Gautas leidimas Žirmūnuose, vietoj automobilių aikštelės, statyti verslo centrą

Komentarai 12

  1. paulius says:

    O kaip bus didinamas pralaidumas ziedeo/tilto/ziedo??? Tas mazasis ziedukas viska uzkemsa ir stovi visa seimyniskiu g. ir tuskulenu g. ?

    • Makaronai says:

      Tai jau sutvarkys, tiesiog uždraus važiuoti mašinoms ir bys išspręsta.

  2. Raimis says:

    O parkelį vietoj automobilių aikštelės nepagalvojote pasodinti? Šimašius deklaruoja vykdantis Žalią kursą, tai pirmyn, įrodykit kad galit. O tai dabar dar labiau užkišit Žirmūnų žiedą ir teršit orą.

    • ... says:

      Esi girdėjęs apie bendrąjį planą? Siūlau pasidomėti.

    • Lorenas says:

      Dviratis tamstai padės arba visuomeninis tr.

    • Znznxb says:

      O kuo tau blogas Tuskulėnų parkas? Ar prieva prie VRM rūmų? Abu yra už 50 metrų, bet kažkaip tušti, pasakyko koks malonumas sėdėti parke prie transporto mazgo ir degalinės? O dėl ofiso – puiku, galėtų ir Statoilą iš ten išgrųsti, pagaliau būtų normalus ir tvarkingas kvartalas.

  3. The says:

    Gerai, kad statys nauja modernų pastatą . Bet mieste reikia ir grafičius valyt, ir sovietinius blokus renovuot.

  4. Vaclovas says:

    Nūn metas pastatams-džiovykloms.
    Ir klausimas svetainės parėdijai – kodėl jūs taip bijote žodžio? Panaikinkite nuomonės skyrelį ir baigtas kriukis.

  5. Beda says:

    Vietoj aiskteliu tik suda stayo. O kur zmonems masinas statyti? Atsakymas negalite pasirupinti – nepirkite automobilio. Vystytojai iki siuol stato ale sveciu namus ir visi tyliai sukande dantukus sedi? Aisku savos provlemos yra ir tegul buna nesprendziamos. Svarbu kad padedam ukrainai. Duok dieve davaj jiems viska atiduokime ir paaukokimw.

    • Mindaugas says:

      Pritariu, kad čia yra problema. Bet labai baisiai elgiesi lygindamas parkingo problemą su karo sukeltomis problemomis. Turėtų būti gėda už tokį pasakymą..

    • Vaclovas says:

      Nuosavo ar tarnybinio važio mieste vis mažiau reikės, tad ir papildomų aikštelių. Pirma, nėra daug vietų mieste, kur su juo galima laisvai įvažiuoti. Ir tikslo, nes, pavyzdžiui, maistą iš parduotuvių, užkandinių, valgovių atveža jau išdirbta saistuma. Kas lieka? Didesnės prekybos telkovės ir darbai tolimose, nuošaliose vietose. Antra – galinčių ir norinčių įpirkti važį skaičius kristels ligi vos ne tarybmečio arba pirmojo nepriklausomybės dešimtmečio lygio. Kai mažieji važiai kainuoja 20 tūkst. € ir daugiau, o glausto skyrimo – 30 tūkst. €, nedaug kam yra įdomi ši galimybė. Dviračiai ir kitos lengvosios vežyklės, važių dalinimosi paslauga – ateitis, o tam didelių ar papildomų aikštelių nereikia. Prierašas: ne apie savo norus kalbu, tokia tikrovė.

    • ... says:

      Jūs gal čia kažkokiu būdu atsiteleportavote iš 18 amžiaus? Alio, apie požeminį parkingą pirmą kartą girdite?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist