Požeminės perėjos mieste – postsovietinių miestų atgyvena, demonstruojanti šiuolaikinio miestų planavimo suvokimo stoką. Jau ne vieną dešimtmetį miestuose svarbiausias dėmesys skiriamas ne automobilių eismui, o pėsčiųjų patogumui, o Vilniuje rūpinamasi, kad žmonėms mieste visada būtų patogiau keliauti automobiliu. Tie vadinami darnaus judrumo šūkiai, tai bandymas tik įtikti visiems, nieko nekeičiant iš esmės. Tik dar daugiau žmonių važiuos automobiliais, tik dar didesnį bus kamščiai, mažės VT ir daugės asfalto laukų.
Iš principo – manau, galima sakyti taip. Bet yra išimčių. Viena tokių – ši vieta. Bus puiku kai nuo Baltojo tilto bus galima požemine perėja patekti prie savivaldybės pastatų.
O kodėl verslui naudingą projektą vysto VMS? Verslas prisideda prie projekto ar viskas už miestiečių mokesčių pinigus?
Yra prastesnių perėjų be statomų dangoraižių kaiminystėje, kurių kažkodėl niekas nerenovuoja… Kodėl?
Galbut, nebus tokiu baisiu parduotuviu (a la Gariunai)? Tokio tipo parduotuves darko vaizda Vilniaus centre. Geriau ten butu prekiaujama kava, zurnalais ir t.t..
šalia yra antžeminės normalios perėjos. O prie tų požeminių perėjų kurių nėra – reikia jas įrengti, o ne versti dviratinikus naudotis požėmiais su ar be bėgelių
Nereiktų antžeminių ir stabdyt jomis eismą, jeigu būtų padaroma požeminės su normaliomis nuovažomis. Dabar dviratininkams visiškai nepatogu, o neįgalieji išvis negali naudotis. Norėtų, padarytų serpantiną, bet ne, še jums bėgeliai, atsikniskit maždaug.
Pritariu. Čia ir pasireiškia provincialų nemačiusių kaip atrodo dviratininkams skirta infrastruktūra užsienyje “bėginis” mastymas. Svarbiausia, kad statomam verslo centrui viskas tiktų ir patiktų, o tie dviratininkai…
Tretį metai jau turbūt Narbuto g. dvirtakį stato? 🤦♂️
visi kam įdomu jau matė kaip atrodo tie dviračių tuneliai Olandijoje, čia tiesiog visiškai netokia vieta, kur olandai rinktųsi įrengti požeminę perėją (jos įrengiamos ten kur žemesnės kategorijos dviračių gatvė lenda po geležinkeliu ar greitkeliu stačiu kampu, o ne ten kur tiesiog norima suteikti galimybę persikelti į kitą pusę gatvės). Net ir norint pritempti tai čia reiktų visiškai naujai statyti, nes perėja turėtų būti bent tris kart platesnė, o tik su kampuotomis nuovažomis nei dviratininkams nei pėstiesiems nebus patogu ja naudotis.
Požeminės perėjos mieste – postsovietinių miestų atgyvena, demonstruojanti šiuolaikinio miestų planavimo suvokimo stoką. Jau ne vieną dešimtmetį miestuose svarbiausias dėmesys skiriamas ne automobilių eismui, o pėsčiųjų patogumui, o Vilniuje rūpinamasi, kad žmonėms mieste visada būtų patogiau keliauti automobiliu. Tie vadinami darnaus judrumo šūkiai, tai bandymas tik įtikti visiems, nieko nekeičiant iš esmės. Tik dar daugiau žmonių važiuos automobiliais, tik dar didesnį bus kamščiai, mažės VT ir daugės asfalto laukų.
Iš principo – manau, galima sakyti taip. Bet yra išimčių. Viena tokių – ši vieta. Bus puiku kai nuo Baltojo tilto bus galima požemine perėja patekti prie savivaldybės pastatų.
O kodėl verslui naudingą projektą vysto VMS? Verslas prisideda prie projekto ar viskas už miestiečių mokesčių pinigus?
Yra prastesnių perėjų be statomų dangoraižių kaiminystėje, kurių kažkodėl niekas nerenovuoja… Kodėl?
Galbut, nebus tokiu baisiu parduotuviu (a la Gariunai)? Tokio tipo parduotuves darko vaizda Vilniaus centre. Geriau ten butu prekiaujama kava, zurnalais ir t.t..
Begeliai dviraciams… Wow. O gal net reiktu sakyt? Nes ko daugiau tiketis dviratininkui Vilniaus mieste?
šalia yra antžeminės normalios perėjos. O prie tų požeminių perėjų kurių nėra – reikia jas įrengti, o ne versti dviratinikus naudotis požėmiais su ar be bėgelių
Nereiktų antžeminių ir stabdyt jomis eismą, jeigu būtų padaroma požeminės su normaliomis nuovažomis. Dabar dviratininkams visiškai nepatogu, o neįgalieji išvis negali naudotis. Norėtų, padarytų serpantiną, bet ne, še jums bėgeliai, atsikniskit maždaug.
Pritariu. Čia ir pasireiškia provincialų nemačiusių kaip atrodo dviratininkams skirta infrastruktūra užsienyje “bėginis” mastymas. Svarbiausia, kad statomam verslo centrui viskas tiktų ir patiktų, o tie dviratininkai…
Tretį metai jau turbūt Narbuto g. dvirtakį stato? 🤦♂️
visi kam įdomu jau matė kaip atrodo tie dviračių tuneliai Olandijoje, čia tiesiog visiškai netokia vieta, kur olandai rinktųsi įrengti požeminę perėją (jos įrengiamos ten kur žemesnės kategorijos dviračių gatvė lenda po geležinkeliu ar greitkeliu stačiu kampu, o ne ten kur tiesiog norima suteikti galimybę persikelti į kitą pusę gatvės). Net ir norint pritempti tai čia reiktų visiškai naujai statyti, nes perėja turėtų būti bent tris kart platesnė, o tik su kampuotomis nuovažomis nei dviratininkams nei pėstiesiems nebus patogu ja naudotis.