Sostinėje stabdoma elektrinių motorolerių dalinimosi paslauga „Skok“

Komentarai 20

  1. Žinovas... says:

    Itin pavojinga vairuoti nes visi lenkia greitis iki 45

  2. Vilnietis says:

    Labai gerai, kad nebus! Dar gerai būtų, kad ir Bolto paspirtukų neliktų.

  3. Ignas says:

    Labai gaila ir miestui reikėtų bent iš dalies prisiimti atsakomybę, kad nesugebėjo išsaugoti šios puikios paslaugos. Naudodavausi specialiai daugiau nei reikia, kad tik jie liktų.. Visi laimingi dūmijančiuose dyzeliniuose BMW, o kai ateina tokia puiki privati iniciatyva, mažinanti taršą, spūstis, mažiau užimanti parkingo vietų, tai vis tiek biurokratija viską suėda..

  4. Praeivis says:

    Labai tikiuosi, kad Bolt tą patį padarys dėl savo paspirtukų nuomos. Tie paspirtukai yra miesto šiukšlės bei pavojus pėstiesiems.

    • Pertras says:

      Pats tu miesto šiukšlė

    • Outlaw3000 says:

      Pritariu, turėtų būti galima važinėt tik su asmeniniais, nes sumeta visus į krūvą per visą šaligatvio plotį. Atsakomybės 0.

    • Vilnietis says:

      Sutinku

  5. Susirūpinęs says:

    Pasiteisinimas dėl stovėjimo vietų – juokingas. Visos transporto priemonės turi būti tvarkingai pastatytos, o ne numestos belekaip kaip kokioje Italijoje

  6. * says:

    Trečdaliu daugiau

  7. Aldona says:

    IDOMU KA REISKIA ZODIS ATSIRAUKIA VIETOJE ATSITRAUKIA TAI ir paslauga uzsirauks…

  8. mem says:

    Gaila, kad neprigijo. Iš tiesų, man labiausiai nepatiko, kad labai mažai teritorijų kur galima buvo juos pasiimti ar palikti, jei ne centre. Visada Iki motorolerio koks kilometras būdavo.

  9. Cosmopolitan says:

    Reikia keisti Ket

  10. LABAI LIUKS says:

    LABAI GERAI

    • mem says:

      kodel gerai? Kuo jie tau trukde?

      • Hm says:

        Nes budavo betksip numetami ir paliekami. Jeruzaleje isvis viena palikdavo arba tarp automobiliu gatveje igrusdavo taip, kad tie automobiliai ryte isvaziuot negaledavo, arba ant siauro saligatvio – kaip paspirtuką kokį – mano žiniomis imonei buvo vienodai, ilgai nekreipe demesio. Ideja sauni, bet ja reikia priziureti ir kontroliuoti, o tai su tokiu poziuriu – tie motoroleriai grioviuose ir medziuose sedes

        • MrT says:

          Programėlėje reikėtų nurodyti rekomenduojamas stovėjimo vietas su paveikslėliais kaip tiksliai pastatyti. O realus transporto judėjimo greitis daugelyje mažesnių Vilniaus miesto gatvių siekia ~60 km/h tai beveik trečdaliu mažiau nei maksimalus leidžiamas motorolerio greitis, todėl automobiliai dažniau manevruoja lenkdami ir dėl to auga eismo įvykių tikimybė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist