Vilniaus rinka

„CUP“ skundžiasi mažėjančiu klientų srautu dėl šalia vykstančių statybų

Pirmąjį šių metų pusmetį prekybos centro CUP apyvarta išaugo 8.55%, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Taip pat išaugo prekybos centro konversijos rodiklis, kuris siekia 49,940 proc. – šių metų pirmojo pusmečio duomenys rodo, jog kas antras lankytojas yra CUP pirkėjas. Pasak prekybos centro generalinės direktorės Onos Nevinskienės, augimą lėmė keletas veiksnių – investicijos į prekybos centro atnaujinimą, naujos maitinimo vietos, pramogų ir paslaugų segmentų stiprinimas.

Spartesnį augimą pristabdė gegužės mėnesį Vilniaus miesto savivaldybės pradėti poilsio zonos prie Baltojo tilto atnaujinimo darbai, kurie daro neigiamą įtaką greta esantiems verslams. Ne išimtis ir CUP – ypač sumažėjo klientų srautas nuo Upės gatvės pusės.

Greta vykstančios statybos atsiliepė verslui

„Per pirmąjį pusmetį pirkėjų srautas iš Upės g. sumažėjo 4 proc., kai tuo tarpu nuo Konstitucijos pr. paaugo 14 proc. Šiuos skaičius mes aiškiname tebevykstančiais krantinės remonto darbais, kurie tęsėsi visą vasarą ir bus baigti tik kitais metais“, – teigia CUP vadovė.

 

Pasak jos, vasarą vykdyti darbai taip pat atėmė iš vilniečių pamėgtą poilsio zoną prie Baltojo tilto, kurią miestiečiai kompensavo leisdami laiką CUP terasose.

„Kaip ir daugelyje pasaulio šalių, valgymas kavinėse ir restoranuose lietuviams tampa ne tik rutinos dalimi, bet ir laisvalaikio leidimo vieta – vakarais čia laiką dažniau leidžia jaunimas, savaitgaliais didesnę dalį klientų sudaro šeimos su vaikais“, – tendencijas vardija O. Nevinskienė.

CUP duomenimis, didžiausias lankytojų augimas kavinėse ir restoranuose pastebimas vasarą, kuomet lankytojams atsiveria lauko terasos.

 

„Atsižvelgiant į tai, jog šiais metais vyksta Neries krantinės tvarkymo darbai, kavinės ir lauko terasos sutraukė dar didesnį žmonių srautą. Palyginus šių ir praėjusių metų pirmo pusmečio duomenis, restoranų apyvarta išaugo 2,47 proc. Kadangi Lietuvos orai leidžia mėgautis ilgais vakarais lauke, vilniečiai mielai renkasi valgymą lauke iki pat rudens“, – aiškino O. Nevinskienė.

Paskatino stiprinti savo pozicijas

Prekybos centras CUP imasi įvairių priemonių, kad užsitęsusių statybų prie Baltojo tilto įtaka būtų kuo mažesnė ir bendra apyvarta nemažėtų. Viena iš priemonių – investicijos į pirmojo aukšto atnaujinimą. Birželio mėnesį buvo atnaujinta 1,8 tūkst. kv. m. pirmojo aukšto ploto, investicijos siekė 250 tūkst. eurų.

Po atsinaujinimo klientus pasitiko naujos koncepcijos knygynas „Pegasas“ ir kosmetikos ir buities prekių parduotuvė „Drogas“. Taip pat keitėsi pirmojo aukšto parduotuvių išdėstymas, atsirado naujų nuomininkų. 

 

„Matome, jog prekybos centras jau seniai nustojo būti vieta, kurioje žmonės tik apsiperka. Stebėdami pirkėjų įpročius taupyti laiką ir vienu apsilankymu prekybos centre susitvarkyti kuo daugiau reikalų, stipriname paslaugų zoną – turime visus didžiuosius savitarnos siuntų terminalus, veikia automobilių remonto bei plovimo paslaugas teikiantys nuomininkai, platus dovanų pasirinkimas“, – sako CUP vadovė.

O. Nevinskienė taip pat pažymi, jog prioritetinėmis sritimis laikomos pramogų bei restoranų zonos. Šiais metais prekybos centre atsidarė japoniškų makaronų barų tinklas „Ramenas ir pagaliukai“, kurį plėtoja žinomas virtuvės šefas Liutauras Čeprackas.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
5 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Almantas

Nieko tokio, trumpam pakentės, bet kai sutvarkys tai lankytojų kiekis žymiai padidės.

Lietuvis

Delfi lygio antraštė. Skaityt neverta, niekas čia niekuo nesiskundžia.

VCUP

Onute cia tu?

Jonas

CUP reikia aplamai nugriauti. Siaubingas pastatas miesto centre

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button