Darbo aplinka ir įmonės vidaus kultūra Lietuvos gyventojams tampa vis svarbesniais veiksniais renkantis darbo vietą, rodo pirmaujančio restoranų tinklo „McDonald’s“ kartu su „PricewaterhouseCoopers“ („PwC“ Lietuva)* atliktas tyrimas. Darbo aplinka yra svarbi daugiau nei 97 procentams respondentų Lietuvoje, o įmonės vizija, vertybės ir kultūra – daugiau nei 89 procentams apklausos  dalyvių.

„Sąlygos, kurių darbo ieškantis asmuo tikisi iš darbovietės, keičiasi, ir tam didžiausią įtaką daro tokie veiksniai kaip pandemija, hibridinis darbo modelis, taip pat pasauliniai ekonominiai ir politiniai svyravimai. Nors darbo užmokestis yra svarbus veiksnys renkantis būsimą darbo vietą, jis nėra vienintelis, į kurį žmonės atsižvelgia – potencialūs darbuotojai vis labiau vertina įmonės viziją, vertybes, vidinę kultūrą ir darbo aplinką. Rūpesčiu ir dėmesiu grindžiami darbdavio ir darbuotojų bei jų tarpusavio santykiai tapo neatsiejamu gerai vertinamos darbovietės bruožu“, – teigia Anastasija Zubova (Anastasija Zubov), „McDonald’s Baltics“ žmogiškųjų išteklių ir mokymų direktorė.

Laikydamasis savo įsipareigojimo puoselėti draugišką ir pozityvią atmosferą darbo vietoje bei įgyvendindamas tinklo plėtros ir augimo planus, šiais metais „McDonald’s“ Lietuvoje iš viso įdarbins 150 naujų darbuotojų ir ypatingą dėmesį skirs rūpestingos ir palaikančios aplinkos kūrimui. Šiam tikslui į įvairias paramos ir tobulėjimo programas investuos beveik 500 000 eurų. Jos apima tiek profesines darbuotojų žinias ir įgūdžius ugdančius mokymus bei karjeros vystymą, tiek programas, skirtas motyvuoti, rūpintis ir skatinti bendrą darbuotojų gerovę.

„McDonald’s“, kaip pirmaujantis darbdavys greitojo aptarnavimo restoranų sektoriuje Lietuvoje, pasižymi stipria vidine rūpinimosi kultūra. Rūpinimasis savo žmonėmis ir jų palaikymas yra vienos pagrindinių „McDonald’s“ vertybių – jos prisideda prie darbuotojų gerovės stiprinimo ir padeda kurti teigiamą vidinę kultūrą, kuri lemia bendrą mūsų visų augimą. Mūsų darbuotojai tai vertina – vidinės apklausos rezultatai rodo, kad darbo aplinką „McDonald’s“ Lietuvoje teigiama laiko daugiau nei 62 proc. darbuotojų“, – sako Anastasija Zubova (Anastasija Zubov).

Apklausos rezultatai, padėsiantys atskleisti šiandienos darbuotojų poreikius ir norus bei parengti „McDonald’s“ darbuotojų programas, rodo, kad darbo aplinka yra labai svarbi visoms darbuotojų amžiaus grupėms Lietuvoje. Beveik 71 proc. 18-25 metų respondentų, daugiau nei 85 proc. 26-29 metų ir visi vyresni nei 46 metų apklausos dalyviai mano, kad tai yra svarbus kriterijus potencialiai darbovietei.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

5 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist