Gal todel, kad miesto gatves nera pritaikytos zmonems, is kuriu pesciuju daugiausia? Kodel miestas taikomas automobiliams, kur dazniausiai 1 masinoj sedi po 1 zmogu. Tam paciam konstitucijos prospekte piko metu daugybe spusciu ir kiekvienam automobilyje po 1 zmogu ir tie vazineja kaip idiotai. Tobulinkit viesaji transporta ir siaurinkit kelius. Nera jokios priezasties, kodel zmones mieste isvis turetu vazineti masinom. Kodel tik pestieji yra ribojami ir baudziami jei jiem ir taip mizerine dali tik leidziama uzimti gatvese? Normaliosiose salyse pestiesiems pirmenybe ir jie neprivalo saugotis ir bijoti automobiliu, nes automobilistai 2 vietoj.
Visiškai pritariu komentarams – reiktų atskirti A juostas, palikti po 1 juostą automobiliams ir nereiktų išvis požeminių. Ir planuoti tramvajų. Kiek galima būti paskutiniais Europoje?
Nėra tvarkos galvose, matomai, iškart, vos uždarius požeminę perėją, reikėjo bent laikinai numatyti žmonėms perėjimą. Eina į Europą pc, eina į Registrų centrą, eina į savivaldybę. Kur pereit žmonėms?! Ne visi gali kilometrais į dešnę ar į kairę…
Remontuojama požeminė, todėl ir eina. O ir šiaip labai nepatogu laipioti į tokias požemines, ypač neįgaliesiems, senjorams, tėveliams su vaikais – išsivyščiusiame pasaulyje tai yra atgyvena. Vietoje požeminių perėjų, po žeme kišami smirdantys ir garsiai baubiantys automobiliai. Ten jiems ir vieta.
Manau, visa gatvė galėtų būti pakišta po žeme, nes tai yra pati nejaukiausia Vilniaus vieta. Jei einu ten, tai tik su triukšmą slopinančiomis ausinėmis, nesinori senatvėje užglušti. O ir su mašina ten niekad nevažiuoju.
nėra ten ką kišti , tik pinigų švaistymas nes tas tunelis niekur nenuvestų ir nieko neaplenktų. čia yra miesto gatvių tinklas šitoje vietoje , reik tą prospektą išvis naikinti ir padaryti paprasta gatve
Aš manau žmones sąmoningi žino kur galima ir kada kirsti tokias vietas,manau kol vyksta darbai tai geriau patylėtų, o tai žmones nebetyles !!!! Ne pagrasins nei kodeksais ,lai tegul rūpinasi žmonių gerove kituose vietose .Susirūpino čia ,tai tegul galvoja apie kitus dalykus ,kurie yra gan svarbesni .
Aš manau žmones sąmoningi žino kur galima ir kada kirsti tokias vietas,manau kol vyksta darbai tai geriau patylėtų o tai žmones nebetyles !!!! Ne pagrasins nei kodeksais ,lai tegul rūpinasi žmonių gerove kituose vietose .Susirūpino čia ,tai tegul galvoja apie kitus dalykus ,kurie yra gan svarbesni .
prospektas atsiremia į tris gatves po dvi juostas. nėra priežasties jam būti tokiam plačiam. susiaurinus į abi puses po dvi juostas ir atskyrus a juostą salele nuo bendro eismo juostos ten išvis būtų galima turėti nereguliuojamas perėjas. o susiaurinus gatvę ir pritraukus prie esamo užstatymo ten dar būtų galima suformuoti sklypus per viduri naujai dangoraižių eilei. juos pardavus aukcione už gautas pajamas būtų galima pagaliau pradėti įrenginėti ligh rail ar light metro , nes dabar su viešuoju nuo nmc patekti iki stoties ar oro uosto reik važiuoti autobusu kaip kokioj afrikoj
Atsargiai su tokiom utopinem idejom, sitas meras “be cirku” nesupranta tokiu dalyku kaip “kokybiskas viesasis transportas”, dar jam uztrumpins smegenine
Vairuotojams kas 100m po radarą. Tai čia tegul pastato ekipažą ir bilietuoja. Irgi bus biudžeto papildymas sueismo saugumo gerinimo priedanga…
Ne pesciuju pereja po zeme slovintu, o astuoniu eiliu autostrada miesto centre kistu po zeme, kai piestieji ir visuomeninis transportas liktu virsuje.
