Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pristato atnaujintą lojalumo programą senjorams, o norėdami šiuo pokyčiu atkreipti klientų dėmesį – ir kampaniją „Aš jaunas“. Jos herojumi tapo jaunatviškas, savimi pasitikintis ir gyvenimu besimėgaujantis vyresnio amžiaus vyriškis – reklamose sveikatos temomis kol kas nedažnai sutinkamas personažas.

„Eurovaistinė“ praneša, jog atnaujinta lojalumo programa senjorams suteiks dar daugiau naudų. Nuo vasario 11 d. lojalumo programos pasiūlymas senjorams pradedamas taikyti įsigyjant ne tris ar daugiau prekių, kaip buvo iki šiol, o iš karto perkant vos vieną prekę. Kitaip tariant, išskirtiniai pasiūlymai senjorams taikomi vos užsukus ir apsipirkus „Eurovaistinėje“.

„Pristatydami atnaujintą lojalumo programą, norime akcentuoti, jog vyresnio amžiaus žmonės pas mus labai laukiami. Siekiame geriausiai atitikti šios klientų grupės poreikius, o išskirtiniai mažų kainų pasiūlymai yra itin svarbi to dalis“, – dalinasi Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros ir komunikacijos direktorė.

Jos teigimu, geresnės lojalumo programos sąlygos turėtų sudominti visus senjorus, nes sutaupyti perkant daugeliu atveju kone kasdien reikalingus medikamentus ir maisto papildus aktualu visiems be išimties. Taip pat „Eurovaistinė“ jau daugelį metų pabrėžia sveikos gyvensenos ir rūpinimosi savo sveikata svarbą norint išlikti sveikiems ir nesirgti, o tuo pačiu jaustis gerai sutaupius.

„Kalbėdami apie pastebimai geresnes sąlygas senjorams, į šią svarbią ir net rimtą temą norėjome pasižiūrėti per pozityvo prizmę, linksmai. Tai mūsų būdas pranešti geras naujienas ir pasakyti komplimentą vyresnio amžiaus žmonėms“, – tęsia K. Gumauskienė.

Naujajame „Eurovaistinės“ reklaminiame klipe skamba dainos „Vilniaus Stogai” motyvais sukurtas garso takelis (orig. Miko Vaitkevičiaus muzika), pabrėžiantis sielos, o ne amžiaus jaunystę.

„Šia kampanija siekiame parodyti, jog jaunu žmogus gali būti nepaisant amžiaus. Svarbiausia – gerai jaustis ir širdyje, ir sveikatos atžvilgiu. Žinutei perteikti puikiai tiko gerai atpažįstamo ir mėgstamo kūrinio motyvai“, – dalinasi Lukas Šidlauskas ir Tomas Kasparavičius, reklamos agentūros „Ogilvy“ kūrybininkai.

„Ogilvy“ – kampanijos „Aš jaunas“ idėjos autoriai, kartu su partneriais – vaizdo klipo režisieriumi Eugenijumi Tichonov, gamybos namais „Nonsense“, garso studija „Papa Goose“ ir fotografu Tomu Kaunecku – pasirūpinę jos įgyvendinimu.

Šiuo metu „Eurovaistinės“ lojalumo programa aktyviai naudojasi per milijonas šios vaistinės klientų iš kurių keli šimtai tūkstančių – būtent senjorai. „Eurovaistinės“ lojalumo programa senjorams gali pasinaudoti visi pensinio amžiaus sulaukę klientai turintys pensininko pažymėjimą.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

8 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar striptizo klube atrastas vitražas turėtų būti atvertas visuomenei?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist