Statybos Vilniuje

Prie autobusų stoties bus statomas didžiulis viešbučio ir butų kompleksas

Greta autobusų stoties projektuojamos naujo komplekso statybos, kuriame didžiąją dalį užims viešbučio paskirties pastatas, kitą komplekso dalį sudarys butai ir komercinės patalpos. Šiuo metu sklype stūkso mažareikšmiai gamybinės, sandėliavimo bei remonto paskirties pastatai, kurie bus griaunami.

Įgyvendinus šį projektą, bus sukurtas naujas kvartalas, kuris bus „įrėmintas“ Punsko, Šv. Stepono bei Panerių gatvių.

Kvartalą sudarys trys korpusai

Viešbučio paskirties pastatas projektuojamas trijų korpusų: I korpuse įsikurs viešbutis su maitinimo ir prekybos patalpomis, o II ir III korpusuose plotai bus skirti butams, paslaugų, administracinėms ir poilsio patalpoms.

„Viešbučio I korpusas tarp Šv.Stepono, Panerių ir Punsko g. – projektuojamas stačiakampio plano, koridorinės sistemos; 2 – 5 a. projektuojami viešbučio numeriai, mokymosi klasės, bendros virtuvės išdėstytos aplink uždarą vidinį kiemą. Rūsio aukšte projektuojami registratūra, sporto klubas, techninės patalpos. Cokolinė korpuso dalis ir pirmas aukštas sujungti bendra, laiptuota erdve, kuri skirta viešbučio gyventojų poilsiui ir pramogoms. 1 aukšte numatomos prekybos ir maitinimo patalpos, 5 aukšte – bendro naudojimo lauko terasa“, – apie būsimo viešbučio išplanavimą rašoma projektiniuose siūlymuose.

Projektiniuose pasiūlymuose taip pat nurodoma, jog II korpusas tarp Panerių ir Punsko g., bus 4 aukštų ir stačiakampio formos, su pusiau uždaru vidaus kiemu, kuriame bus įrengta vaikų žaidimų aikštelė, vidinis kiemo želdynas ir privačios terasos.


„III korpusas – vienos laiptinės 5 aukštų, blokuojamas prie esamos Mindaugo g. 44 daugiabučio namo ugniasienės. Pirmuose korpusų aukštuose projektuojamos paslaugų, administracinės ir poilsio patalpos. Rūsyje, po dalimi sklypo projektuojama 1-o lygio požeminė automobilių saugykla“, – projektiniuose pasiūlymuose pristatomi III korpuso sprendiniai.

Bus atkurta Šv. Stepono gatvės atkarpa

Šiuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog taip pat bus atliekami Punsko gatvės kapitalinio remonto darbai bei fragmentinio remonto darbai Panerių gatvėje, taip pat bus atkurta Šv. Stepono gatvės atkarpa, kuri buvo panaikinta statant autobusų stoties autobusų stovėjimo aikštelę. Ši Šv. Stepono gatvės atkarpa bus pritaikyta tik pėstiesiems ir dviračių transportui.

„Dviejų eismo juostų važiuojamoji dalis bus siaurinama su iškreivinimu iki 5,5 m pločio, transporto priemonių važiavimo trajektorijos iškreivinimui formuoti numatomos važiuojamosios dalies kraštuose saugos salelės, paliekant vieną eismo juostą 3,5 m pločio. Dalyje važiuojamosios dalies tarp salelių įrengiamos automobilių stovėjimo vietos (šoninis parkavimas). Bus remontuojami abu Punsko gatvės šaligatviai, tvarkomi gatvių želdynai, įrengiamas iškilus įvažiavimas į projektuojamo pastato požeminį parkingą, tvarkomas gatvės apšvietimas“, – apie kapitalinio Punsko gatvės remonto darbus rašoma projektiniuose siūlymuose.

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamo objekto adresas – Šv. Stepono g. 33, 35A, Naujamiestis;
  • Sklypo plotas – 8 137 m2;
  • Pastato bendras plotas – 17 685 m2:
    • Požeminių patalpų plotas – 3 365 m2;
    • Antžeminių patalpų plotas – 14 320 m2:
      • Viešbučio patalpų plotas – 7 536m2;
      • Gyvenamosios paskirties patalpų plotas – 6 639m2;
  • Statinio aukštis – 4-5 aukštai (iki 21m aukščio);
  • Pastato energetinio efektyvumo klasė – iki A+;
  • Kambarių skaičius – 269 vnt.;
  • Butų kiekis – 114 vnt.:
  • Poilsio patalpos – 4 vnt.;
  • Komercinės patalpos – 20 vnt.;
  • Automobilių parkavimo vietų skaičius – 77 vnt.;
  • Projekto vystytojas –  privatus asmuo;
  • Projektinius siūlymus ruošė UAB „Senojo miesto architektai“, projekto vadovė – Diana Sabaliauskienė.

Viešas svarstymas

Visuomenės atstovai iki spalio 9-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projektinių pasiūlymų viešas svarstymas vyks spalio 9 d., 16.00 val., nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda į vaizdo transliaciją čia.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

61 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
7 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Simonas
Simonas
2 mėnesius

baisus fasadai ir stogai, tikrai netinkami tokiai vietai, eilini karta bando sutaupyti, kodel dar tesiasi tokie dalykai 🙁

Žylva
Žylva
2 mėnesius

Vilniečiai perka ir butus, ir automobilius žinodami, kad nebus kur mašinų parkuoti, tad labai sukti galvą dėl parkavimo vietų projekte yra neverta.

Loreta
Loreta
2 mėnesius

Parkingas ryškiai per mažas.

D.
D.
2 mėnesius

Manau automobiliu parkingo neužteks ju yra 77, o butu 114.

Auksinis kardas
Auksinis kardas
2 mėnesius

Uzstatymas geras, del ko projektas is karto yra geresnis nei koks 90% statybos Vilniuje, kuriame uzstatymas vien ‘towers in the park’ (getu) su niekieno erdvemis tarp pastatu. Gerai padalintos erdves. Problemos: (1) fasadai nepadalinti i mazesnius turius del ko skale yra smarkiai per didele. Is toli atrodo kaip dideli monstrai. Turetu buti vertikaliai padalinti fasadai, sukuriant sublokuotu namu ispudi. (2) Medziagos, panasu, nera priderintos prie aplinkos. Vakaruose tai reikalavimas, Vilniuje – niekam neidomu, nes VMS architektai – sovietiniai nevykeliai. Galetu savo iniciatyva pabandyti kompanijos tai daryti. Siaip zingsnis i gera puse, bet darbo dar yra.

Back to top button