Įdomu, ar planuojama kada nors įrengti pėsčiųjų, dviračių takus nuo miesto pusės iki Salininkų, pavyzdžiui patęsta Dariaus ir Girėno gatvė iki Salininkų arba pratęsta Rodūnios kelias gatvė iki Salininkų, arba tarp tų gatvių per vidurį palei geležinkelio liniją nutiesti takai iki Salininkų?
Jau nekalbu, kad galėtų būti analogiškai, t.y. vienu iš variantų, nutiesta ir gatvė automobiliams ir viešajam transportui..
Nes dabar visi važiuoja, eina ratais kvadratais nuo miesto iki Salininkų 🙂
ačiū 🙂
Kada bus užbaigtas dviračių takas už Sauso ežerėlio link Kurklių g.-Žaliųjų ežerų.Ten gi tipo pagerintas Euro Velo takas,o darbų organizacija kaip pas ubagą klyne.Darbas neužbaigtas jau gal virš metų.Guli užpilta skalda ir visi vaikšto,važinėja per skaldą-kažkaip nesąmoningai gaunasi.
TAI AISKU KAD NETIES….APSKRITAI ATRODO VILNIUJE DYDZIULE KRIZE SU BIUDZETU….NEZINAU KUR PINIGELIAI DINGSTA BET JOKIEMS INFRASTRUKTUOS PROJEKTAMS JU NERA…..NEBUS TVARKOMA NIEKAS , TIK KELETAS GATVIU BUS PALOPYTOS IR PO 100 METRU PAASFALTUOTOS…JOKIU APLINKELIU, JOKIU GATVIU REMONTU…..NIEKO…KAIP BAIGE APLINKELI 2016…IR VISKAS….
Nuo dviratininko žūties beveiks nieks nepasikeitė, nes viskas daroma ir tiesiama chaotiškai. Nutiesia taką Santariškėse, nutiesia taką Lazdynuose, o kad jie nesijungia į jokią bendrą sistemą dzin. Kokia nauda iš tokio dvirtakio, jei vis tiek tenka gatve važinėt.
Dviračių takai – puiku, bet būtų gerai nepamiršti pėsčiųjų šaligatvio, kad jo plotis nesumažėtų iki simbolinio, nes daug kur, įrengus plačius dviračių takus (kur ne visada toks plotis būtinas) nebeliko erdvės prasilenkti dviem žmonėms su vežimėliais… Tuo tarpu darnaus judėjimo ir miesto aplinkos kontekste pėsčiųjų šaligatvių (ir step-free access) prioritetas visgi aukštesnis už dviračių takus.
😀 kai miesto vinžinierius yras pdviratis, tai pestieji yra paskutinis prioritetas. O ir per busimus rinkimus reks visa gerkle apie padarytus kilometrus. Kas ten gilinsis, kad per siaura, per slidu, jau subyreje, etc.
O kodėl į Nemenčinę takas subyrėjęs ir neatnaujinamas. Vilniaus rajono ribose naujas, o VILNIAUS MIESTAS apsileidęs. Jau kažkada projektavo ir pamiršo. Važiuojant dantys barška, o vietom į plentą tenka išvažiuot, pavojus gyvybei.
SEIP INFO ISIVAIZDUOTI SITUACIJA…..VILNIUS 2021 VISU VILNIAUS GATVIU REMONTUI 1500 KM , PRIEZIURAI IR NAUJU GATVIU STATYBAI SKYRE……3 MLN EURU…..CIA NET PALOPYT GATVEMS PINIGU NEBUS…..TOTALUS UBAGYNAS…PANEVEZYS 2020 GATVIU REMONTUI BUVO SKYRES 8.5 MLN…..
Įdomu, ar planuojama kada nors įrengti pėsčiųjų, dviračių takus nuo miesto pusės iki Salininkų, pavyzdžiui patęsta Dariaus ir Girėno gatvė iki Salininkų arba pratęsta Rodūnios kelias gatvė iki Salininkų, arba tarp tų gatvių per vidurį palei geležinkelio liniją nutiesti takai iki Salininkų?
Jau nekalbu, kad galėtų būti analogiškai, t.y. vienu iš variantų, nutiesta ir gatvė automobiliams ir viešajam transportui..
Nes dabar visi važiuoja, eina ratais kvadratais nuo miesto iki Salininkų 🙂
ačiū 🙂
Kada bus užbaigtas dviračių takas už Sauso ežerėlio link Kurklių g.-Žaliųjų ežerų.Ten gi tipo pagerintas Euro Velo takas,o darbų organizacija kaip pas ubagą klyne.Darbas neužbaigtas jau gal virš metų.Guli užpilta skalda ir visi vaikšto,važinėja per skaldą-kažkaip nesąmoningai gaunasi.
Kada bus sujungta Dvarčionys su Kairėnais. Tiek nedaug trūksta
Netikiu, narbuto g. taką žada jau penktus metus kad ties
TAI AISKU KAD NETIES….APSKRITAI ATRODO VILNIUJE DYDZIULE KRIZE SU BIUDZETU….NEZINAU KUR PINIGELIAI DINGSTA BET JOKIEMS INFRASTRUKTUOS PROJEKTAMS JU NERA…..NEBUS TVARKOMA NIEKAS , TIK KELETAS GATVIU BUS PALOPYTOS IR PO 100 METRU PAASFALTUOTOS…JOKIU APLINKELIU, JOKIU GATVIU REMONTU…..NIEKO…KAIP BAIGE APLINKELI 2016…IR VISKAS….
Nuo dviratininko žūties beveiks nieks nepasikeitė, nes viskas daroma ir tiesiama chaotiškai. Nutiesia taką Santariškėse, nutiesia taką Lazdynuose, o kad jie nesijungia į jokią bendrą sistemą dzin. Kokia nauda iš tokio dvirtakio, jei vis tiek tenka gatve važinėt.
Dviračių takai – puiku, bet būtų gerai nepamiršti pėsčiųjų šaligatvio, kad jo plotis nesumažėtų iki simbolinio, nes daug kur, įrengus plačius dviračių takus (kur ne visada toks plotis būtinas) nebeliko erdvės prasilenkti dviem žmonėms su vežimėliais… Tuo tarpu darnaus judėjimo ir miesto aplinkos kontekste pėsčiųjų šaligatvių (ir step-free access) prioritetas visgi aukštesnis už dviračių takus.
😀 kai miesto vinžinierius yras pdviratis, tai pestieji yra paskutinis prioritetas. O ir per busimus rinkimus reks visa gerkle apie padarytus kilometrus. Kas ten gilinsis, kad per siaura, per slidu, jau subyreje, etc.
O kodėl į Nemenčinę takas subyrėjęs ir neatnaujinamas. Vilniaus rajono ribose naujas, o VILNIAUS MIESTAS apsileidęs. Jau kažkada projektavo ir pamiršo. Važiuojant dantys barška, o vietom į plentą tenka išvažiuot, pavojus gyvybei.
SEIP INFO ISIVAIZDUOTI SITUACIJA…..VILNIUS 2021 VISU VILNIAUS GATVIU REMONTUI 1500 KM , PRIEZIURAI IR NAUJU GATVIU STATYBAI SKYRE……3 MLN EURU…..CIA NET PALOPYT GATVEMS PINIGU NEBUS…..TOTALUS UBAGYNAS…PANEVEZYS 2020 GATVIU REMONTUI BUVO SKYRES 8.5 MLN…..
Per Naujininkus Eišiškių plentu iTrakus reikia.Būtų super!!
Jeigu tokios kokybės kaip Justiniškių… Vandens nutekėjimo nėra, mažiausias lietus važiuoji upeliu. Jau sueižėjusi danga dar duobių nėra…
smagiausia turbūt Narbuto atkarpa, baigia jungti centrą su miegamaisiais