Labai gaila ir miestui reikėtų bent iš dalies prisiimti atsakomybę, kad nesugebėjo išsaugoti šios puikios paslaugos. Naudodavausi specialiai daugiau nei reikia, kad tik jie liktų.. Visi laimingi dūmijančiuose dyzeliniuose BMW, o kai ateina tokia puiki privati iniciatyva, mažinanti taršą, spūstis, mažiau užimanti parkingo vietų, tai vis tiek biurokratija viską suėda..
Pasiteisinimas dėl stovėjimo vietų – juokingas. Visos transporto priemonės turi būti tvarkingai pastatytos, o ne numestos belekaip kaip kokioje Italijoje
Gaila, kad neprigijo. Iš tiesų, man labiausiai nepatiko, kad labai mažai teritorijų kur galima buvo juos pasiimti ar palikti, jei ne centre. Visada Iki motorolerio koks kilometras būdavo.
Nes budavo betksip numetami ir paliekami. Jeruzaleje isvis viena palikdavo arba tarp automobiliu gatveje igrusdavo taip, kad tie automobiliai ryte isvaziuot negaledavo, arba ant siauro saligatvio – kaip paspirtuką kokį – mano žiniomis imonei buvo vienodai, ilgai nekreipe demesio. Ideja sauni, bet ja reikia priziureti ir kontroliuoti, o tai su tokiu poziuriu – tie motoroleriai grioviuose ir medziuose sedes
Programėlėje reikėtų nurodyti rekomenduojamas stovėjimo vietas su paveikslėliais kaip tiksliai pastatyti. O realus transporto judėjimo greitis daugelyje mažesnių Vilniaus miesto gatvių siekia ~60 km/h tai beveik trečdaliu mažiau nei maksimalus leidžiamas motorolerio greitis, todėl automobiliai dažniau manevruoja lenkdami ir dėl to auga eismo įvykių tikimybė.
Itin pavojinga vairuoti nes visi lenkia greitis iki 45
Labai gerai, kad nebus! Dar gerai būtų, kad ir Bolto paspirtukų neliktų.
Tegul nieko nebūna:D kam iš viso kam būti. Primins jurginą.
ir asilus su senais dyzeliais išvyti! taip? taip?? ar taip???
Labai gaila ir miestui reikėtų bent iš dalies prisiimti atsakomybę, kad nesugebėjo išsaugoti šios puikios paslaugos. Naudodavausi specialiai daugiau nei reikia, kad tik jie liktų.. Visi laimingi dūmijančiuose dyzeliniuose BMW, o kai ateina tokia puiki privati iniciatyva, mažinanti taršą, spūstis, mažiau užimanti parkingo vietų, tai vis tiek biurokratija viską suėda..
Tūpas?
Labai tikiuosi, kad Bolt tą patį padarys dėl savo paspirtukų nuomos. Tie paspirtukai yra miesto šiukšlės bei pavojus pėstiesiems.
Pats tu miesto šiukšlė
Pritariu
Pritariu, turėtų būti galima važinėt tik su asmeniniais, nes sumeta visus į krūvą per visą šaligatvio plotį. Atsakomybės 0.
Sutinku
Pasiteisinimas dėl stovėjimo vietų – juokingas. Visos transporto priemonės turi būti tvarkingai pastatytos, o ne numestos belekaip kaip kokioje Italijoje
Trečdaliu daugiau
IDOMU KA REISKIA ZODIS ATSIRAUKIA VIETOJE ATSITRAUKIA TAI ir paslauga uzsirauks…
Gaila, kad neprigijo. Iš tiesų, man labiausiai nepatiko, kad labai mažai teritorijų kur galima buvo juos pasiimti ar palikti, jei ne centre. Visada Iki motorolerio koks kilometras būdavo.
Reikia keisti Ket
LABAI GERAI
kodel gerai? Kuo jie tau trukde?
Nes budavo betksip numetami ir paliekami. Jeruzaleje isvis viena palikdavo arba tarp automobiliu gatveje igrusdavo taip, kad tie automobiliai ryte isvaziuot negaledavo, arba ant siauro saligatvio – kaip paspirtuką kokį – mano žiniomis imonei buvo vienodai, ilgai nekreipe demesio. Ideja sauni, bet ja reikia priziureti ir kontroliuoti, o tai su tokiu poziuriu – tie motoroleriai grioviuose ir medziuose sedes
Programėlėje reikėtų nurodyti rekomenduojamas stovėjimo vietas su paveikslėliais kaip tiksliai pastatyti. O realus transporto judėjimo greitis daugelyje mažesnių Vilniaus miesto gatvių siekia ~60 km/h tai beveik trečdaliu mažiau nei maksimalus leidžiamas motorolerio greitis, todėl automobiliai dažniau manevruoja lenkdami ir dėl to auga eismo įvykių tikimybė.