Vilniaus metro siūloma pripažinti ypatingos svarbos projektu

Komentarai 25

  1. Vilnietis says:

    Reikia statyt ir kuo greičiau. Ir neklausyt visokių Pakalnių, žmonių be ambicijų, kliedinčių apie autobusus, kurie tik užkemša gatves, bei yra neefektyvus tolimesniem atsutam. Jeigu nieko niekas nedarys dėl viešojo transporto investicijų, Vln ir toliau liks tik automobiliam skirtas miestas.

  2. Petras says:

    Pinigų švaistymas. Metroo statybos kaina – milžiniška, pasidomėkite 1 km kaina, vien infrastruktūros išlaikymas -didžiulis. Valstybė tai nuolat turės subsidijuoti. Pats metro skirtas pervežti didelius srautus iš vieno miesto pusės į kitą, iki galinio punkto keliaujama antžeminiu transportu. Iš kur Vilniuje bus tiek keleivių? Metro bus skirtas 1 – 2 val. per dieną? Kažkokia bukaprotystė.

  3. ror says:

    Matyt naujas Pakalnis ir KO prijektas. Tas senas komunistas nežino kaip dar sudarkyti miestą ir susikrauti daugiau pinigėlio.

  4. ror says:

    Sedėjo chebra ir galvojo kaip išplauti pinigus, ir pyst metro..dw. Valstybė be ateities.

  5. Raccoon says:

    Kodėl žmonės vis dar propaguoja šią sovietinę šizą, kad kiekvienam miestui reikalingas yra metro? Kaip tai padės įveikti kamščius? Metro stimuliuos žmones persėsti iš asmeninių automobilių? Kas trukdo antžeminiam transportui tai daryt? Pradėkite nuo troleibusų kontaktinio tinklo atnaujinimo, kad jis taptų greitas ir patrauklus žmonėms.

    • ... says:

      Kamščiai iš esmės nėra problema. Problema yra alternatyvos sedėjimui kamščiuose nebuvimas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist