Klientų vertinimais išrinkti patys geriausi 2023 metų autoservisai — tokią unikalią iniciatyvą surengė didžiausia Lietuvos autoserviso paslaugų užsakymų platforma „Nevažiuoja”.

Lietuvoje gausu autoservisų, išrankiems vairuotojams gali būti sunku pasirinkti geriausią – būtent todėl Vilniaus startuolis „Nevažiuoja” nusprendė palengvinti šią paiešką paskelbiant geriausių autoservisų sąrašą. Šie servisai pasipuošė „Top Rated” ženkleliais — šiuo įvertinimu pripažįstamas nepakartojamas paslaugas teikiančių partnerių darbas, kuris 2023 metais pranoko klientų lūkesčius ir parodė, kurie servisai yra kokybės ir patikimumo simboliai rinkoje.

„Top Rated” autoservisai

Autoservisai, klientų įvertinti geriausiais: „Edler”, „Automeškos”, „Hibdeta”, „Inrada”, „FlixAuto”, „EDauta”, „ExpressAuto”. Šie servisai buvo išrinkti geriausiais, remiantis gautais klientų įvertinimais per 2023 metus. Renkant autoservisus nugalėtojus, atsižvelgiama į 5-ių žvaigždučių įvertinimų kiekį — tai parodo kliento aptarnavimo kelionės kokybę.

„Tikrai labai stengiamės, kad visi klientai būtų patenkinti ir bandom įdėti savo įdarbį, kad kuo daugiau klientų sugrįžtų. Su tokiais dalykais (Top Rated 2023) ir matosi, kad visa tai atsiperka. Labai šaunu, ačiū kolektyvui ir klientams.” — džiaugėsi Edvard – vieno iš nugalėjusių autoservisų „Edler” vadovas.

Kaip išrinkti Top Rated” autoservisai?

„Svarbiausias kriterijus renkant „Top Rated” autoservisą yra realių klientų atsiliepimai. Daug bendraujame su klientais po jų vizitų – dažniausiai komentarai teigiami, aišku visko pasitaiko, bet dėmesį patraukė tai, kad neretai išgirstam išskirtinai pozityvių nuomonių — tai ir buvo paskata sukurti tokią iniciatyvą.” — teigia vienas iš platformos „Nevažiuoja” įkūrėjų Edvinas Vaitmonas.

Šiais metais išrinkti 7 autoservisai iš daugiau nei 200, surinkę daugiausia 5-ių žvaigždučių įvertinimų po atliktų remontų klientams.

Į klientą orientuotas požiūris ir naujovės eina petys į petį

Anot „Nevažiuoja” platformos įkūrėjų, autoserviso patirtis prasideda dar paieškoje — „Nauji laikai, viskas vyksta internete, dabar žmonės nuomonę susidaro vos per kelias sekundes – jeigu servisas turi senesnį puslapį su senom nuotraukom arba dar blogiau – be nuotraukų, klientams tai gero įspūdžio nepaliks.”.

„Autoserviso atskirtį rinkoje lemia išskirtinis požiūris į klientus ir adaptacija naujovėms. Reikia suteikti klientui „nuo-iki” patirtį. Į tai įeina reprezentatyvus autoserviso puslapis, lengvai prieinami klientų komentarai, kainos, aiškiai pateikti laisvi laikai ir svarbiausia malonus ir išsamus bendravimas remonto eigoje.”

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

36 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist