Vilniaus rinka

Prekybos tinkluose populiarėja elektroninės kainų etiketės

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ diegs elektronines kainų etiketes pieno produktų, vaisių ir daržovių skyriuose, o vėliau jos gali atsirasti alkoholinių gėrimų skyriuose. Tokias etiketes pernai didžiausiose parduotuvėse įsidiegė „Topo centras“, rašo „Verslo žinios“. 

„Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė VŽ sakė, kad elektroninės prekių kainų etiketės leidžia užtikrinti šimtaprocentinį kainų tikslumą ir bent keliskart pagreitina galimų klaidų taisymą. Pasak jos, pirmiausia elektroninės etiketės atsiras Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“, kuri šiuo metu renovuojama. Šiame etape investicijos siekia 85 tūkst. eurų. 

„Norfos“ įmonių grupės vadovas Dainius Dundulis teigia, kad domisi galimybe įdiegti elektronines etiketes parduotuvėse, nes darbo jėga brangsta, o technologija pinga ir darosi prieinamesnė. 

 

„Topo centro“ investicijos į šią technologiją jau siekia 1 mln. eurų. Bendrovės generalinis direktorius Remigijus Štaras sako, jog įdiegta naujovė, be kita ko, padidino darbuotojų motyvaciją, nes jiems viena labiausiai varginančių procedūrų būdavo kainų keitimas. Vardydamas technologijos trūkumus jis užsiminė apie ribotą ekrano spalvų pasirinkimą, papildomus kaštus, susijusius su investicija.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button