Man patinka konversijos metu sklype paruošti projektai, gerai, kad rūpinamasi šio objekto vizualine raiška, pasigendu kitko. Vizualizacijoje labai aiškiai matosi visiškas šioje vietoje Geležinio Vilko ir Švitrigailos magistralinių miesto arterijų suartėjimas. Daugybė vilniečių norėdami pasiekti Geležinio Vilko tiltą ir vykti į Ukmergės gatvę arba Žirmūnus ir Baltupius kasdieną ilguose kamščiuose leidžia daugybę laiko ir degina milžiniškus kuro kiekius ties Lukiškių aikšte bei labai nepralaidžiose į minėtąjį tiltą nuo aiikštės vedančiose jungtyse. Šią padėtį ženkliai pagerintų senai projektuose numatyta, šioje vietoje einanti tunelinė Švitrigailos ir Geležinio vilko gatvių jungtis. Jungties svarba didėja kuriant sanrišos su aerouostu tobulinimą, Najininkų seniūnijos vystymą bei Geležinkelio stoties kvartalo pertvarką. Iš tiesų reikia matyti skersinės miesto ašies funkcionavimą besidriekiantį nuo Molėtų plento iki pat Juodšilių. Šiuolaikinės technologijos visai nesunkiai gali vykdyti projektus numatančius tunelines jungtis po pamatais. Štai apie pastarąjį reikalą ir nebekalbama diskutuojamame projekte. Drėtų ir pačiam Pakalniui neužmiršti savo paties žodžių: “kas gi bus jeigu viską užstatysime nepalikdami transporto poreikiams rervinių erdvių”
Man patinka konversijos metu sklype paruošti projektai, gerai, kad rūpinamasi šio objekto vizualine raiška, pasigendu kitko. Vizualizacijoje labai aiškiai matosi visiškas šioje vietoje Geležinio Vilko ir Švitrigailos magistralinių miesto arterijų suartėjimas. Daugybė vilniečių norėdami pasiekti Geležinio Vilko tiltą ir vykti į Ukmergės gatvę arba Žirmūnus ir Baltupius kasdieną ilguose kamščiuose leidžia daugybę laiko ir degina milžiniškus kuro kiekius ties Lukiškių aikšte bei labai nepralaidžiose į minėtąjį tiltą nuo aiikštės vedančiose jungtyse. Šią padėtį ženkliai pagerintų senai projektuose numatyta, šioje vietoje einanti tunelinė Švitrigailos ir Geležinio vilko gatvių jungtis. Jungties svarba didėja kuriant sanrišos su aerouostu tobulinimą, Najininkų seniūnijos vystymą bei Geležinkelio stoties kvartalo pertvarką. Iš tiesų reikia matyti skersinės miesto ašies funkcionavimą besidriekiantį nuo Molėtų plento iki pat Juodšilių. Šiuolaikinės technologijos visai nesunkiai gali vykdyti projektus numatančius tunelines jungtis po pamatais. Štai apie pastarąjį reikalą ir nebekalbama diskutuojamame projekte. Drėtų ir pačiam Pakalniui neužmiršti savo paties žodžių: “kas gi bus jeigu viską užstatysime nepalikdami transporto poreikiams rervinių erdvių”