Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ diegs elektronines kainų etiketes pieno produktų, vaisių ir daržovių skyriuose, o vėliau jos gali atsirasti alkoholinių gėrimų skyriuose. Tokias etiketes pernai didžiausiose parduotuvėse įsidiegė „Topo centras“, rašo „Verslo žinios“. 

„Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė VŽ sakė, kad elektroninės prekių kainų etiketės leidžia užtikrinti šimtaprocentinį kainų tikslumą ir bent keliskart pagreitina galimų klaidų taisymą. Pasak jos, pirmiausia elektroninės etiketės atsiras Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“, kuri šiuo metu renovuojama. Šiame etape investicijos siekia 85 tūkst. eurų. 

„Norfos“ įmonių grupės vadovas Dainius Dundulis teigia, kad domisi galimybe įdiegti elektronines etiketes parduotuvėse, nes darbo jėga brangsta, o technologija pinga ir darosi prieinamesnė. 

„Topo centro“ investicijos į šią technologiją jau siekia 1 mln. eurų. Bendrovės generalinis direktorius Remigijus Štaras sako, jog įdiegta naujovė, be kita ko, padidino darbuotojų motyvaciją, nes jiems viena labiausiai varginančių procedūrų būdavo kainų keitimas. Vardydamas technologijos trūkumus jis užsiminė apie ribotą ekrano spalvų pasirinkimą, papildomus kaštus, susijusius su investicija.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist