Vilniaus gatvėse netrūksta įdomių sprendimų. Vienas jų yra Naujamiesčio rajone, kur viena šalia kitos įsikūrusios kirpyklos bando suvilioti klientus. Kiekviena turi tam savo būdus.

Viena kirpykla siūlo moterims ir vyrams apsikirpti už 16 eurų. Tuo metu kita kirpykla nusprendė pergudrauti konkurentus. Jie kaip savo tikslinę grupę pasirinko vyrus ir nusprendė… sumažinti kainą.

Tokiu būdu vyrai, eidami pro šalį abiejų šių kirpyklų, vienoje gali apsikirpti vos už 12 eurų. Kirpykla, bent jau iš pavadinimo ant durų, dedikuota tik vyrams. Toks mažas marketinginis triukas: aptarnaus tik vienos grupės gyventojus, užtat liks be konkurencijos. Nes kam mokėti 4 eurais daugiau?

Kol skaitmeniniame amžiuje kiti stengiasi ieškoti marketinginių sprendimų, kelia šukuosenų nuotraukas į Instagram paskyras, daro akcijas ir konkursus, kiti sukasi kitaip. Jiems socialiniai tinklai ir mokamos reklamos nereikalingi. Juk pergudrauti konkurentus, įsikūrusius šalia esančiose patalpose galima ir kitaip. Užtenka ketvirtadaliu sumažinti kainas ir pasirinkti vieną vartotojų grupę. Klientai laimėti, galima dirbti toliau.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.MadeinVilnius.lt

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

43 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist