Užsienio investicijos

Booking.com klientų aptarnavimo skambučių centrą Vilniuje atidarys 2018 m. balandį

Booking.com, didžiausią viešnagės vietų pasiūlą keliautojams turinti, pasaulyje lyderiaujanti įmonė, šiandien pranešė, kad 2018 m. balandžio mėnesį Vilniuje atidarys pirmąjį Baltijos šalyse klientų aptarnavimo skambučių centrą. Naujausiame Booking.com skambučių centre iki 2018 m. pabaigos planuojama įdarbinti apie 200 žmonių, o per artimiausius keturis penkis metus darbuotojų skaičių padidinti iki 900.

Booking.com skambučių centras Vilniuje yra devintasis įmonės centras Europoje ir aštuonioliktasis pasaulyje. Klientų aptarnavimo komanda Vilniuje Booking.com svečiams ir apgyvendinimo įstaigų partneriams visą parą be išeiginių teiks pagalbą telefonu, el. laiškais ir žinutėmis. Pasaulyje veikiančiose vietinėse Booking.com įmonėse dirba daugiau nei 7 000 klientų aptarnavimo agentų.

Įmonė siūlo darbo pozicijas administracijoje ir klientų aptarnavimo specialistams, kurie dirbs su klientais visame pasaulyje teikdami pagalbą įvairiomis kalbomis – rusų, vokiečių, anglų, lenkų, estų ir, žinoma, lietuvių. Kandidatuoti į šias pozicijas kviečiama tiesiogiai apsilankius adresu www.workingatbooking.com.

 

„Vilnius tampa tikra regiono sostine Europoje su įvairiataute kultūra, kuri yra stipri ir Booking.com bendrovėje“, – teigė Booking.com klientų aptarnavimo vadovas pasaulyje James Waters. „Vilniuje gausu talentingų žmonių, ypač su mums reikalingomis kalbos žiniomis. Nekantraujame išplėsti savo darbuotojų komandą Baltijos šalyse.“

Siekdama išrinkti tinkamiausią vietą naujajam klientų aptarnavimo skambučių centrui Booking.com bendradarbiavo su „Investuok Lietuvoje“ – patyrusių verslo konsultantų komanda, padedančia pasaulinėms verslo bendrovėms plėsti savo veiklą Vilniuje.

„Investuok Lietuvoje“ yra patenkinta su Booking.com vykusiu bendradarbiavimu pasirenkant naująjį klientų aptarnavimo centrą įkurti Vilniuje, sveikiname šią pasaulinę įmonę prisijungus prie mūsų verslo bendruomenės“, – teigė Mantas Katinas, „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius. „Džiaugiamės, kad Booking.com įvertino įsikūrimo Vilniuje privalumus, ypač regione esančius talentingus darbuotojus. Esame dinamiškas, daugiakultūrinis regionas su turtingu paveldu, kuriame didelė dalis gyventojų, kalba keliomis kalbomis.“

 

Booking.com naujasis klientų aptarnavimo centras įsikurs Vilniaus „Technopolyje“ – didžiausiame verslo kvartale šalyje.

„Sveikiname mūsų naują bendruomenės narį bei džiaugiamės, kad galėsime prisidėti prie bendrovės klientų aptarnavimo centrų plėtros čia, Lietuvoje. Kaip biurų vystytojui, mums svarbiausia užtikrinti geriausią infrastruktūrą ir lankstumą sėkmingam tokių bendrovių kaip Booking.com augimui“, – teigė „Technopolis“ vadovė Lina Maskoliūnė.

3 940 m² dydžio klientų aptarnavimo centras įsikurs dviejuose naujo „Technopolio“ Penta pastato aukštuose ir yra pirmasis Baltijos šalyse tokio tipo centras, kurį įkūrė viena didžiausių kelionių užsakymo internetu įmonių pasaulyje ir skaitmeninių technologijų lyderė. Įvairiais Lietuvos kultūros, istorijos ir gamtos elementais paremtą biuro stilių sukūrė pasaulinės architektūros, dizaino ir projektavimo įmonės „ATC Schoordijk Interieurontwerp“ architektas Arnold Schoordijk. Biurą puoš Lietuvos rašytojų citatos, taip pat bus naudojamos šalies miškų ir ežerų spalvos bei su jais susiję meno kūriniai. Susitikimų kambarių ir komandų erdvių apipavidalinimą įkvėpė menininkų pamėgtas Vilniaus Užupio rajonas. Kavos pertraukų ir atsipalaidavimo zonose naudojant tradicinius lietuviškus namus primenančią medieną bus sukurta jauki, visiems artima, bendruomeniška atmosfera.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button