Srautinio muzikos transliavimo milžinė „Spotify“ trečiadienį paskelbė, kad savo platformoje „pasirinktose rinkose“ skelbs muzikinius vaizdo įrašus, taip įžengdama į sritį, kurioje ilgą laiką dominavo „YouTube“.
„Muzikinių vaizdo klipų beta versija „Spotify“ pradedama siūlyti šiandien…“, – teigiama Švedijos bendrovės pranešime.
Kol kas „Spotify“ skelbs ribotą sąrašą pasaulinių atlikėjų ir hitų, taip pat vietinių mėgstamiausių atlikėjų kūrinius.
Iš pradžių muzikiniai vaizdo klipai bus prieinami tik mokantiems abonentams Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Lenkijoje, Švedijoje, Brazilijoje, Kolumbijoje, Filipinuose, Indonezijoje ir Kenijoje.
Vasario pradžioje „Spotify“ pranešė peržengusi 600 mln. vartotojų žymą, per praėjusius metus jų skaičių padidinusi 23 proc. iki 602 mln., iš kurių 236 mln. buvo mokantys abonentai.
Redaktorius Svajūnas Laukineitis