Į Lietuvos mažmeninės prekybos areną atkeliauja – naujas žaidėjas. VZ.lt praneša, jog Vokietijos prekybininkė turi ambicingų planų – per metus tikisi atidaryti bent 15 parduotuvių. Priminsime, jog „ALDI“ parduotuvių tinklas specializuojasi tame pačiame segmente, kaip ir „LIDL“ – jų parduotuvėse siūlomas mažesnis prekių asortimentas ir todėl neretai tokias prekes gali pasiūlyti mažesnėmis kainomis.
Anot šaltinių, skirtingai nei konkurentas „Lidl“, „Aldi“ Lietuvoje suplanavo greitą ir agresyvią plėtrą.
Vienas šaltinių pabrėžė, kad bet kokia informacija, susijusi su prekybos tinklo planais Lietuvoje, yra visiškai slapta. Pasak šaltinių, „Aldi“ į Lietuvą gali žengti arba savarankiškai, arba įsigyti kurį nors jau veikiantį prekybos rinkos žaidėją.
Dėl „ALDI“ plėtros neabejojama, nes šiuo metu Lietuvos nekiltojamojo turto rinką žvalgo itin stambus užsienio kapitalo subjektas. VZ.lt šaltiniai neoficialiai patvirtino, jog šis verslo subjektas susijęs būtent su Vokietijos prekybos gigantu „ALDI“.
Aldi grupė – tarptautinių holdingo bendrovių, veikiančių mažmeninės prekybos srityje, tarptautinių bei Vokietijos koncernų tinklas ir įmonių grupė. Aldi grupę sudaro „Aldi Nord“ ir „ALDI SÜD“. „Aldi“ įsteigta 1913 m. kaip dukterinė įmonė Esene. Parduotuvė buvo pavadinta Karlo Albrechto Lėbensmitelio vardu.