bet rimtai, atidžiau panagrinėjus, atrodo, kad 1998 metų projektėlį iš stalčiaus išsitraukė – tos pačios prastos medžiagos, tragiškas dizainas, net šviestuvai senoviniai (ne LED)
Nebus nei vienos save gerbiančios parduotuvės, kuri keltųsi į šiuos angarus. Nebent outletai, tačiau jiems jau tuoj bus baigtas statyti daug didesnis, patogesnis ir daugiau pramogų siūlantis ‘outlet parkas’. Nematau ateities šiam projektui
Neperskaitęs pagalvočiau, kad tai ūkiniai pastatai, kiaulių ferma ar metalo laužo supirktuvė. Tai dabar pasirodo net tokiems šedeurams leidimai išduodami?
‘Didesnis dėmesys bus skiriamas automobilių parkavimui, kur pėstiesiems numatyti siauresni praėjimai’- jūs juokaujate? Ar grįžtame atgal į du tūkstantuosius?
Dviračiu į Decathloną/Ikea. Ir kuo toliau, tuo tokių pirkėjų matau vis daugiau. Žmonių judėjimo įpročiai Lietuvoje jau dabar keičiasi, todėl viską atiduoti tiktai automobiliams yra trumparegiškas požiūris, kuris ateityje gali reikšti papildomas investicijas pačiam verslui perstatant infrastruktūrą.
P.s. nesu prieš automobilius, tiesiog visiems turi būti sudarytos patogios sąlygos atvykti.
verslas, poreikiui esant, nugriaus ir pastatys iš naujo (pvz. “Europos” rekonstrukcija). Prisiminus Gariūnų ir kioskelių epochą, viskas pasikeitė jau dešimtis kartų:) bet vis tiek vaizdelis prastas tų šachmatinių dėžučių, bent jau vienspalvės būtų
bet rimtai, atidžiau panagrinėjus, atrodo, kad 1998 metų projektėlį iš stalčiaus išsitraukė – tos pačios prastos medžiagos, tragiškas dizainas, net šviestuvai senoviniai (ne LED)
Nebus nei vienos save gerbiančios parduotuvės, kuri keltųsi į šiuos angarus. Nebent outletai, tačiau jiems jau tuoj bus baigtas statyti daug didesnis, patogesnis ir daugiau pramogų siūlantis ‘outlet parkas’. Nematau ateities šiam projektui
ar rimtai verslas statytų, jei nebūtų, kas nuomojasi?:D angarai, aišku, klaikūs, spalvos tragiškos… pradinis variantas gerai (geriau) tikrai atrodė..
Liūdesys.
Neperskaitęs pagalvočiau, kad tai ūkiniai pastatai, kiaulių ferma ar metalo laužo supirktuvė. Tai dabar pasirodo net tokiems šedeurams leidimai išduodami?
Gaila kad supaprastino architektūrą 🙁 bet gerai kad vystosi rytinė Vln pusė 🙂
Labai reikia Liepkalnio areale Verkių Impuls lygio sporto klubo. 🙂
‘Didesnis dėmesys bus skiriamas automobilių parkavimui, kur pėstiesiems numatyti siauresni praėjimai’- jūs juokaujate? Ar grįžtame atgal į du tūkstantuosius?
ketinate į tuos sandelius apsipirkti atvykti pėsčias?
anksciau ar veliau miestas ateis ir i ta puse
Dviračiu į Decathloną/Ikea. Ir kuo toliau, tuo tokių pirkėjų matau vis daugiau. Žmonių judėjimo įpročiai Lietuvoje jau dabar keičiasi, todėl viską atiduoti tiktai automobiliams yra trumparegiškas požiūris, kuris ateityje gali reikšti papildomas investicijas pačiam verslui perstatant infrastruktūrą.
P.s. nesu prieš automobilius, tiesiog visiems turi būti sudarytos patogios sąlygos atvykti.
verslas, poreikiui esant, nugriaus ir pastatys iš naujo (pvz. “Europos” rekonstrukcija). Prisiminus Gariūnų ir kioskelių epochą, viskas pasikeitė jau dešimtis kartų:) bet vis tiek vaizdelis prastas tų šachmatinių dėžučių, bent jau vienspalvės būtų