Nes tiek Berlynas, tiek Londonas turi metro. Jei būtų metro pas mus, tikrai rinkščiausi keliauti į darbą su metro, nei su mašina. Nes dažnoausiai renkiesi greičiausia keliavimo būda.
I moved to Vilnius after many years living in other European countries. The solution is called public transport and Vilnius is just refusing to invest in it. And no, buying a handful of buses isn’t an appropriate investment for the scale of the problem. Articles like these come out regularly and every single time people still downplay the need to develop a city rail network. The problem is not gonna change until it happens. Just put that in your head and insist the municipality/Lithuanian government does their job.
Kiemuose prikaišiojo šiukšlių konteinerių,atėmė dar parkavimo vietų,nugriovė metalinius garažus,privežė dar senienų.Kai krato tuos šiukšlių požeminius maišus į šiukšlinę,uždarom langus pusvalandžiui.Neužtenka proto tuos konteinerius statyti prie gatvės ?
“ekspertas” Nikitin, tai tas pats neaiškus tipelis, kuris net neturi inžinierinio išsilavinimo? Ir ko norėti, kai transporto problemas sprendžia tokie “ekspertai”? Ar situacija nebūtų tapati, jei santechnikai imtųsi širdies operavimo?
Diagnozė teisinga,bet gydomi simptomai,o ne liga….Automobilių Vilniuje daugiau,nei rodo statistika,nes dau atvažiavusių iš Lietuvos,Baltarusijos,Ukrainos…
Protingiesiems kurmiams reiktų suprasti,kad jie renkami vykdyti gyventojų valią.Tikra savivalda-kai patys gyventojai nusprendžia iš 10 projektų,kurie 5 jiems artimiausiu metu svarbiausi…Vilniaus projektuotojai viską supranta.bet kažkodėl nesprendžia problemos iš esmės.Miegamajame rajone turi būti pakankamai mokyklų,darželių,parkų,sporto aikštynų,poliklinikų,pastatų ofisams….Tada nereiks kniaukti,kad daug mieste automobilių ir didžiulės spūstys rytais ir vakarais.
Vilnius kalvuotas.taip kad niekada netaps amsterdamu.galit net nesistengti per prievarta varyti visu is auto.nes vilnius amziams bus automobiliu miestas.o dvirati mina tik rizi ir tik is taurages😂🌈
Tai ir yra priežastis kodėl “tik” ketvirtadaliu turim daugiau automobilių palyginus su Berlynu ar Londonu. Bet straipsnis pašiepia Vilniečius kaip didelius automobilio mylėtojus, o priežastis kad ti kad neturim didelio našumo viešo transporto.
Su metro iki Paluknes ne nuvažiuosit. Tam reik turėt auto mobili.
Nes tiek Berlynas, tiek Londonas turi metro. Jei būtų metro pas mus, tikrai rinkščiausi keliauti į darbą su metro, nei su mašina. Nes dažnoausiai renkiesi greičiausia keliavimo būda.
I moved to Vilnius after many years living in other European countries. The solution is called public transport and Vilnius is just refusing to invest in it. And no, buying a handful of buses isn’t an appropriate investment for the scale of the problem. Articles like these come out regularly and every single time people still downplay the need to develop a city rail network. The problem is not gonna change until it happens. Just put that in your head and insist the municipality/Lithuanian government does their job.
Kiemuose prikaišiojo šiukšlių konteinerių,atėmė dar parkavimo vietų,nugriovė metalinius garažus,privežė dar senienų.Kai krato tuos šiukšlių požeminius maišus į šiukšlinę,uždarom langus pusvalandžiui.Neužtenka proto tuos konteinerius statyti prie gatvės ?
“ekspertas” Nikitin, tai tas pats neaiškus tipelis, kuris net neturi inžinierinio išsilavinimo? Ir ko norėti, kai transporto problemas sprendžia tokie “ekspertai”? Ar situacija nebūtų tapati, jei santechnikai imtųsi širdies operavimo?
Santechnikai nekvaili,dirba tik savo darbą…
Diagnozė teisinga,bet gydomi simptomai,o ne liga….Automobilių Vilniuje daugiau,nei rodo statistika,nes dau atvažiavusių iš Lietuvos,Baltarusijos,Ukrainos…
Protingiesiems kurmiams reiktų suprasti,kad jie renkami vykdyti gyventojų valią.Tikra savivalda-kai patys gyventojai nusprendžia iš 10 projektų,kurie 5 jiems artimiausiu metu svarbiausi…Vilniaus projektuotojai viską supranta.bet kažkodėl nesprendžia problemos iš esmės.Miegamajame rajone turi būti pakankamai mokyklų,darželių,parkų,sporto aikštynų,poliklinikų,pastatų ofisams….Tada nereiks kniaukti,kad daug mieste automobilių ir didžiulės spūstys rytais ir vakarais.
Taip , onetaip ,kad miegamasis rajonas be parduotuvės ir darželiù iir viso kits…. Tam yra Architect’s Pakalnis
nereikia nieko spresti: jeigu zmones nuomuojasi/perka busta, kur nera parkingo, reiskia ju toks pasirinkimas ir ji reikia gerbti
Vilnius kalvuotas.taip kad niekada netaps amsterdamu.galit net nesistengti per prievarta varyti visu is auto.nes vilnius amziams bus automobiliu miestas.o dvirati mina tik rizi ir tik is taurages😂🌈
Londone mašinų mažiau?!? . Prajuokinot.
Berlynas ir Londonas turi metro. Kaip kitaip tada keliauti Vilniuje? Paspirtukai ir dviračiai tinkami yra tik kelis mėnesius per metus.
O troleibusų ir autobusų nėra?? Tik su metro galima važiuot? :))
Tai ir yra priežastis kodėl “tik” ketvirtadaliu turim daugiau automobilių palyginus su Berlynu ar Londonu. Bet straipsnis pašiepia Vilniečius kaip didelius automobilio mylėtojus, o priežastis kad ti kad neturim didelio našumo viešo transporto.