Nuo šių metų rugsėjo 1 d. „Regitroje“ pertvarkoma įmonės organizacinė struktūra ir dabartiniai klientų aptarnavimo padaliniai – Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių ir Alytaus filialai – bus sutelkti į regioninius Rytų, Vakarų, Šiaurės ir Pietų klientų aptarnavimo centrus, murodoma pranešime žiniasklaidai.
„Struktūriniais organizacijos pokyčiais siekiame užtikrinti vieningą paslaugų teikimo modelį, optimizuoti veiklos valdymą ir gerinti klientų aptarnavimą visuose paslaugų teikimo kanaluose,“ – sakė VĮ „Regitra“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
„Kitas svarbus akcentas numatomuose pokyčiuose yra padidintas dėmesys antikorupcinės aplinkos kūrimui. Per pastaruosius keletą metų esame įgyvendinę reikšmingą pokytį, tačiau ties tuo nesustojame ir toliau keliame sau itin aukštus reikalavimus,“ – pridūrė V. Dominauskas.
Kaip pažymima įmonės išplatintame pranešime, per pirmąjį šių metų pusmetį „Regitra“ priėmė 62,5 tūkst. vairuotojų teorijos egzaminų, 66,8 tūkst. vairuotojų praktinių įgūdžių egzaminų, išdavė beveik 97 tūkst. vairuotojo pažymėjimų, suteikė 309 tūkst. transporto priemonių registravimo paslaugų, 44,8 tūkst. transporto priemonės savininkų deklaravimo kodų.