Nuo šiandien susisiekimo paslaugų platforma „Bolt” pradeda elektrinių paspirtukų sezoną – jie palaipsniui grįžta į Lietuvos miestų gatves, tačiau staiga subjurus orams dar gali būti deaktyvuojami eismo saugumo tikslais. Paslauga šį sezoną bus prieinama 13 miestų – „Bolt” priėmė sprendimą nebetęsti paslaugų Utenoje ir Ukmergėje, tačiau ir toliau bus atvira plėtros galimybėms ir dialogui su visų miestų savivalda. Siekiama, kad šis būtų efektyvesnis ir kelionės el. paspirtukais ilgainiui taptų populiaresnės ir saugesnės.

„Bolt” dalijimosi paslaugų operacijų vadovas Benas Jurlovas akcentuoja, kad el. paspirtukams tapus miestų transporto sistemos dalimi, platforma yra pasiruošusi pasiūlyti technologinius sprendimus kelionių saugumui, parkavimo bei eismo kultūrai.

„Praėjusių sezonų metu savo paspirtukuose  įdiegėme nemažai edukacinių technologijų ir apjungėme juos į vartotojo reitingo sistemą, kuri veiks ir toliau. Vis dėlto, šį sezoną didžiausią dėmesį skirsime darbui su miestų atstovais. Iš savo pusės galime pasiūlyti centralizuotus el. paspirtukų naudojimo ribojimus, kurie yra kur kas efektyvesni už bet kokius draudimus ar eismo kontrolę”, – sako B. Jurlovas.

Pasak jo, geriausias to pavyzdys – nuo 2024 m. įsigalioję kelių eismo taisyklių pakeitimai ir konkrečiai iki 20 km/h ribojamas greitis. Nors ši taisyklė galioja visiems elektriniams paspirtukams, „Bolt“ paspirtukų greitis apribotas centralizuotai.

Tuo pačiu tikimasi, kad miestų savivaldos atstovai iš savo pusės dažniau atsižvelgs į šios transporto priemonės prieinamumą.

„Mikro judumas atlieka savo funkciją miesto transporto sistemoje tik tada, kai paslauga yra patogi, patraukli, įperkama, o svarbiausia – kad artimiausias paspirtukas būtų pasiekiamas už kelių žingsnių. Priešingu atveju, gyventojas nebemato prasmės naudotis, toks keleivių srautas virsta spūstimis ir apkrauna miesto transporto sistemą. Žinome, kad miestams šis indėlis yra svarbus, todėl tęsime dialogą su kiekviena iš savivaldybių, kuriose teikiame paslaugas”, – pažymi B. Jurlovas.

Praėjusių sezonų duomenys rodo, kad didžiuosiuose miestuose daugiau nei trečdalis „Bolt” paspirtukininkų savo keliones derina su viešuoju transportu – paspirtuku važiuoja iki stotelės arba tęsia kelionę iš jo išlipę. Mažesniuose miestuose, kur viešasis transportas mažiau išvystytas, paspirtukai tampa geru jo pakaitalu ir reikšmingai gerina susisiekimą mieste.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

13 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist