PRITARTA: Pavilnionių gatvė sujungs trūkinėjantį gatvių tinklą

Komentarai 10

  1. Arvydas Norkūnas says:

    Labai puiki žinia. Malonu, kad išgirsta mano ir daugelio vilniečių kritika ir išmintingas, kaip teisingai sakoma, nepaprastai reikalingas daugumai vilniečių projektas pagaliau pajudės įgyvendinimo link. Judėjimas gatve su žaliąja juosta žinoma būtų saugesnis, bet ir toks variantas laikytinas pažanga. Labai svarbu, kad pagaliau vyr architekto lūpomis buvo pasakyta senai aiški tiesa: Jungiamųjų gatvių padėtis mieste nepatenkinama. Reikia pridurti, kad visa tai architektų klaidos kurie iš tiesų gražiai projektuodami pastatus ir jų kompleksus,, gatvių tinklus darė neretai apmaudžiai klaidingai. Šiuo atveju kalbama apie magistralinę Justiniškių gatvę kuri tinkama kaip paralelinė mažinti piko valandų srautus Konstitucijos pr. ir Aplinkkelyje, nebuvo projektuojama iki sankirtos su Ukmergės gatve. Gatvių tinklo problematikos pripažinimas tačiau tera dalis karčios tiesos. Dar svarbiau yra mokytis iš istorinės patirties. O ji byloja šitai. Jeigu planuojamame gyvenamųjų pastatų komplekse iškyla pastatai, o gatvių tinklo tiesimas vėluoja (pasaulio praktikoje gatvės tiesiamos anksčiau), vėliau subujoja egoistiniai, nepaisantys viso miesto poreikių, naujakurių siekiai gyventi tarsi priemiestinės gamtos aplinkoje, suplanuotų gatvių statyba, pradedama blokuoti. Tai vyko ir komunistiniais laikais, o pilietinės visuomenės sistemoje reiškiasi dar bjauriau. Karti patirtis reikalauja priimti sprendinį: jei ir nenutiesti pilnai viso asfaltuotų gatvių tinklo numatytų statybų kvartaluose, tai bent jau projektuose numatytas gatves padengti skalda. Tai naujakurių pastangas nukreips ne į projektinių gatvių statybos blokavimą, bet į siekį greičiau užbaigti visus, ne iki galo spėtus padaryti numatytus darbus.

  2. Mare says:

    ….vyriausiasis miesto architektas Mindaugas Pakalnis pritarė Pavilnionių gatvės projekto pasiulymams… Šlove miesto architektui!
    Ar NT vystytojai galu gale leido pritarti? Kas ir taip turejo seniai nutikti 😀 Prasidejo naujo priesrinkiminio pyrago dalybos…

  3. Spec says:

    hebra nei šiaurine nei Povilioniu nebus manau pastatytas anksciau nei 2050.

  4. Auksinis kardas says:

    Tai vien per šiuos metus pritarta 90 milijonų kainuosiančiai šiaurinei gatvei, 34 milijonus kainuosiančiai Liepkalnio sankryžai, dabar šitam ir dar daugybei kelių. Nuo nepriklausomybės išleista apie milijardas eurų Vilniaus keliams (200 milijonų vien vakariniam aplinkkeliui). O troleibusai vis dar važinėja keliasdešimties metų senumo, nes ‘nėra pinigų’. Tie patys dviračių takai kainuoja gal 8 miljonus per metus ir sudaro lašą transporto biudžeto. Situacija tik blogyn, o jie dar planuoja daugiau gatvių ir lipa ant to paties grėblio. Palyginimui, Olsztynas Lenkijoje už 100 milijonų pasistatė 12km tramvajų tinklą, pilnai elektrinį, modernų ir neteršiantį, dabar jį plečią. Vilniaus valdžia kalba apie darnų judumą, bet ten sėdi visiški automobilistai iš 90-ųjų Maskvos, kurie šneka viena, o daro visiškai kitą. VT strategijos jokios nėra, tik kartoja tą patį apie greituosius autobusus kažkokius, kurių Europoje (kaip pagrindinės transporto priemonės) nėra NEI VIENAME MIESTE. Todėl tai atrodo kaip tik dar vienas pasiteisinimas statyti daugiau kelių. Labai tikiuosi, kad tie žmonės sėdi kelininkų kišenėse ir yra korumpuoti, nes jei jie nuoširdžiai gero norėdami tokias nesąmones daro tai reikia kraustytis iš šito miesto – ilgai jis nestovės.

    • fizikos dėsniai says:

      Užbaiginėjamas gatvių tinklas, kuris buvo planuotas jau prieš 40-50 metų.

      • Auksinis kardas says:

        Jo, nes sovietiniai planai, daryti laikais, kai pasaulines urbanistikos tendencijos buvo visiškai kitokios, yra Biblija, kuria reikia besąlygiškai tikėti. Kalbant apie sovietinius planus – keliuose į santariskes ir pilaitę buvo paliktos juostos tramvajui. Kodel to plano nesilaikoma? Kodel visi planai ir pasirinkimai transporte magiškai pasisuka į vieną sprendimą – daugiau asfalto mieste?

    • hmm says:

      šiaip įdomios mintys

      • Zigmas says:

        Urban Rail puslapyje, Vilnius yra parodyt kaip vienintele sostine be beginio transporto visoje ES. Visi miestai (iskaitant gerokai biednesnius kaip Sofija) transporte daugiausia skiria demesio esamu gelezinkeliu integravimui i miesto transporto sistema ir nauju beginiu sistemu statytmui. Pas mus VIENINTELIUS VISOJE ES tai yra ‘per brangu’, ‘nesamone’ ir ‘tuoj tik pabaigsim gatve x ir tada’ (kur x keiciasi kas kelis metus ir yra neissenkamas). Kiek dar leisim jiems juoktis is musu uz musu pinigus?

    • Arvydas Norkūnas says:

      Siūlyčiau pavažinėti po Olštyną piko valandomis. Judėjimo tempai Vilniuje atrodys kaip pasaka. Paskutiniame Vilniaus dienos sausio mėn. numeryje analizavau lėšų klausimą, ar sugebės sostinė per 1000 dienų iki jubiliejaus įsisavinti milijardo eurų sumą reikšmingiems miesto projektams vykdyti. Logika paprasta stambūs projektai geriausias politinio populiarumo laidas, o jubiliejus puiki proga to siekti! Visi savas šventes pasitinka paišlaidaudami.,Kokį 100- 150 mln gali sau leisti skolintis ir Vilnius.Meras pirmuosiuose rinkimuose dag žadėjo pasidarbuoti tiesiant naujas gatves, tačiau gatvių statybos lėšas nukreipė miesto skoloms padengti. Dabar forsuodamas šį trūkumą taipogi gali pelnyti labai didelės vilniečių dalies simpatijas ir šiuo atveju, jei senai pažadėtieji gatvių statybos darbai ims rutuliotis labai sparčiai galima tik palinkėti jam didelės sėkmės.

  5. Petrius says:

    Dar viena nesamoninga gatve, kurioje bus sviesoforu 🙁

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist