Vilniuje – automobilių ketvirtadaliu daugiau nei Londone ar Berlyne: kaip spręsti problemą daugiabučių kiemuose?

Komentarai 16

  1. Vytautas says:

    Su metro iki Paluknes ne nuvažiuosit. Tam reik turėt auto mobili.

  2. Gyventojas says:

    Nes tiek Berlynas, tiek Londonas turi metro. Jei būtų metro pas mus, tikrai rinkščiausi keliauti į darbą su metro, nei su mašina. Nes dažnoausiai renkiesi greičiausia keliavimo būda.

  3. A commenter says:

    I moved to Vilnius after many years living in other European countries. The solution is called public transport and Vilnius is just refusing to invest in it. And no, buying a handful of buses isn’t an appropriate investment for the scale of the problem. Articles like these come out regularly and every single time people still downplay the need to develop a city rail network. The problem is not gonna change until it happens. Just put that in your head and insist the municipality/Lithuanian government does their job.

  4. Dzintars says:

    Kiemuose prikaišiojo šiukšlių konteinerių,atėmė dar parkavimo vietų,nugriovė metalinius garažus,privežė dar senienų.Kai krato tuos šiukšlių požeminius maišus į šiukšlinę,uždarom langus pusvalandžiui.Neužtenka proto tuos konteinerius statyti prie gatvės ?

  5. Jonas says:

    “ekspertas” Nikitin, tai tas pats neaiškus tipelis, kuris net neturi inžinierinio išsilavinimo? Ir ko norėti, kai transporto problemas sprendžia tokie “ekspertai”? Ar situacija nebūtų tapati, jei santechnikai imtųsi širdies operavimo?

  6. Gintaras says:

    Diagnozė teisinga,bet gydomi simptomai,o ne liga….Automobilių Vilniuje daugiau,nei rodo statistika,nes dau atvažiavusių iš Lietuvos,Baltarusijos,Ukrainos…
    Protingiesiems kurmiams reiktų suprasti,kad jie renkami vykdyti gyventojų valią.Tikra savivalda-kai patys gyventojai nusprendžia iš 10 projektų,kurie 5 jiems artimiausiu metu svarbiausi…Vilniaus projektuotojai viską supranta.bet kažkodėl nesprendžia problemos iš esmės.Miegamajame rajone turi būti pakankamai mokyklų,darželių,parkų,sporto aikštynų,poliklinikų,pastatų ofisams….Tada nereiks kniaukti,kad daug mieste automobilių ir didžiulės spūstys rytais ir vakarais.

    • Romas says:

      Taip , onetaip ,kad miegamasis rajonas be parduotuvės ir darželiù iir viso kits…. Tam yra Architect’s Pakalnis

  7. lol says:

    nereikia nieko spresti: jeigu zmones nuomuojasi/perka busta, kur nera parkingo, reiskia ju toks pasirinkimas ir ji reikia gerbti

  8. Vilnietis says:

    Vilnius kalvuotas.taip kad niekada netaps amsterdamu.galit net nesistengti per prievarta varyti visu is auto.nes vilnius amziams bus automobiliu miestas.o dvirati mina tik rizi ir tik is taurages😂🌈

  9. Juozas says:

    Londone mašinų mažiau?!? . Prajuokinot.

  10. Timas says:

    Berlynas ir Londonas turi metro. Kaip kitaip tada keliauti Vilniuje? Paspirtukai ir dviračiai tinkami yra tik kelis mėnesius per metus.

    • Gytis says:

      O troleibusų ir autobusų nėra?? Tik su metro galima važiuot? :))

      • Timas says:

        Tai ir yra priežastis kodėl “tik” ketvirtadaliu turim daugiau automobilių palyginus su Berlynu ar Londonu. Bet straipsnis pašiepia Vilniečius kaip didelius automobilio mylėtojus, o priežastis kad ti kad neturim didelio našumo viešo transporto.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist