Vilniaus gatvėse netrūksta įdomių sprendimų. Vienas jų yra Naujamiesčio rajone, kur viena šalia kitos įsikūrusios kirpyklos bando suvilioti klientus. Kiekviena turi tam savo būdus.
Viena kirpykla siūlo moterims ir vyrams apsikirpti už 16 eurų. Tuo metu kita kirpykla nusprendė pergudrauti konkurentus. Jie kaip savo tikslinę grupę pasirinko vyrus ir nusprendė… sumažinti kainą.
Tokiu būdu vyrai, eidami pro šalį abiejų šių kirpyklų, vienoje gali apsikirpti vos už 12 eurų. Kirpykla, bent jau iš pavadinimo ant durų, dedikuota tik vyrams. Toks mažas marketinginis triukas: aptarnaus tik vienos grupės gyventojus, užtat liks be konkurencijos. Nes kam mokėti 4 eurais daugiau?
Kol skaitmeniniame amžiuje kiti stengiasi ieškoti marketinginių sprendimų, kelia šukuosenų nuotraukas į Instagram paskyras, daro akcijas ir konkursus, kiti sukasi kitaip. Jiems socialiniai tinklai ir mokamos reklamos nereikalingi. Juk pergudrauti konkurentus, įsikūrusius šalia esančiose patalpose galima ir kitaip. Užtenka ketvirtadaliu sumažinti kainas ir pasirinkti vieną vartotojų grupę. Klientai laimėti, galima dirbti toliau.