Vieną saldžiausių ir romantiškiausių metų mėnesių – vasarį, prekybos tinklas „Maxima“ savo pirkėjus stebino siūlydamas išbandyti išskirtinius, įprastai asortimente nesančius ir ribotą laiką galimus rasti saldumynus ir užkandžius. Prekybos tinklo duomenys rodo, kad šia galimybe pirkėjai visą mėnesį naudojosi it pašėlę – ragavo itin aštrius traškučius, gėrė vyšnių skonio „Coca-Cola“. Likus paskutinėms „Saldumynų ir užkandžių“ mėnesio pasiūlymo dienoms, vis dar norinčius suspėti išbandyti netikėtus skonių derinius raginama paskubėti, nes jau visai netrukus pirkėjų lauks neįprastos akiai naujienos.

Dar vasario pradžioje startavusi prekybos tinklo naujiena – teminis „Saldumynų ir užkandžių“ mėnuo – kaip niekada į „Maximos“ parduotuves traukė smaližius ir užkandžių mėgėjus. Duomenys rodo, kad iš parduotuvių lentynų pirkėjai graibstė jau pamėgtų prekių ženklų produktus – dažniausiai į prekių krepšelius vasarį pateko vafliniai batonėliai ir šokoladai „Kinder“, „Milka“ bei rūgštūs guminukai „Zozole“.

Taip pat pastebima, kad pirkėjai buvo atviri ir naujovėms – susigundę dar tinklo parduotuvėse neregėtais išskirtinio asortimento pasiūlymais jie nepraleido progos išbandyti ir naujų skonių: guminukų „Skittles“, sausainių „MilkyWay“ ir „Mars“, vaflių „Kinder Happy Hippo“.

„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė dalinasi, kad prisiragavę įvairių užkandžių bei saldumynų smaližiai troškulį rinkosi malšinti įvairių skonių gaiviaisiais gėrimais „Coca-Cola“ bei „Fanta“.

„Džiaugiamės, kad mūsų naujiena sulaukė didelio pirkėjų susidomėjimo. Vasarį pirkėjai nepraleido progos su meilės diena pasveikinti vieni kitų tik ribotą laiką siūlomais išskirtinio asortimento skoniais, ar jais palepinti save pačius. Jų krepšeliuose matyti buvo ne tik jau pamėgtų prekių ženklų produktai, tačiau ir dar nauji, neatrasti skoniai, pavyzdžiui, aštrūs traškučiai „Takis“ ar pasaulinio susidomėjimo sulaukę šokoladai „MrBeast“. Kone populiariausiu tik ribotą pasiūlymo laiką siūlomu pirkėjų pasirinkimu tapo vyšnių skonio „Coca-Cola“ – skaičiuojame, kad šio gėrimo pirkėjai išgėrė daugiau nei 4 tūkst. litrų“, – dalinasi įžvalgomis I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Išbandę naujus skonius – sugrįžta pasipildyti atsargomis

Prekybos tinklo atstovė pasakoja, kad išskirtinį laiką vasarį siūlomi teminiai prekių pasiūlymai pirkėjams priminė įprastai tik kelionėse ar oro uostuose sutinkamą asortimentą.

„Pavyzdžiui, šokoladą „Cadbury“ ar vienus populiariausių pasaulyje krekerių „RITZ“ iš tiesų esame įpratę pastebėti bei paragauti vykdami į keliones. Beje, pirkėjai dalinasi, kad netikėtu atradimu jiems šį mėnesį tapo traškūs belgiški vafliai „Jules Destrooper“ – paragavę jų vis grįždavo užsipirkti daugiau. Pro aštresnių užkandžių mėgėjų akis taip pat nepraslydo ir traškučiai „Takis“, tad norint suspėti jų paragauti – reikia paskubėti, nes kiekiai sparčiai tirpsta“, – kalba I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Be to, duomenys rodo, kad pro smaližių bei užkandžių mėgėjų akis nepraslydo ir galimybė pasirūpinti jau pamėgtų prekių ženklų, pavyzdžiui „Oreo“, „Cheetos“, „Tuc“, „Well Done“ ir kt. gardumynų atsargomis.

Pirkėjus ragina sekti naujienas

Primenama, kad teminiai mėnesiai – prekybos tinklo naujiena, kviečianti pirkėjus išbandyti ne tik esamų, tačiau ir išskirtinių asortimento prekių, kurių pasiūlymus bus galima sekti kas savaitę atsinaujinančiame „Laimingų kainų“ leidinyje bei specialiame teminių mėnesių leidinyje „Maximos“ interneto svetainėje.

„Į parduotuves dažnai užsukame žinodami, ką turime įsigyti ir neretai renkamės savo jau pamėgtų ir patikrintų prekės ženklų produktus. Teminių mėnesių metu pirkėjus kviečiame atrasti naujus skonius, eksperimentuoti ir paragauti tų produktų, kuriuos įprastai galima rasti tik specializuotuose parduotuvėse“, – paaiškina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Teminių mėnesių pasiūlymus, tarp kurių ir esamos, ir tik ribotą laiką asortimente siūlomos prekės, pirkėjai ras ne tik didesnio formato „XX“ bei „XXX“ parduotuvėse, tačiau ir mažesnėse, „X“ formato parduotuvėse.

Reguliaraus asortimento pasiūlymus pirkėjai kaip įprasta ras jų reguliariose vietose, o išskirtinio asortimento naujienų lentynos bus pažymėtos teminio mėnesio vėliavėlėmis.

„Jau kovo pradžioje pirkėjams nekantrausime pristatyti dar labiau viliojančias, tik ribotą laiką siūlomo išskirtinio bei esamo asortimento prekes, tad norinčius išbandyti vis dar šią savaitę vykstančio „Saldumynų ir užkandžių“ mėnesio produktus raginame suskubti, o laukiantiems naujų pasiūlymų – sekti naujienas, kurios pasirodys jau kovo 5 dieną“, – ragina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

21 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist