Vilniaus rinka

„Bolt“ pradeda teikti naują paslaugą

Europoje pirmaujanti pavėžėjimo paslaugų platforma „Bolt“ startuoja su papildytu paslaugų bagažu – „Bolt Business Delivery“. Ši paslauga veikia verslui bendradarbiaujant kartu su „Bolt“ platformos kurjeriais, kurie užtikrina, kad internetu ar kitaip užsakytos prekės įmonių klientams būtų pristatytos į namus operatyviai – per dieną ar net valandą laiko.

„Šiuo laikotarpiu, kai žmonės yra priversti likti namuose, mes sukūrėme „Bolt Business Delivery“ paslaugą, pritaikydami sukauptą patirtį pervežimo srityje, turimas technologas ir platų vairuotojų tinklą. Reaguodami į susiklosčiusią situaciją, kai pagalbinių rankų išvežiojant prekes itin trūksta, mes siūlome verslui sprendimą – express pristatymo į namus paslaugą – „Bolt“ vairuotojai užsakytas prekes galės išvežioti net per 1-2 valandas“,– komentuoja „Bolt“ įmonės vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius.

„Paslauga veiks bendradarbiaujant su skirtingais verslo sektoriaus atstovais – nuo elektronikos prekių, prekybos centrų iki maisto prekių – su įvairiomis įmonėmis, kurioms yra reikalinga prekių išvežiojimo paslauga“, – priduria A. Pacevičius.  

 

Bendrovės „Bolt“ atstovas akcentuoja, kad „Bolt“ veikia daugiau nei 7 Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje ir kt., kuriuose iš viso veikla užsiima dešimtys tūkstančių vartotojų, kurie šiuo sunkiu laikotarpiu turės galimybę tapti kurjeriais.

„Mes esame vieninteliai Lietuvoje galintys šiuo metu pasiūlyti tokią greitą prekių pristatymo į namus paslaugą, nes mūsų komandą sudaro didelis vairuotojų tinklas didžiuosiuose  šalies miestuose. Kiekviena įmonė siekia teikti aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę, todėl mes padėsime tai įgyvendinti pagal poreikį kiekviename Lietuvos mieste, kuriame šiuo metu veikia „Bolt““, – sako A. Pacevičius.

„Bolt Business Delivery“ turi paprastą ir lengvai naudojamą žiniatinklio sąsają. Įmonės turės galimybę atsisiųsti užsakymus per kompiuteriu valdomą transporto priemonės sistemą (CVS) arba galės įvesti juos rankiniu būdu, naudojant paprastą formą. Užsakymai gali būti nustatyti dviem būdais: paimant prekes iš karto arba surenkant jas per 48 valandas.

 

Klientams užsisakant prekes, verslo atstovams bus atsiųsta kainos sąmata. Kai tik užklausos pristatymas bus patvirtintas, „Bolt“ išsiųs kurjerį, kad nurodytu laiku prekė būtų pristatyta pirkėjui.

Funkcijos, leidžiančios sekti siuntą realiu laiku, užtikrins, kad tiek įmonės, tiek jų klientai būtų išsamiai informuojami apie užsakymo eigą. Pardavėjai interneto programėlėje galės gauti tiesioginį užsakymo būsenos atnaujinimą, o klientai apie atkeliaujančią užsakytą prekę bus informuojami trumpąją žinute, kurioje bus nurodytas atvykimo laikas ir kurjerio kontaktiniai duomenys.

Plintant koronoviruso atvejams, bekontaktis pristatymas yra būtinas atliekant visus „Bolt Business Delivery“ pristatymus, kad būtų užkirstas kelias viruso plitimui tarp žmonių. Įmonių atstovai programėlėje turi nurodyti vietą, kurioje kurjeriai turės palikti užsakytą prekę, kad būtų išvengta tiesioginio kontakto tarp kurjerio ir pirkėjo. Tokios pačios taisyklės galioja ir restoranų užsakymams – kurjeriai negali turėti jokio tiesioginio kontakto su restoranų darbuotojais.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
36 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button