Vilniaus rinka

Lietuvos pašto vadovė Asta Sungailienė: siuntų skirstymo situacija stabilizuota, dabar svarbiausia susigrąžinti klientų pasitikėjimą

Lietuvos paštas iki balandžio vidurio buvo numatęs normalizuoti siuntų iš užsienio skirstymo terminus, kurie pailgėjo dėl ypač išaugusio siuntų kiekio pandemijos metu ir pereinamojo laikotarpio įgyvendinant išmanųjį skirstymą naujajame logistikos centre. Bendrovė šiuo metu jau yra išskirsčiusi susikaupusias siuntas ir normalizavo siuntų skirstymo procesą šiame segmente. Kituose segmentuose siuntos ir laiškai, išskyrus pavienius atvejus, skirstomos įprastai nuo kovo pabaigos.

„Siuntų skirstymas šiuo metu yra normalizuotas ir didžioji dalis siuntų jau pristatomos įprastai. Suprantame, kad susigrąžinti klientų, kurie šiuo laikotarpiu patyrė nepatogumų, pasitikėjimą bus didesnis iššūkis nei normalizuoti siuntų skirstymo situaciją. Visgi neabejojame, kad įdiegtas automatizuotas siuntų skirstymas Lietuvos paštui ilgalaikėje perspektyvoje padės kilstelėti paslaugų kokybę į kur kas aukštesnį lygmenį ir užtikrinti geresnę klientų patirtį. Nauji modernūs procesai suteikia galimybę apdoroti bei analizuoti kur kas daugiau duomenų, o tai leis geriau pažinti klientus, teikti kokybiškesnes paslaugas, greičiau ir efektyviau pristatyti siuntas gavėjams“, – teigia Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.

Vidaus siuntiniai ir laiškai, išskyrus pavienius atvejus, kelias pastarąsias savaites yra apdorojami ir pristatomi įprastai. Per pirmąsias balandžio savaites taip pat pavyko išskirstyti susikaupusių siuntų iš užsienio srautą. Iššūkių vis dar kelia siuntos su nepilnu ar neteisingai nurodytu adresu, kurioms reikalingas papildomas apdorojimas rankomis – tokių siuntų kelionė pailgėja.

 

Lietuvos pašto duomenimis, iš užsienio gaunamų siuntų kiekiai pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, išaugo 32 proc. Tuo tarpu šalies viduje keliaujančių siuntų srautas padidėjo 81 proc. Bendrovė per tris mėnesius išskirstė daugiau kaip 14 mln. siuntinių ir laiškų.

„Pandemija iš esmės pakeitė žmonių elgseną, žymiai išaugo el. prekybos apimtys ir siuntų kiekiai. Nepaisant dėl to kilusių laikinų iššūkių, į šias tendencijas žvelgiame kaip į ateities galimybes, todėl toliau plečiame paštomatų tinklą, palaipsniui skaitmenizuojame ir automatizuojame veiklą. Žinoma, kol pandemija nesibaigė, su ja susijusių siuntų pristatymo nesklandumų gali pasitaikyti ir ateityje, tačiau automatizuotas skirstymas padės su jais susitvarkyti kur kas geriau“, – pažymi A. Sungailienė.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
9 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Laima
Laima
21 dienas (-ų)

Jei jau taip gerai viskas, kaip čia rašoma, tai gal galiu gauti siuntą, kuri yra skirstymo centre nuo balandžio 9 dienos?

Valdas
Valdas
24 dienas (-ų)

Deja,nekaltybę ir pasitikėjimą prarandame visiems laikams. Niekada daugiau nesìūsiu siuntų iš użsienio Lietuvos paštu

kvc
kvc
24 dienas (-ų)

nesenai uzsisakiau siunta is Nyderlandu, tai per savaite atejo. sakyciau jei buvo kazkokius problemos, tai dalis tikrai ispresta

Klientas
Klientas
25 dienas (-ų)

Tai gal ta proga siuntos galima sulaukti, kuri guli lietuvos paste virs menesio?

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button