Todel, kad besviesoforine sankryza niekam nenaudinga, ir nera kur kistis viesoforu. Viena kvailiausiu sankryzu vilniuje, kurioje turetos visos galimybes padaryti tikrai pralaidzia sankryza. Tai butinai susmaigstyti sviesoforus reikejo. Apgailetina. Pasukti i liepkalnio gatve tragedija kaip ir iki to.. tik ji kainuoja 31mln
Geriau, negu nieko – bent Minsko kryptimi galima normaliai važiuoti. Bet tik tiek. Kitur nepagerėjo, gal net ir pablogėjo. Būtų nieko, jei nemokamai, bet kai už tokią kainą, nematau čia kuo valdžiai girtis. Padėti šią “sėkmę” į stalčių, prie nudžiuvusių sodinukų projekto.
Jau iš pirmo projekto vizualizacijos visi vilniečiai matė, kad bus š*das, tai būtent taip ir gavosi finale 🙂 Sėkmės toliau šviesoforintis, projektuotojai.
Viskas gražu, bet būtina sutvarkyti nuotekų liniją. Smirda kiekvieną dieną.Ir gyventojai ir esančių šalia įmonių dsrbuotojai skundžiasi ir jokios reakcijos iš miesto valdžios.
Visiškai racionalus pasiūlymas. Kiekvienas lankęsis normalioje vakarų šalyje matė, kaip puikiai su srautais tvarkosi paprasčiausios žiedinės sankryžos – efektyvu ir saugu.
Būtent, tokie projektai, kaip ir pvz. apšvietimo stulpai, niekada neatsipirks. Tik kodėl tas principas galioja visur išskyrus tuos atvejus, kai yra svarstoma greito, bėginio transporto statyba ir komentarai užsipildo klyksmais ‘neAtSIpiRKzZ’. Kad bėginis transportas neatsipirks ir jo būtent dėl to nereikia statyti, šiaip jau, yra ir VMS pozicija.
Jo, 17 valandą per tunelį su vėjeliu, o po jo iškart ant stabdžių. Problemą perkelė puskili į priekį. Reikia stovėti 10 min, kad pasukti link Kalnėnų. 🤯😥🤮
Tikras siurprizas, kas galėjo pagalvoti kad taip bus? 😀 Visas civilizuotas pasaulis jau keliasdešimt metų kalba, kad keliais miesto kamščių problemos neišspręsi. Taip yra todėl, kad vos viename traukinyje sutelpantys kokie 1300 žmonių persodinti į automobilius gali užkišti pusę miesto savo pribezdėtomis geldomis. Po to dar jiems reikia milžiniškų parkingų. Vilniaus centras yra pajėgus sutalpinti papildomą bent šimtą tūkstančių žmonių dienos metu. Juos galima suvežti tik geru viešuoju transportu (kokio, aišku, Vilniuje nėra ir nenusimato kol ten sėdi Pakalnis ir kiti liuzeriai). Dabar vėl mesim dar kokį šimtą milijonų kokiai nors estakadai ir po to bus vėl ‘bet užsikimšo prie kitos sankryžos tai niekas nepasikeitė’. Trisdešimt metų ta pati dainelė. Sovietizuotas, automobilizuotas getų kratinys, o ne ES sostinė.
Kodėl viršuje ne žiedinė sankryža ? Laikini žiedeliai buvo žymiai pralaidesni…
Todel, kad besviesoforine sankryza niekam nenaudinga, ir nera kur kistis viesoforu. Viena kvailiausiu sankryzu vilniuje, kurioje turetos visos galimybes padaryti tikrai pralaidzia sankryza. Tai butinai susmaigstyti sviesoforus reikejo. Apgailetina. Pasukti i liepkalnio gatve tragedija kaip ir iki to.. tik ji kainuoja 31mln
tunelio kas kodel nesimato 😅
pasciuju tilto nera kaip zmonem is neste kolonėlės stoteles pereit I kapinės I kita puse?..
eiline pinigu plovimo schema…
Geriau, negu nieko – bent Minsko kryptimi galima normaliai važiuoti. Bet tik tiek. Kitur nepagerėjo, gal net ir pablogėjo. Būtų nieko, jei nemokamai, bet kai už tokią kainą, nematau čia kuo valdžiai girtis. Padėti šią “sėkmę” į stalčių, prie nudžiuvusių sodinukų projekto.
Tai kur faktinės nuotraukos, jeigu baigė? Ar projektinės visualizacijos geriau atrodo?
korespondentai vaikai uz minimuma ir darbas atitinkamas
Jau iš pirmo projekto vizualizacijos visi vilniečiai matė, kad bus š*das, tai būtent taip ir gavosi finale 🙂 Sėkmės toliau šviesoforintis, projektuotojai.
Viskas gražu, bet būtina sutvarkyti nuotekų liniją. Smirda kiekvieną dieną.Ir gyventojai ir esančių šalia įmonių dsrbuotojai skundžiasi ir jokios reakcijos iš miesto valdžios.
Reiktu vel ziedus irengti virs sio tunelio,nes kaip yra dabar vel viskas kemsasi….
Visiškai racionalus pasiūlymas. Kiekvienas lankęsis normalioje vakarų šalyje matė, kaip puikiai su srautais tvarkosi paprasčiausios žiedinės sankryžos – efektyvu ir saugu.
Viskas labai gerai, bet kada tiksliai šita sankryža aTsiPIRkZZZZ???
ka reiskia atsipirks? Tokie miesto projektai statomi ne kad atsipirktu, jie turi lengvint gyvenima ir susisiekima miestieciams.
Būtent, tokie projektai, kaip ir pvz. apšvietimo stulpai, niekada neatsipirks. Tik kodėl tas principas galioja visur išskyrus tuos atvejus, kai yra svarstoma greito, bėginio transporto statyba ir komentarai užsipildo klyksmais ‘neAtSIpiRKzZ’. Kad bėginis transportas neatsipirks ir jo būtent dėl to nereikia statyti, šiaip jau, yra ir VMS pozicija.
bliovimo ir žliumbimo buvo (kaip visada) daug, bet gavosi gerai:)
Dabar Kalnėnai užkiša pravažiavimą 😀
Jo, 17 valandą per tunelį su vėjeliu, o po jo iškart ant stabdžių. Problemą perkelė puskili į priekį. Reikia stovėti 10 min, kad pasukti link Kalnėnų. 🤯😥🤮
Tikras siurprizas, kas galėjo pagalvoti kad taip bus? 😀 Visas civilizuotas pasaulis jau keliasdešimt metų kalba, kad keliais miesto kamščių problemos neišspręsi. Taip yra todėl, kad vos viename traukinyje sutelpantys kokie 1300 žmonių persodinti į automobilius gali užkišti pusę miesto savo pribezdėtomis geldomis. Po to dar jiems reikia milžiniškų parkingų. Vilniaus centras yra pajėgus sutalpinti papildomą bent šimtą tūkstančių žmonių dienos metu. Juos galima suvežti tik geru viešuoju transportu (kokio, aišku, Vilniuje nėra ir nenusimato kol ten sėdi Pakalnis ir kiti liuzeriai). Dabar vėl mesim dar kokį šimtą milijonų kokiai nors estakadai ir po to bus vėl ‘bet užsikimšo prie kitos sankryžos tai niekas nepasikeitė’. Trisdešimt metų ta pati dainelė. Sovietizuotas, automobilizuotas getų kratinys, o ne ES sostinė.
Nu jei esi varguolis tai ir vazinek autobusu nieks nemaišo
Galima važiuoti per ukrainiečių gatvę, jokių kamščių!👌