Šiaip parduotuvės tai darbo vietos, vadinasi pragyvenimo lygiui palankus veiksnys. Tai, kad jos dygsta prie aplinkkelio parodo, jog netrukus aplinkkelio vardas bus netikslus, magistralė vis labiau virsta natūralia, labai reikalinga sostinės vidinio eismo gatve. Tikrasis sostinės aplinkkelis laikytina vis intensyviai imama naudoti Nemenčinė – Maišiagala – Vievis trasa.Jai dera skirti daugiau lėšų rekonstruojant greito judėjimo trasos link. Ateityje ši trasa turėtų pasiekti Aukštadvarį, o gal vesti ir pro Prienus ar Buivydžius, aplenkiant sostinę, rytų kraštų link
Kur šaligatviai ir apšvietimas? Kur greitėjimo ir lietėjimo juostos? Kur dviračio takas? Ar vėl per stebuklą projektas prastumtas VMS be tinkamos aplinkines infrastruktūros gerinimo?!
Geras projektas. B2b prekybiniam verslui visiškai nėra tvarkingų patalpų. Ar bent jau skaitėt, šunys kas parašyta? Čia ne jums ėdalo ar alaus nusipirkti, o didmeninė prekyba. galima sakyti pramoninis objektas. važinės fūros, kurjeriai ir vienas kitas žmogus su darbo reikalais. Dėl to šalia aplinkelio. Tokiem dalykam reikia daug vietos, kokie dar šaligatviai, niekas nevaikšto pėšcias per pramoninius ir sandėlių rajonus, tai neįmanoma.
jezau jau uztenka tu parduotuviu jau vemti nuo ju norisi kur nepaziuri ten parduotuve, pastatytu kazka reikalingesnio, mokykla, darzeliu truksta, apie stovejimo aiksteles isvis patyliu, nuvaziavus i vilniu masina nors i anusa ikisk kaipnera kur pastatyti
Labai liūdna, kad tariama Europos miesto sostinė gali pasigirti tik prekybos centrų statyba. Nei muziejų, nei kitos kultūrai ar menui skirtos erdvės…visas miestas vien parduotuvės. toks tipinis sovietų sąjungos palikimas, nušerkime žmones ir to užteks.
O kur saligatvis / pesciuju ar dviraciu takas projekto vizualizacijoje? Kazkaip pries miesto strategija sis projektas. Sioje gatveje nera nei saligatvio, nei pesciuju ar dviraciu tako, nei apsvietimo, kelkrasciu vaiksto zmones tamsiu paros metu. Parduotuviu statybos tesiasi, o infrastruktura skirta zmonems – stagnuoja. Savivaldybe vis sako, kad lesu nera. Tai galbut reiketu tuomet geriau paieskoti ar ipareigoti statytojus pasirupinti pestiesiems skirtais takais prie savo vystomo projekto.
Infrastruktūra kaip jau įprasta įrenginės savivaldybė už mokesčių mokėtojų pinigus. Nes versliuaks akivaizdu gerai šaknis įleidęs savivaldybės kabinetuose.
Vakarinis ‘aplinkkelis’ jau tapo vietinio transporto keliu, o ne aplinkkeliu. Visi, kas nors truputį domisi transporto sistemomis, žinojo, kad būtent taip įvyks – kitaip ir negalėjo būti. Akivaizdu, kad, su dabartiniais VGTU miestų planuotojais, situacija toliau smarkiai prastės ir reikės dar vieno šimtus milijonų kainuojančio aplinkkelio toliau į vakarus. Pinigų jam bus rasta – tokiems projektams jų visada atsiranda. Tik prasidėjus kalbom apie bėgines miesto sistemas ar VT kelių be sankryžų formavimą atsiranda “o iš ko pensijas kelsim” argumentas. Nevykėlių irštva VMS.
tai savaime suprantama, kad viskas “žiedinio aplipdymo principu” auga, bet tai kaip aplinkelis susijęs su bėgiais? kuo jie vienas kitam trukdo? tik tai, kad pinigai ne į ten nuplaukia?:) aplinkelis bet kokiu atveju reikalingas
Aiškaus miesto transporto mazgo ir greito transporto turėjimas reiškia tai, kad miestas lipdosi aplink tokio transporto stotis. Jei greičiausias būdas visur patekti yra būti prie kelio, tai miestas lipdosi prie didžiausių kelių. Su geru transportu ir geležinkeliu integracija (pilna, su taktiniais tvarkaraščiais), Vilnius butų plėtęsis visiškai kitaip ir aplinkkelis būtų likęs aplinkkeliu, o ne tapęs miesto gatve. Tai nėra nuomonė, tai yra faktas.
Truputi nusisvaigai, koks dar aplinkelis toliau i vakarus, eileje bent siaurine gatve ir likusi dalis bendro aplinkelio, beros siaurine dalis su visokiom mykolo lietuvio gatvem ir tiltu i turniskiu puse
Šiaip parduotuvės tai darbo vietos, vadinasi pragyvenimo lygiui palankus veiksnys. Tai, kad jos dygsta prie aplinkkelio parodo, jog netrukus aplinkkelio vardas bus netikslus, magistralė vis labiau virsta natūralia, labai reikalinga sostinės vidinio eismo gatve. Tikrasis sostinės aplinkkelis laikytina vis intensyviai imama naudoti Nemenčinė – Maišiagala – Vievis trasa.Jai dera skirti daugiau lėšų rekonstruojant greito judėjimo trasos link. Ateityje ši trasa turėtų pasiekti Aukštadvarį, o gal vesti ir pro Prienus ar Buivydžius, aplenkiant sostinę, rytų kraštų link
Kur šaligatviai ir apšvietimas? Kur greitėjimo ir lietėjimo juostos? Kur dviračio takas? Ar vėl per stebuklą projektas prastumtas VMS be tinkamos aplinkines infrastruktūros gerinimo?!
Kaip atkatus varo Lietuvoje,reikia nereikia tu parduotuvių,svarbu objektui uždegta žalia šviesa ir pirmyn
Geras projektas. B2b prekybiniam verslui visiškai nėra tvarkingų patalpų. Ar bent jau skaitėt, šunys kas parašyta? Čia ne jums ėdalo ar alaus nusipirkti, o didmeninė prekyba. galima sakyti pramoninis objektas. važinės fūros, kurjeriai ir vienas kitas žmogus su darbo reikalais. Dėl to šalia aplinkelio. Tokiem dalykam reikia daug vietos, kokie dar šaligatviai, niekas nevaikšto pėšcias per pramoninius ir sandėlių rajonus, tai neįmanoma.
jezau jau uztenka tu parduotuviu jau vemti nuo ju norisi kur nepaziuri ten parduotuve, pastatytu kazka reikalingesnio, mokykla, darzeliu truksta, apie stovejimo aiksteles isvis patyliu, nuvaziavus i vilniu masina nors i anusa ikisk kaipnera kur pastatyti
Kaime mašinoms vietos daug, ištisi laukai, nemokama. Matyt įpratot.
Labai liūdna, kad tariama Europos miesto sostinė gali pasigirti tik prekybos centrų statyba. Nei muziejų, nei kitos kultūrai ar menui skirtos erdvės…visas miestas vien parduotuvės. toks tipinis sovietų sąjungos palikimas, nušerkime žmones ir to užteks.
Vilniuje pilna kulturai ir menui skirtu erdviu. Kokiu reikia buti nevykeliu kad taip komentuoti.
O kur saligatvis / pesciuju ar dviraciu takas projekto vizualizacijoje? Kazkaip pries miesto strategija sis projektas. Sioje gatveje nera nei saligatvio, nei pesciuju ar dviraciu tako, nei apsvietimo, kelkrasciu vaiksto zmones tamsiu paros metu. Parduotuviu statybos tesiasi, o infrastruktura skirta zmonems – stagnuoja. Savivaldybe vis sako, kad lesu nera. Tai galbut reiketu tuomet geriau paieskoti ar ipareigoti statytojus pasirupinti pestiesiems skirtais takais prie savo vystomo projekto.
Infrastruktūra kaip jau įprasta įrenginės savivaldybė už mokesčių mokėtojų pinigus. Nes versliuaks akivaizdu gerai šaknis įleidęs savivaldybės kabinetuose.
Runkeliu aleja dar pamirsot pasodinti😂😂😂😂
Vakarinis ‘aplinkkelis’ jau tapo vietinio transporto keliu, o ne aplinkkeliu. Visi, kas nors truputį domisi transporto sistemomis, žinojo, kad būtent taip įvyks – kitaip ir negalėjo būti. Akivaizdu, kad, su dabartiniais VGTU miestų planuotojais, situacija toliau smarkiai prastės ir reikės dar vieno šimtus milijonų kainuojančio aplinkkelio toliau į vakarus. Pinigų jam bus rasta – tokiems projektams jų visada atsiranda. Tik prasidėjus kalbom apie bėgines miesto sistemas ar VT kelių be sankryžų formavimą atsiranda “o iš ko pensijas kelsim” argumentas. Nevykėlių irštva VMS.
Aplinkeliu nebus nes simasius kaimo zmogus jam rupi drebules morku runkeliu lysves😂😈
tai savaime suprantama, kad viskas “žiedinio aplipdymo principu” auga, bet tai kaip aplinkelis susijęs su bėgiais? kuo jie vienas kitam trukdo? tik tai, kad pinigai ne į ten nuplaukia?:) aplinkelis bet kokiu atveju reikalingas
Aiškaus miesto transporto mazgo ir greito transporto turėjimas reiškia tai, kad miestas lipdosi aplink tokio transporto stotis. Jei greičiausias būdas visur patekti yra būti prie kelio, tai miestas lipdosi prie didžiausių kelių. Su geru transportu ir geležinkeliu integracija (pilna, su taktiniais tvarkaraščiais), Vilnius butų plėtęsis visiškai kitaip ir aplinkkelis būtų likęs aplinkkeliu, o ne tapęs miesto gatve. Tai nėra nuomonė, tai yra faktas.
Dar labai didelis klausimas ar VGTU miesto planuotojai šiame procese dalyvauja.
Truputi nusisvaigai, koks dar aplinkelis toliau i vakarus, eileje bent siaurine gatve ir likusi dalis bendro aplinkelio, beros siaurine dalis su visokiom mykolo lietuvio gatvem ir tiltu i turniskiu puse