Statybos Vilniuje

Gautas leidimas statyti dar vieną parduotuvę Pilaitėje

Šią savaitę Vilniaus miesto savivaldybės administracija išdavė leidimą statyti naują „IKI“ parduotuvę Karaliaučiaus gatvėje, Pilaitėje. Prekybinį pastatą numatoma priblokuoti prie esamo daugiabučio gyvenamojo namo. Projektiniuose siūlymuose teigiama, jog parduotuvės pastatas užbaigs sklype, Karaliaučiaus g. 9A, vystomą daugiabučių gyvenamųjų namų kvartalą.

„Šis pastatas reikalingas tiek planuojamo kvartalo gyventojų reikmėms, tiek esamų aplinkinių namų gyventojams. Šiuo metu vakarinėje Karaliaučiaus gatvės pusėje nėra maisto parduotuvės. Tad gyventojai, gyvenantys vakariau nuo Karaliaučiaus gatvės, norėdami pasiekti maisto prekių parduotuvę, turi kirsti judrią Karaliaučiaus gatvę“, – apie naujo prekybinio pastato būtinybę dėstoma projekte.

Parduotuvės klientai automobilius parkuos ant aikštelės stogo

„Greta planuojamos parduotuvės anksčiau suprojektuota ir šiuo metu statoma automobilių saugykla. Ji numatyta vieno aukšto su eksploatuojamu stogu. Abu automobilių saugyklos aukštai funkcionuos nepriklausomai vienas nuo kito, ir turės atskirus įvažiavimus. Pirmu automobilių saugyklos aukštu naudosis gyventojai, eksploatuojamo stogo lygiu naudosis numatomos parduotuvės pirkėjai. Saugykloje viso numatytos 151 automobilių stovėjimo vietos“, – apie parduotuvei skirtus automobilių parkavimo sprendinius rašoma projektiniuose siūlymuose.

 

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamo objekto adresas – Karaliaučiaus g. 9A, Pilaitė;
  • Sklypo plotas – 23 500 m2;
  • Pastato bendras plotas – 1 439,96 m2;
  • Statinio aukštis – 1 aukštas su antresole;
  • Pastato energetinio efektyvumo klasė – iki A+;
  • Automobilių parkavimo vietų skaičius – 51 vnt.;
  • Projekto vystytojas –  UAB „Būsto projektai“;
  • Projektinius siūlymus ruošė UAB „3SET“, projekto vadovas – Giedrius Fokas.
NT projektų žemėlapis
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
17 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
19 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį

Ši miesto dalis yra užprogramuotas getas. Toli nuo centro pastatyti daugiabučiai be greitojo transporto į centrą – geto receptas. Visi, kas užsidirbs pinigų gyvendami ten, ateity kraustysis arba į daugiabučius centre (ar prie jo), arba į namus priemiesty, tai yra du tipus būsto, kurie yra suprantami visiems pasaulyje. Kitaip negali būti ir tai jau prasidėjo – dėl to Pilaitė yra vienintelis Vilniaus rajonas, kur būstas pigo praeitais metais. Vienintelis išsigelbėjimas tokiai skylei būtų greitas transportas, tada galėtų tapti bent kokių studentų rajonas pigus ar užsieniečių darbininkų. Bet kol Pakalnis ir Šimašius sėdi VMS ir kliedi nesąmones tuo klausimu tol progreso… Skaityti daugiau

Jin
Jin
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Už puššimčio metrų nuo šio pastato yra 4G stotelė – o juo iki centro mažiau nei 30 min…

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Jin

10km į miesto centrą kas dieną pirmyn atgal miesto autobusu? 😀 kuris dar ES panašaus dydžio miestas siūlo tokią kankynę kaip legit variantą? (Pasufleruosiu: nei vienas). Rašiau greitojo transporto, o ne transporto, kurio civilizuotose šalyse niekas daugiau nei 1km nevažiuoja ir tai tik iš privačių namų rajonų. Slėpkitės su savo tokiais variantais.

