Oficialiai baigta Žirnių, Liepkalnio ir Minsko pl. sankryžos rekonstrukcija

Komentarai 27

  1. Klausimas says:

    Kodėl viršuje ne žiedinė sankryža ? Laikini žiedeliai buvo žymiai pralaidesni…

    • Pikc liuc says:

      Todel, kad besviesoforine sankryza niekam nenaudinga, ir nera kur kistis viesoforu. Viena kvailiausiu sankryzu vilniuje, kurioje turetos visos galimybes padaryti tikrai pralaidzia sankryza. Tai butinai susmaigstyti sviesoforus reikejo. Apgailetina. Pasukti i liepkalnio gatve tragedija kaip ir iki to.. tik ji kainuoja 31mln

  2. elnur says:

    tunelio kas kodel nesimato 😅
    pasciuju tilto nera kaip zmonem is neste kolonėlės stoteles pereit I kapinės I kita puse?..
    eiline pinigu plovimo schema…

  3. Vyris says:

    Geriau, negu nieko – bent Minsko kryptimi galima normaliai važiuoti. Bet tik tiek. Kitur nepagerėjo, gal net ir pablogėjo. Būtų nieko, jei nemokamai, bet kai už tokią kainą, nematau čia kuo valdžiai girtis. Padėti šią “sėkmę” į stalčių, prie nudžiuvusių sodinukų projekto.

  4. Gintaras says:

    Tai kur faktinės nuotraukos, jeigu baigė? Ar projektinės visualizacijos geriau atrodo?

  5. Albinas says:

    Jau iš pirmo projekto vizualizacijos visi vilniečiai matė, kad bus š*das, tai būtent taip ir gavosi finale 🙂 Sėkmės toliau šviesoforintis, projektuotojai.

  6. Vladas says:

    Viskas gražu, bet būtina sutvarkyti nuotekų liniją. Smirda kiekvieną dieną.Ir gyventojai ir esančių šalia įmonių dsrbuotojai skundžiasi ir jokios reakcijos iš miesto valdžios.

  7. sasasS says:

    Reiktu vel ziedus irengti virs sio tunelio,nes kaip yra dabar vel viskas kemsasi….

    • Albinas says:

      Visiškai racionalus pasiūlymas. Kiekvienas lankęsis normalioje vakarų šalyje matė, kaip puikiai su srautais tvarkosi paprasčiausios žiedinės sankryžos – efektyvu ir saugu.

  8. MikrorajonVibes says:

    Viskas labai gerai, bet kada tiksliai šita sankryža aTsiPIRkZZZZ???

    • mem says:

      ka reiskia atsipirks? Tokie miesto projektai statomi ne kad atsipirktu, jie turi lengvint gyvenima ir susisiekima miestieciams.

      • MikrorajonVibes says:

        Būtent, tokie projektai, kaip ir pvz. apšvietimo stulpai, niekada neatsipirks. Tik kodėl tas principas galioja visur išskyrus tuos atvejus, kai yra svarstoma greito, bėginio transporto statyba ir komentarai užsipildo klyksmais ‘neAtSIpiRKzZ’. Kad bėginis transportas neatsipirks ir jo būtent dėl to nereikia statyti, šiaip jau, yra ir VMS pozicija.

  9. hmmm says:

    bliovimo ir žliumbimo buvo (kaip visada) daug, bet gavosi gerai:)

  10. mazibuda says:

    Dabar Kalnėnai užkiša pravažiavimą 😀

    • Darius says:

      Jo, 17 valandą per tunelį su vėjeliu, o po jo iškart ant stabdžių. Problemą perkelė puskili į priekį. Reikia stovėti 10 min, kad pasukti link Kalnėnų. 🤯😥🤮

      • MikrorajonVibes says:

        Tikras siurprizas, kas galėjo pagalvoti kad taip bus? 😀 Visas civilizuotas pasaulis jau keliasdešimt metų kalba, kad keliais miesto kamščių problemos neišspręsi. Taip yra todėl, kad vos viename traukinyje sutelpantys kokie 1300 žmonių persodinti į automobilius gali užkišti pusę miesto savo pribezdėtomis geldomis. Po to dar jiems reikia milžiniškų parkingų. Vilniaus centras yra pajėgus sutalpinti papildomą bent šimtą tūkstančių žmonių dienos metu. Juos galima suvežti tik geru viešuoju transportu (kokio, aišku, Vilniuje nėra ir nenusimato kol ten sėdi Pakalnis ir kiti liuzeriai). Dabar vėl mesim dar kokį šimtą milijonų kokiai nors estakadai ir po to bus vėl ‘bet užsikimšo prie kitos sankryžos tai niekas nepasikeitė’. Trisdešimt metų ta pati dainelė. Sovietizuotas, automobilizuotas getų kratinys, o ne ES sostinė.

      • no problem says:

        Galima važiuoti per ukrainiečių gatvę, jokių kamščių!👌

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist