Neskaičiusius KET informuoju: bet kurioje gatvėje dviračiai yra lygiaverčiai eismo dalyviai. Išimtis tik autostrados, kur negalima važiuoti dviračiais, arba gal retai pasitaikančios vietos su kelio ženklu, draudžiančiu važiuoti dviračiu.
Gatve sugadino, pinigus isisavino, parkingus pavoge, policijai dabar keblu naudotis sia gatve aplenkiant kamscius, beje ateis dviratininkams senatve, mins jie i kapines ne dviraciu. Antakalnio gatve pagrinde dviratininkai ir vazineja.
Nu chaosą darot su tokiom permainom, su mašina stengsiuos apvaziuot tą gatvę.
Pusė vairuotojų nežinos kaip elgtis toje gatvėje, o dviratininkams dėmesio perdaug. Dviratininkas ant gatvės eismo dalyvis ir visas teises turi, bet vos isižiebus raudonam šviesoforo signalui tampa pėsčiuoju neatsakingu ir bėga per gatvę.
Didesnio absurdo gatvėse jau nebeįmanoma sugalvoti ,jei tai dviračiu gatvė tai joje automobiliams neturėtų būti leidžiama važiuot ,kokio by.. reik suteikti teisę dviračiams blokuoti eismą ir taip kurstyt konfliktus
Štai tau info “Žiemą su dviračiu. Suomijos Oulu miestas yra šiaurėje prie poliarinio rato, jame gyvena ~192 tūkstančiai žmonių. Žiema tęsiasi ~165-170 dienų nuo lapkričio iki balandžio vidurio. Žiemą mieste ~12% visų kelionių nuvažiuojama dviračiais, vasarą ~23%. ” – Jei norisi važiuoti su dviračiu, tai važiuoji. O dar galima aimanuoti ir į debesis žiūrėti.
Neskaičiusius KET informuoju: bet kurioje gatvėje dviračiai yra lygiaverčiai eismo dalyviai. Išimtis tik autostrados, kur negalima važiuoti dviračiais, arba gal retai pasitaikančios vietos su kelio ženklu, draudžiančiu važiuoti dviračiu.
Gatve sugadino, pinigus isisavino, parkingus pavoge, policijai dabar keblu naudotis sia gatve aplenkiant kamscius, beje ateis dviratininkams senatve, mins jie i kapines ne dviraciu. Antakalnio gatve pagrinde dviratininkai ir vazineja.
Nu chaosą darot su tokiom permainom, su mašina stengsiuos apvaziuot tą gatvę.
Pusė vairuotojų nežinos kaip elgtis toje gatvėje, o dviratininkams dėmesio perdaug. Dviratininkas ant gatvės eismo dalyvis ir visas teises turi, bet vos isižiebus raudonam šviesoforo signalui tampa pėsčiuoju neatsakingu ir bėga per gatvę.
Daugiau tokių!
Mažiau tokių!
Didesnio absurdo gatvėse jau nebeįmanoma sugalvoti ,jei tai dviračiu gatvė tai joje automobiliams neturėtų būti leidžiama važiuot ,kokio by.. reik suteikti teisę dviračiams blokuoti eismą ir taip kurstyt konfliktus
neverk boba, pajudink šikną, dviratis padės numesti riebalo, mažiau pikta būsi
Putojiesi. Triko gal kiaušus užspaudė, kad kraujas iki smegenų nedateka?
Galit padaryti kad oras būtų kaip Italijoje ir mažiau lytų?
Nah, Italijoj vasara per karšta minti. Užtektų kaip Nyderlanduose, norėtųsi švelnesnių žiemų.
Štai tau info “Žiemą su dviračiu. Suomijos Oulu miestas yra šiaurėje prie poliarinio rato, jame gyvena ~192 tūkstančiai žmonių. Žiema tęsiasi ~165-170 dienų nuo lapkričio iki balandžio vidurio. Žiemą mieste ~12% visų kelionių nuvažiuojama dviračiais, vasarą ~23%. ” – Jei norisi važiuoti su dviračiu, tai važiuoji. O dar galima aimanuoti ir į debesis žiūrėti.
Būt gerai jei ir pas mus taip būtų
Kas gerai? Kad žiemą mintu dviratį? Jei nori prašom. Takus valo. Ne plento dviračiams bet manau nenumirsit jei ir su paprastesniu.
nuostabi gatvė
Kuo konkrečiai?