Penkių didžiausių prekybos tinklų bendros investicijos į plėtrą pernai buvo 88,4 mln. eurų, rašo „Verslo žinios“. 

Lidl“ pernai investavo 30,4 mln. eurų, „Maxima“ – 23 mln. eurų, „Norfa“ – 15 mln. eurų, o „Rimi“ ir „Iki“ prekybos centrai – po 10 mln. eurų. 

Pasak VŽ, „Lidl“ dabar ne tik stato savus standartinius objektus, bet ieško ir kitų plėtros formų. 

Daugiausia parduotuvių turinti „Maxima“ 2019-aisiais atidarė septynias naujas parduotuves (uždarė šešias), „Lidl“, „Norfa“ ir „Iki“ atidarė po penkias („Norfa“ tris uždarė), tuo metu „Iki“ uždarė dvi ir atnaujino 19 parduotuvių.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist