Vilniuje jau stovi nevienareikšmiškai vairuotojų vertinami vidutinio greičio matuokliai. Nors jie kol kas dar greičio nematuoja, jau greitai įranga bus pradėta testuoti.

Geležinio Vilko gatvėje vidutinio greičio matuokliai veiks abiem kryptimis. Taip pat matuokliai vidutinį greitį matuos Vakariniame aplinkkelyje nuo Pilaitės prospekto iki Oslo gatvės, Teodoro Narbuto gatvėje nuo Laisvės prospekto iki Sėlių gatvės. Tačiau vienas ruožas vietą kas kurį laiką keis.

„Bus vienas (10 imitacinių korpusų), į kurį bus kilnojamas vienas sektorinis greičio matuoklis. Suplanuota 60 vietų, į kurias bus galima perkelti ir tas imitacines dėžes, į kurias bus montuojama kamera“, – pasakojo Vilniaus Infrastruktūros grupės vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas.

Tad gali būti, jog skriesite gatve ir net nežinosite, kad jūsų greitis matuojamas.

Vairuotojai naujais vidutinio greičio matuokliais mieste nepatenkinti.

Vis dėlto vairavimo instruktoriai įsitikinę, kad tokie greičio matuokliai mieste net būtini.

„Mieste taip pat įvyksta avarijos, ir sužeisti, ir žūva žmonės, taip kad važiuoti pagal taisykles reikia visur, o ne išskirtinai kokioje nors gatvėje“, – kalbėjo vairavimo instruktorius Artūras Pakėnas.

„Važiuojant leistinu greičiu jaučiame viso srauto spaudimą. Tapo norma, kad visas srautas juda 10-20 km didesniu greičiu ir važiuojant su mokiniais yra labai sudėtinga ir komplikuota įtikinti nesivyti to srauto“, – pasakojo vairavimo instruktorius Kastytis Povilaitis.

Kai kurie sako, kad tuose ruožuose, kuriuose matuokliai įrengiami nėra nei perėjų, nei dažnai įvyksta avarijos. Instruktoriai tikisi, kad vietos atrinktos ne atsitiktinai.

„Nuoširdžiai turiu vilties, kad darant tokius sprendimus, atliekama kaštų ir naudos analizė, kad nepasikartotų panašios istorijos kaip Vilniaus centre su betoniniais stulpeliais, su žaliomis rodyklėmis prie šviesoforų, tai nuimama tai uždedama… Ir už visa tai mokame mes, mokesčių mokėtojai“, – vylėsi K. Povilaitis.

„Nors ir nėra malonu, bet esame piliečiai, esame atsakingi, socialūs piliečiai, tai privalome laikytis įstatymo, net jei jis mums ir nelabai patinka. Darykime žingsnius, rašykime raštus, kovokime dėl šito, rinkime tinkamą merą, kurie irgi paisytų kažkokių normų“, – ragino A. Pakėnas.

Tose vietose, pasak savivaldybės atstovo, matuokliai įrengti ne be reikalo.

„Yra nusiskundimų, daug avarinių situacijų, juodosios dėmės… Atsižvelgiant į visą situaciją, matome, kad ne viską sprendžia stacionarūs greičio matuokliai. Buvo nuspręsta išbandyti ir sektorinius greičio matuoklius mieste“, – aiškino A. Visockas.

Tiesa kol kas matuokliai dar neveikia, bet jau greitai prasidės įrangos testavimas.

„Manau, kad testavimo darbai ilgai neužtruks, iki poros mėnesių gali užtrukti ir paskui jau vairuotojai gali gauti pranešimus… Planuojame, kad vasarą jau turėtų pradėti veikti jau pilnu pajėgumu“, – žadėjo A. Visockas.

Vidutinio greičio matuoklių įrengimas su priežiūra kainavo kiek daugiau nei 400 tūkstančių eurų.

Kol kas sprendimas dar nepriimtas, tačiau neatmetama, kad tokių vidutinio greičio matuoklių sostinėje ateityje daugės.

Kopijuoti, platinti, skelbti LNK.lt turinį be LNK.lt raštiško sutikimo draudžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

94 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist