Oro uostasVilniaus rinka

Vilniaus oro uoste duris atvėrė naujo dizaino „Duty Free“: didesnis dėmesys lietuvių kūrėjams

Vilniaus oro uosto išvykimo terminale spalio 17 d. oficialiai atidaryta pagrindinė neapmokestinamų prekių parduotuvė „Heinemann Duty Free | Travel Value“. Naujo koncepto ir dizaino pereinamoje (angl. walk-through) parduotuvėje, įrengtoje vykdant Vilniaus oro uosto terminalo komercinės zonos rekonstrukciją, keliautojams bus pasiūlyta daugiau prekių kategorijų, platesnis asortimentas bei nauji tarptautiniai prekių ženklai. Išskirtinis dėmesys teikiamas Lietuvos kūrėjų darbams.

Atsinaujinusioje Vilniaus oro uosto komercinėje zonoje atidaryta 850 kv. m ploto neapmokestinamų prekių (angl. duty free) parduotuvė buvo kuriama išanalizavus augančius keleivių poreikius ir lūkesčius. Tai lėmė sprendimą pasiūlyti daugiau prekių kategorijų ir ženkliai praplėsti gaminių asortimentą. Keliautojai galės įsigyti nuo kosmetikos, tabako ir alkoholinių gėrimų iki juvelyrinių gaminių, žaislų ar gurmaniško maisto. Siekiant apsipirkimo patirtį paversti dar malonesne, bus galima įsigyti ir mados prekių, odos gaminių ar aksesuarų, pavyzdžiui, saulės akinių, laikrodžių. Į asortimentą įtraukta naujų garsių tarptautinių ir Lietuvą atstovaujančių prekės ženklų.

„Siekdami šioje parduotuvėje turėti ir mūsų šalį reprezentuojančių gaminių bei prekių, su parduotuvės valdytoju sutarėm daugiau dėmesio skirti lietuviškai produkcijai. Mūsų šalies autorių darbams skiriamas plotas buvo praplėstas nuo 90 kv. m iki 120 kv. m. Be galo džiugu, kad naujojoje parduotuvėje Lietuvos kūrėjų darbai bus dar labiau matomi“, – akcentavo Lietuvos oro uostų vykdomoji direktorė Laura Joffė.

 
Duty Free
Nuotr.: Vigantas Ovadnevas

Vilniaus oro uosto keleiviams bus prieinami tokie lietuviški prekių ženklai kaip „Dailidesign“, „Julia Janus“, „FumparFum“, „Gintaro pasaulis“, „Rio lindo“, „Unikalu LT“, „Smells like Spells“, „Oda pro“ ir kiti. Taip pat bus galima nusipirkti lietuviškos gastronomijos produktų, pavyzdžiui, „MV group“, „Švyturio“, „Vilniaus degtinės“, „Žemaitijos pieno“, „Biovelos“ ir kitų žinomų įmonių gaminių.

Projektuojant „Heinemann Duty Free | Travel Value“ buvo atsisakyta tradicinio dizaino ir nuspręsta įgyvendinti pereinamąjį konceptą, kuris yra prigijęs didžiausiuose ir pažangiausiuose pasaulio oro uostuose. Nuo šiol Vilniaus oro uosto keliautojai galės sutaupyti laiko, o apsipirkimo procesas bus dar patogesnis ir suteiks daugiau teigiamų įspūdžių, nes visas norimas prekes bus galima surasti po vienu stogu iškart praėjus saugumo patikros punktą.

Lietuvos oro uostų vykdomoji direktorė pažymėjo, kad naujosios parduotuvės vizija kurta glaudžiai bendradarbiaujant partneriais iš „Gebr. Heinemann SE & Co. KG“. Pasiektų bendrų rezultatų naudą pastebėjo ir vienas minėtosios įmonės savininkų Gunner Heinemann.

 

„Maždaug 4,6 mln. keleivių, vykstančių per šį oro uostą kiekvienais metais jau gali parduotuvėje rinktis gaminius iš plataus pasiūlyto asortimento. Taip pat keliautojai gali įvertinti naują dizaino, apšvietimo ir erdvės koncepciją, kuri, tikime, suteiks jiems puikią apsipirkimo patirtį. Ši naujoji parduotuvė rodo, kokių puikių rezultatų pavyksta pasiekti bendradarbiaujant su tvirtai įsipareigojusiu ir profesionaliu partneriu – Tarptautiniu Vilniaus oro uostu bei patvirtina mūsų bendrą siekį vykdyti tolesnę plėtrą“, – teigė G. Heinemann.

Duty Free

Vokietijos kompanija „Gebr. Heinemann SE & Co. KG“, jungtinės veiklos pagrindu veikianti su „Travel Retail Vilnius“, metų pradžioje laimėjo konkursą „Duty Free“ parduotuvėms įrengti ir eksploatuoti. Naujoji sutartis su „Gebr. Heinemann SE & Co. KG“ ir „Travel Retail Vilnius“ sudaryta iš viso dėl šešių parduotuvių nuomos šešerių metų laikotarpiui. Liepos mėnesį bendrovė keliautojus jau pakvietė į atnaujintą neapmokestinamų prekių parduotuvę ne Šengeno zonoje. Iš viso įmonė valdys 1500 kv. m prekybinį plotą išvykimo terminale, kuriame dirbs 63 aptarnaujančio personalo darbuotojai. Lietuvos oro uostų vykdomosios direktorės pastebėjimu, bendradarbiavimas su „Gebr. Heinemann SE & Co. KG“ trunka jau daugiau nei 10 metų, todėl neabejojama partnerių keliamais aukštos kokybės, patirties ir pajėgumo standartais.

 

L. Joffė taip pat akcentavo, kad naujosios „Heinemann Duty Free | Travel Value“ įrengimas – tai sėkmingai įgyvendinta Vilniaus oro uosto terminalo komercinių zonų rekonstrukcijos dalis.

„Spartus oro uosto keleivių srautų augimas įpareigoja mus efektyvinti terminalo pajėgumus. Padidinę komercinę zoną, galime pasiūlyti keleiviams dar greitesnį ir kokybiškesnį aptarnavimą. Sėkmingai artėjame prie tolesnio Vilniaus oro uosto modernizavimo. Vykdome visus darbus, siekdami užtikrinti, kad keleiviams teiktume tik aukščiausios kokybės paslaugas“, – teigia Lietuvos oro uostų vykdomoji direktorė L. Joffė.

Užbaigus visus parduotuvių rekonstrukcijos darbus oro uostai bus investavę kiek daugiau nei 1 mln. eurų. Remonto darbai apima didžiosios dalies išvykimo terminalo erdvių, esančių už keleivių patikros, perplanavimą, naujos grindų dangos ir liftų įrengimą, patalpų apšvietimo ir inžinerinių tinklų atnaujinimą.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Gina
Gina
3 metus

Nelabai suprantu tu duty free parduotuviu kainu ir tikslu , nes kai kurios kainos netgi aukstesnes nei Lt mazmenines .Manau , tai tiesiog reklaminis biznis , ir nieko daugiau

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button