Jin
Jin
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

O kuo blogai autobusu?… Pačiam vairuoti nereikia, sėdi ir važiuoji normaliais naujais autobusais, greitas nemokamas internetas, žiemą šilta, vasarą kondicionierius – manau, kad ponulis gyvenate kažkokiuose sapnuose, nes įsivaizduojate, kad metro kažkas visiškai kitka. Esu važinėjusi ir vienais, ir kitais, tai vienintelis pagrįstas skirtumas, kad vienas visada virš žemės, o kitas beveik visada po žeme važiuoja.

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Jin

Tikrai taip – visi ES miestai investuoja į beginį transportą šiaip sau 😀 Iskiskite nosį į užsienį ir pamatysite, kad tokius atstumus važinėja miesto autobusais tik atsilikusiose šalyse, niekur ES to nėra išskyrus Vilnių, tai yra per daug lėta ir nepatogu. O žmones balsuoja kojomis. Greitojo transporto nebuvimas jau daro pilaitę pigiausiu rajonu Vilniuje, kuriame tik žmones neturintys pinigų nori gyventi. O dar neseniai kainos buvo kaip Šnipiškėse. Būtų greitas transportas – butų ir kainos pasilikusios panašiam lygyje. Su tokiu transportu joks sveiko proto žmogus nepirks Pilaiteje nebent ten žymiai pigiau, tas rajonas yra tiesiog smarkiai per toli nuo visko.

Hmm
Hmm
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Dėl bėginio transporto taip, pritariu, būtų idealu, tik nesutikčiau, kad tos 7-8 stotelės iki centro dabar tai jau katastrofa:] paskutinė patirtis, kur teko autobusu varinėt – Roma, klaikiai prigrūsti ir važiuoja gal 20-30 min tris keturias stoteles, nemačiau didelio skirtumo lyginant su Vilnium, aišku miestų nepalyginsi, tos 20-30 min kaip prasideda centre, tai maždaug ten ir baigiasi:D

Nereikalingas
Nereikalingas
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Apie kokį dar bėginį transportą, kai Vilnius net nėra 50-uke Europos tankiausiai apgyvendintų miestų?

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Nereikalingas

Normalaus transporto galimybių studijos nesiremia viso miesto tankiu, o tankiu virš konkrečiu linijų. Light Rail linija Stotis – Konstitucijos Pr. – Pasilaiciai būtų tankiau apgyvendinta nei dauguma kokio Londono metro linijų. Vilniaus urbanizuota dalis yra itin tanki. Naudoti viso miesto tanki po to kai prie jo buvo prijungti kaimai visokie yra nesąžininga. Panasiai kaip reikalauti atsipirkimo lyg keliai ar autobusai kada nors atsipirktų.

Qqq123
Qqq123
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Žmogau, kaip Tu gali lyginti Pilaitę su mažiau į perkamų centrų.

Knope
Knope
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Gal nereikėtų būti tokiam kategoriškam? Pilaitė yra augantis, perspektyvus, jaunas ir savitai įdomus rajonas, kuriam iki geto toli. Ne ta sąvoka išvis. Pas mus nėra getų. Ne tas miesto mastas ir ne tokia socialinė ir ekonominė atskirtis (kaip Amerikos miestuose ar Prancūzijoje, pvz.). Susisiekimas su centru iš Pilaitės, kaip ir kitų šiaurinių rajonų yra pakankamai geras, o kad kamščiai… Na, yra ta problema, bet reikalai tvarkomi. Šiaip, mano akimis, važiuoti nuo namų iki centro moderniu autobusu 30 min. yra menka problema. Jei ne kamštukas, tai apie 20 min. Ne tai lemia getų atsiradimą…

Paskutinį kartą redaguota 1 mėnesį (Knope)
Hmm
Hmm
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Šiuo atveju mane labiau liūdina mažosios architektūros visiškas nebuvimas rajonuose, stato tokius beviltiškus angarus, žmonės kadien per langus tai mato ir mintyse kraunasi daiktus nešdintis iš ten.. tikrai neįkvepia saugot, puošt ir gerbt aplinkos, artina miegamuosius link getų lygio

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Hmm

Centre pilna baisios sovietinės statybos likusios, o kokio hannerio namai prie buvusio stadiono irgi baisūs, bet žmones ten manau ilgai gyvens dar ir tie būstai liks paklausūs, nes jie – centre. Gyvenant centre susigrūdus ir neturėti privačios vietos yra OK, nes tai yra kaina, kurią moki už buvimą centre. Grūstis ir neturėti privačios vietos uzmiesty? Kam? Niekas to nenorės daryti nebent neturi pinigų namui priemiesty ar butui centre. Kaip vadinasi rajonai, kuriuose gyvena žmonės, kurie neturi pinigų? Jie vadinasi getais. Pilaitė garantuotai yra būsimas getas kaip ir kokie Pašilaičiai ar didelė Fabijoniškių dalis.

Knope
Knope
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Jūsų radikalumas stebina… Iš kur jūs ištraukėt, kad žmonės, kurie gyvena Pilaitėje, Fabijoniškėse ir Pašilaičiuose neturi pinigų? Apskritai, ką turit galvoje? Atseit, jei turi pinigų, tai gyveni (ar nori gyventi) centre arba užmiestyje? Nebūtinai… Ar jūs lankėtės tuose rajonuose, leidot tenai laiką, žvalgėtės, mąstėt? Įvairūs tie rajonai yra, kaip ir visur kitur… Ir žmonės ten įvairūs gyvena. Getų pas mus (kol kas) nėra nes nėra nepadoriai didelio turtinio kontrasto. Aš tik matau vieną dalyką: geto gimimą Jūsų galvoje. Jūs jame jau gyvenat. Stereotipizuodamas ir stigmatizuodamas…

Nereikalingas
Nereikalingas
1 mėnesį
Atsakinėti į  Knope

Ponas negyveno, matomai, niekad gete, o pvz., skandinaviškieji imigrantų getai atrodo geriau ir yra tvarkingesni nei mūsų “negetiniai” rajonai su automobilių išmaltom pievom, purvynais ir šiukšlėm netelpančiom į konteinerius,

Nereikalingas
Nereikalingas
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Vilniuje diegiama BRT (bus rapid-transit) sistema su dedikuotomis autobusų linijomis.

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Nereikalingas

Ji nėra diegiama, jos buvo atsisakyta 2030 strategijoje. Net jei ir butų diegiama, tai nėra europietiškas transportas. Europoje jis niekur panašaus dydžio miestuose nėra naudojamas aptarnauti miesto centro, tik periferines linijas, bet jo nebus. Investuojama bus tik į paprastus autobusus. Per tą laiką Krokuva pasistatys požeminių tramvajų tinklą, o Bukareštas ir Sofija – po virš 20km tradicinio metro. Visi šie miestai yra biednesni už Vilnių. Turime VMS visiškus nevykėlius dėl to taip ir gaunasi.

Nereikalingas
Nereikalingas
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Tik lyg tyčia pamiršai paminėti nereikšmingas detales, kad Sofia 2x, o Buchareštas 3x populiacijos dydžiu (tankiu net 6x) lenkia Vilnių.

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį
Atsakinėti į  Nereikalingas

Niekam nėra idomus bendras Vilniaus tankis, kaip jau sakiau. Puse ‘Vilniaus’ tėra kažkokie laukai. Vietose, kuriose reikia naujo transporto, Vilnius yra vienas labiausiai sugrūstų miestų ES. ES visur už centro dominuoja mažaaukštė statyba kai pvz šiauriniame Vilniuje vaizdas yra panašesnis į Rusiją ar Kiniją – vien pergrūsti daugiabučiai, tad gero transporto statymui tie rajonai yra labai palankioje pozicijoje. O tuos miestus pietryčių ES paminejau dėl to, kad jie yra neturtingiausiose šalyse. Jei jie gali sau leisti dešimtis kilometrų metro, Vilnius gali tikrai leisti sau bent pusę tiek, be jokių abejonių visiškai. Čia yra požiūrio reikalas, bet mes žinome nevykėlio Pakalnio… Skaityti daugiau

Kukulis
Kukulis
1 mėnesį
Atsakinėti į  Nereikalingas

Nu mazesniu miestu su beginiu transportu yra(pvz. Lille FR). Vilniui reikia begiu… tik kad plaukimo pasroviui laikai. Bijo permainų politikai, tiek politikai, tiek didžioji dalis piliečių. Vėliau nori mokėt daugiau…

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button