Vilniaus rinka

„CityBee“ vėl garsiai pasitinka sugrįžusią darbuotoją

2019 metų rudenį viena garsiausiai skambėjusių frazių Lietuvoje buvo  „Pija, pasilik!“. Pasitelkusi tokį šūkį bendrovė „CityBee“ inicijavo šalyje dar neregėtą akciją, kuri, tikėtasi, padės išlaikyti svarbią darbuotoją. Tąkart Pija nepasiliko ir pasirinko „Google“ pasiūlymą. Tačiau, praėjus kiek daugiau nei metams, ji vėl – „CityBee“ komandoje ir imasi vadovauti bendrovės rinkodarai.

Šią žinią „CityBee“ pranešė išlaikydama pirmosios kampanijos stilių. Vienoje judriausių Vilniaus gatvių esančiame lauko reklamos stende paskelbė plakatą su užrašu – „Spėkit, kas grįžta? Pija.“ Tokią žinutę taip pat gavo visi „CityBee“ klientai. Ji buvo paskelbta ir bendrovės socialiniuose tinkluose.

Apie grįžimą į „CityBee“ socialinėje žiniasklaidoje pranešė ir pati Pija. Žinutėje ji rašo: „Na ką, kas galėjo pagalvoti, kad sulauksime romantiškos laimingos pabaigos šioje meilės tarp darbdavio ir darbuotojo istorijoje. Po daugiau nei metų „Google“ nusprendžiau grįžti į „CityBee“ ir stoju prie įmonės marketingo vairo.

 

2019 m. mano sprendimas buvo teisingas ir vienas geriausių dalykų, kurie galėjo nutikti. Per metus tapau dar stipresnė specialistė, prisidėjau prie projektų, kuriais nepaprastai didžiuojuosi, pamilau talentingus žmones, su kuriais teko dirbti. Na, o su „CityBee“ visą šį laiką palaikiau šiltą ir artimą ryšį, buvau jų fanė No.1.

„CityBee“, parodėte visiems skeptikams, kad back then jūsų dėmesys nebuvo tik PR’inis triukas – grįžtu pas jus su nauja patirtimi, įgūdžiais bei idėjomis. Spirgu vėl įmerkti pirštus į darbus bei kalbėti už šį nepaprastai šiltą ir charizmatišką prekės ženklą.“

Komentuodamas Pijos sugrįžimą, „CityBee“ vadovas Kristijonas Kaikaris tikino, kad tai yra puikus pavyzdys, rodantis, kaip svarbu daug dėmesio skirti savo darbuotojams.

 

„Tiek trumpuoju, tiek ilguoju laikotarpiu tai atneša teigiamų rezultatų. Todėl mes ir toliau daug investuosime į savo darbuotojus ir kursime išskirtinę komandinę dvasią. „CityBee“ ypač svarbu ne tik pritraukti geriausius profesionalus ar didžiausią potencialą turinčius talentus, bet ir sudaryti visas prielaidas jausti pasitenkinimą savo darbu ir tiesioginiu ryšiu su kolegomis“, – sakė K. Kaikaris.

Beje, jis taip pat yra gana naujas „CityBee“ komandos narys. K. Kaikaris bendrovei vadovauti pradėjo lapkričio 3 d.

Pijai grįžus į „CityBee“ ir tapus rinkodaros vadove, bendrovė užbaigė vadovų komandos atnaujinimą ir yra pasiruošusi pradėti naują įmonės plėtros etapą.

 

Prieš 8 metus Lietuvoje paslaugas teikti pradėjusi „CityBee“ šiuo metu veikia Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje ir yra viena didžiausių automobilių dalijimosi paslaugų teikėjų Europoje. Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2 tūkst. transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750 tūkst. registruotų klientų bazę.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
67 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
2 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Kestis
Kestis
10 mėnesius

Apgailetina grupe is kurios imoniu zmones bega pasitaikius pirmai progai. Green genius pvz., liko tik didziausi marozo direktoriaus subinlaiziai 🙂

Petras
Petras
10 mėnesius

Rinkodaros vadovei- rinkodaros triukai, kurie su rūpesčiu darbuotojams neturi nieko bendro

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button