MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
T. Vonzodas ir E. Dadasovas lekštė.lt ir maistasinamus.lt
Vilniaus rinka

„Lėkštė.lt“ investavo 800 tūkst. eurų į informacinę sistemą

Bendrovė „Maistas į namus“, valdanti maisto užsakymo platformą „Lėkštė.lt”, ir šios įmonės dalininkė Danijos „Takeout Group“ už maždaug 800 tūkst. eurų atnaujino savo informacinę sistemą ir toliau investuoja, kad pritaikytų ją įmonių užsakymams, rašo „Verslo žinios“.

„Lėkštė. lt“ vadovas Tomas Vonžodas sako, kad darbai dar nebaigti, o suma toliau auga. Auga ir rinka, o nauja sistema įmonei esą leido augti gerokai greičiau už ją.

Maisto pristatymo rinka Lietuvoje, T. Vonžodo skaičiavimu, auga apie 25–30 proc. per metus, o „Lėkštė.lt“ užsakymų ir pajamų pernai ir šiemet augimas siekia apie 50–60 proc.

„Maistas į namus“ ikimokestinis pelnas pernai pasiekė 13,8 tūkst. eurų, o šiemet per tris ketvirčius – 22,4 tūkst. eurų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

„Danske Bank“ Vilniuje šiemet samdys papildomai 600 žmonių

ELTA

„Revolut” pradeda restruktūrizaciją ir tikisi pasiekti 100 mln. klientų

ELTA

Darbas Vilniaus mieste – ką siūlo ir kam?

Made in Vilnius

Sprendimai dėl dar vieno „Akropolio“ Vilniuje turėtų paaiškėti netrukus

BNS

„Danske Bank“ atsisako banko veiklos Baltijos šalyse, paslaugų centras Vilniuje išliks

BNS

„Verslo trikampyje“ atidarytas pirmasis sporto klubas „RE.FORMATAS“

Made in Vilnius

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika