gali prisijungti kada tik panorėję ir laisvai rinktis, kurių pristatymo užduočių imtis, o kurių – atsisakyti. „Tokiu veiklos modeliu daugeliui žmonių atveriamos galimybės lanksčioms pajamoms beveik be jokių barjerų veiklai pradėti“, – sako L. Ristal.

Pasak jos, dauguma „Wolt“ kurjerių-partnerių patiekalus iš restoranų ir prekes pristato automobiliais, tai – logiškas ir tinkamas pasirinkimas mūsų klimato juostoje. Vasarą pastebimai padaugėja kurjerių-partnerių, kurie pas klientus keliauja dviračiais. Taigi transporto priemonės, kurioms pirmenybę teikia ir „Wolt“, ir platformos kurjeriai, kečiasi, nelygu metų laikas.

„Wolt“ vadovė Baltijos šalims pabrėžia, kad skirtingai negu kartais linkstama manyti, sparčiai platformos plėtrai įtaką padarė ne tik koronaviruso pandemija.

 

„Pandemija stumtelėjo mūsų plėtrą pirmyn trimis-keturiais mėnesiais ir leido pasiekti dalį tikslų anksčiau negu tikėjomės. Vis dėlto, svarbu prisiminti, kad Lietuvoje veikiame jau ketverius metus augdami kasmet. Gyventojai ne tik užsisako maisto į namus, bet ir tikisi naudodamiesi viena programėle įsigyti visko, ko jiems reikia. Tad „Wolt“ išplėtė savo veiklą, pasiūlydama klientams įsigyti maisto prekių, gėlių, dovanų, elektronikos prietaisų. Prekių sąrašas nuolat atnaujinamas, ir šiuo metu bendradarbiaujame su 260 mažmeninės prekybos partnerių Lietuvoje, padėdami vis daugiau parduotuvių bei prekybos vietų auginti pardavimus“, – pabrėžia L. Ristal.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
25 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
3 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Albinas
Albinas
10 dienas (-ų)

Didžiąją dalį kurjerių lakstančių šaligatviais elektriniais dviračiais ir paspirtukais laikas pradėt šienauti dalgiais

Artūras
Artūras
10 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Albinas

Ar kalti žmonės kad nenori kamsciuose valandas sėdėti ir beprasmiškai deginti kura? O gal kalta tik i automobiliųs orientuota miesto infrastruktūra? Reikia daugiau dviračių takų ir neliks konflikto.

Augustas
Augustas
11 dienas (-ų)

Ne kiekvienam normaliam žmogui reikia auklės (kurjerio). Man vienas malonumas grįžtant iš darbo užeiti į parduotuvę, nusipirkti ko reikia. Išsirinkti prekę gyvai savotiškai įdomus užsiėmimas.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button