Europoje pirmaujanti mados ir stiliaus el. prekybos platforma „Zalando“ pradėjo veikti Lietuvoje. Lietuva yra pirmoji iš Baltijos šalių, kurios vartotojai jau gali rinktis prekes iš visapusiškiausio asortimento rinkoje, taip pat naudotis patogiomis pristatymo, mokėjimo ir prekių grąžinimo galimybėmis. „Zalando“ galima pasirinkti iš daugiau kaip tūkstančio populiarių ir išskirtinių prekių ženklų, nuo „Topshop“ iki „Marc Jacobs“ ar „BOSS“.
Lietuvos pirkėjams „Zalando“ suteikia nemokamą prekių pristatymą ir grąžinimą per 30 dienų nuo įsigijimo, todėl norimus drabužius galima pasimatuoti tiesiog namuose. Į visus el. platformos klientų klausimus prieš įsigyjant prekes ir jas jau įsigijus bus atsakoma lietuviškai.
„Zalando“ bendradarbiauja su siuntų bendrove „Itella“. Klientai savo pirkinių pasirinktu būdu (į namus arba vieną iš 200 paštomatų) sulauks per 2-5 dienas, už juos galima atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu, banko pavedimu per „Trustly“ sistemą, kredito, debeto kortele arba naudojantis „Paypal“.
„Džiaugiamės galėdami jums atverti „Zalando“ pasaulį. Norime, kad mūsų klientai Lietuvoje galėtų apsipirkti kuo patogiau ir rinktis geriausių mados prekių ženklų gaminius. Siekiame tapti pirmuoju vartotojų pasirinkimu“, – sako Lisa Miczaika, „Zalando“ viceprezidentė Centrinei Europai.
Įgyvendindama savo skaitmeninę strategiją, „Zalando“ prisideda prie pramonės skatinimo ir suteikia galimybių augti partnerių prekių ženklams. Platformai atėjus į Lietuvą, dabartiniai „Zalando“ partneriai gali pasiekti milijonus naujų potencialių klientų, su jais kurti ilgalaikius, tvirtus santykius. Vietos kūrėjus „Zalando“ kviečia jungtis prie partnerių programos, pasiekti tarptautines rinkas ir prekiauti savo gaminiais visoje Europoje.
Zalando su klientais nori bendrauti tinkamai ir prasmingai, todėl per keletą artimiausių savaičių bendrovė Lietuvoje pristatys į socialinius tinklus orientuotas rinkodaros iniciatyvas kurias ruošia kartu su Lietuvoje žinomais nuomonės formuotojais ir partneriais.
„Zalando“ platforma taip pat pradeda veikti Slovakijoje ir Slovėnijoje, kiek vėliau šiais metais bendrovė žengs į Kroatijos, Estijos ir Latvijos rinkas, o 2022 m. – į Vengriją ir Rumuniją.