Reikia statyt ir kuo greičiau. Ir neklausyt visokių Pakalnių, žmonių be ambicijų, kliedinčių apie autobusus, kurie tik užkemša gatves, bei yra neefektyvus tolimesniem atsutam. Jeigu nieko niekas nedarys dėl viešojo transporto investicijų, Vln ir toliau liks tik automobiliam skirtas miestas.
Pinigų švaistymas. Metroo statybos kaina – milžiniška, pasidomėkite 1 km kaina, vien infrastruktūros išlaikymas -didžiulis. Valstybė tai nuolat turės subsidijuoti. Pats metro skirtas pervežti didelius srautus iš vieno miesto pusės į kitą, iki galinio punkto keliaujama antžeminiu transportu. Iš kur Vilniuje bus tiek keleivių? Metro bus skirtas 1 – 2 val. per dieną? Kažkokia bukaprotystė.
Kodėl žmonės vis dar propaguoja šią sovietinę šizą, kad kiekvienam miestui reikalingas yra metro? Kaip tai padės įveikti kamščius? Metro stimuliuos žmones persėsti iš asmeninių automobilių? Kas trukdo antžeminiam transportui tai daryt? Pradėkite nuo troleibusų kontaktinio tinklo atnaujinimo, kad jis taptų greitas ir patrauklus žmonėms.
Reikia statyt ir kuo greičiau. Ir neklausyt visokių Pakalnių, žmonių be ambicijų, kliedinčių apie autobusus, kurie tik užkemša gatves, bei yra neefektyvus tolimesniem atsutam. Jeigu nieko niekas nedarys dėl viešojo transporto investicijų, Vln ir toliau liks tik automobiliam skirtas miestas.
Pinigų švaistymas. Metroo statybos kaina – milžiniška, pasidomėkite 1 km kaina, vien infrastruktūros išlaikymas -didžiulis. Valstybė tai nuolat turės subsidijuoti. Pats metro skirtas pervežti didelius srautus iš vieno miesto pusės į kitą, iki galinio punkto keliaujama antžeminiu transportu. Iš kur Vilniuje bus tiek keleivių? Metro bus skirtas 1 – 2 val. per dieną? Kažkokia bukaprotystė.
Matyt naujas Pakalnis ir KO prijektas. Tas senas komunistas nežino kaip dar sudarkyti miestą ir susikrauti daugiau pinigėlio.
Sedėjo chebra ir galvojo kaip išplauti pinigus, ir pyst metro..dw. Valstybė be ateities.
Kodėl žmonės vis dar propaguoja šią sovietinę šizą, kad kiekvienam miestui reikalingas yra metro? Kaip tai padės įveikti kamščius? Metro stimuliuos žmones persėsti iš asmeninių automobilių? Kas trukdo antžeminiam transportui tai daryt? Pradėkite nuo troleibusų kontaktinio tinklo atnaujinimo, kad jis taptų greitas ir patrauklus žmonėms.
Kamščiai iš esmės nėra problema. Problema yra alternatyvos sedėjimui kamščiuose nebuvimas.