Gal todel, kad miesto gatves nera pritaikytos zmonems, is kuriu pesciuju daugiausia? Kodel miestas taikomas automobiliams, kur dazniausiai 1 masinoj sedi po 1 zmogu. Tam paciam konstitucijos prospekte piko metu daugybe spusciu ir kiekvienam automobilyje po 1 zmogu ir tie vazineja kaip idiotai. Tobulinkit viesaji transporta ir siaurinkit kelius. Nera jokios priezasties, kodel zmones mieste isvis turetu vazineti masinom. Kodel tik pestieji yra ribojami ir baudziami jei jiem ir taip mizerine dali tik leidziama uzimti gatvese? Normaliosiose salyse pestiesiems pirmenybe ir jie neprivalo saugotis ir bijoti automobiliu, nes automobilistai 2 vietoj.
sdfg
Kai pasaulis atsisako greitkelių miestų ribose Lietuvoje meras be cirkų dar siūlo kažką platinti
Visiškai pritariu komentarams – reiktų atskirti A juostas, palikti po 1 juostą automobiliams ir nereiktų išvis požeminių. Ir planuoti tramvajų. Kiek galima būti paskutiniais Europoje?
Berlynas, Frankfurtas, Paryzius – visur CBD normalios gatves.
Nėra tvarkos galvose, matomai, iškart, vos uždarius požeminę perėją, reikėjo bent laikinai numatyti žmonėms perėjimą. Eina į Europą pc, eina į Registrų centrą, eina į savivaldybę. Kur pereit žmonėms?! Ne visi gali kilometrais į dešnę ar į kairę…
Remontuojama požeminė, todėl ir eina. O ir šiaip labai nepatogu laipioti į tokias požemines, ypač neįgaliesiems, senjorams, tėveliams su vaikais – išsivyščiusiame pasaulyje tai yra atgyvena. Vietoje požeminių perėjų, po žeme kišami smirdantys ir garsiai baubiantys automobiliai. Ten jiems ir vieta.
Manau, visa gatvė galėtų būti pakišta po žeme, nes tai yra pati nejaukiausia Vilniaus vieta. Jei einu ten, tai tik su triukšmą slopinančiomis ausinėmis, nesinori senatvėje užglušti. O ir su mašina ten niekad nevažiuoju.
nėra ten ką kišti , tik pinigų švaistymas nes tas tunelis niekur nenuvestų ir nieko neaplenktų. čia yra miesto gatvių tinklas šitoje vietoje , reik tą prospektą išvis naikinti ir padaryti paprasta gatve
Aš manau žmones sąmoningi žino kur galima ir kada kirsti tokias vietas,manau kol vyksta darbai tai geriau patylėtų, o tai žmones nebetyles !!!! Ne pagrasins nei kodeksais ,lai tegul rūpinasi žmonių gerove kituose vietose .Susirūpino čia ,tai tegul galvoja apie kitus dalykus ,kurie yra gan svarbesni .
Aš manau žmones sąmoningi žino kur galima ir kada kirsti tokias vietas,manau kol vyksta darbai tai geriau patylėtų o tai žmones nebetyles !!!! Ne pagrasins nei kodeksais ,lai tegul rūpinasi žmonių gerove kituose vietose .Susirūpino čia ,tai tegul galvoja apie kitus dalykus ,kurie yra gan svarbesni .
prospektas atsiremia į tris gatves po dvi juostas. nėra priežasties jam būti tokiam plačiam. susiaurinus į abi puses po dvi juostas ir atskyrus a juostą salele nuo bendro eismo juostos ten išvis būtų galima turėti nereguliuojamas perėjas. o susiaurinus gatvę ir pritraukus prie esamo užstatymo ten dar būtų galima suformuoti sklypus per viduri naujai dangoraižių eilei. juos pardavus aukcione už gautas pajamas būtų galima pagaliau pradėti įrenginėti ligh rail ar light metro , nes dabar su viešuoju nuo nmc patekti iki stoties ar oro uosto reik važiuoti autobusu kaip kokioj afrikoj
Atsargiai su tokiom utopinem idejom, sitas meras “be cirku” nesupranta tokiu dalyku kaip “kokybiskas viesasis transportas”, dar jam uztrumpins smegenine