Manufaktūrų g. atnaujinimas įgauna pagreitį – saugesnė sankryža, dviračių takai, žaliosios erdvės

Komentarai 6

  1. mind.b says:

    Kam komplikuoti eisma, saugumas yra svarbiausia kelyje, eismas turetu buti supaprastintas kaip kitose salyse. Jeigu dega zalias sviesaforo signalas tai turetu reiksti kad galima vaziuoti ir yra saugu, visiem kitiem turetu degti raudonas signalas. Butu zymiai maziau ivykiu jei nereiketu praleidineti tuo metu kitu. Juk zmogui lengviau sustoti nei sustabdyti transporto priemone. Einant per gatve zmogus turetu praleisti transporta ir eiti tik tuo metu kai saugu.( kai dega zalias sviesaforo signalas arba kai tuo metu nera transporto )

  2. fizikos dėsniai says:

    šią šviesofornę sankryža reikia iš viso naikinti, nes 300 atstumu viena nuo kitos yra net DVI dviejų lygių susisiekimo linijos: viena po Zarasų tiltu – ten yra ir gatvelė ir šaligatvis, ir dvirtakis; o antra – link geležinkelio stoties. Pėstieji ir dviratininkai už maždaug 20-30 metrų turi saugią, tvarkingą, sutvarkytą susisiekimą po Zarasų tiltu. Per perėją beveik net nieks neina. Užsidegus raudonai – sustabdoma apie 60-80 autopriemonių, o per perėją arba nieks neina, arba praeina du-trys žmonės, iš Drujos į Manufaktūrų gatvę įsuka maksimum 7 autopriemonės. Skaičius pateikiu iš jau kelerių metų eismo stebėjimo šioje sankryžoje. Automobiliai į vystomą Manufaktūrų teritoriją turi taip pat puikias sąlygas patekti bei išvažiuoti – net po 2 – 3 susisiekimo taškus. Tad ši šviesoforinė sankryžą kai nuolat 2-3 minutėms, stabdomas 60-80 autopriemonių eismas (įskaitant viešąjį transportą), didinamas užterštumas ir triukšmas, yra tikras nesusipratimas ir neracionalumas.

    • nesutinku says:

      gerai ten tas šviesoforas, nereikia dar vienos miesto magistralės mieste, tegu būna galimybė rinktis įvairesnius maršrutus. O su tarša ir triukšmu efektyviausiai kovojama ne gerinant sąlygas automobilių eismui ir taip jį skatinant, o kuo labiau jas bloginant. Viešajam transportui tuo tarpu galima įrengti A juostas ir panašu jog jau įteisintą (ar tuoj būsiantį įteisintu) VT šviesoforą

      • fizikos dėsniai says:

        Kaip konkrečiai šioje vietoje 120-200 autopriemonių sustabdymas (taip bloginant eismo sąlygas) padės gerinti pėsčiųjų ir dviratininkų dalią, kai jiems kaip tik laukti žalios šviesos reikia minimum 3 minutes? Dabar yra katik nutiestas šaligatvis su dviračių taku po Zarasų tiltu – jie ten gali greičiau, saugiau ir ramiau susisiekti.

        O panaikinus šviesoforą nebeliktų transporto, kuris veikia rėžimu akseleratorius-stabdis taip būtų mažinamas triukšmas ir tarša. Be to, visuomeninis transportas irgi nebebūtų stabdomas prie šviesoforų 2-3 minutėms,

        Aš situaciją šioje sankryžoje stebiu jau kelis metus tad mano siūlymai nėra iš piršto laužti.

        Taip pat esu už automobilizacijos mažinimą, ir kur reikia auto sąlygų prastinimą. Čia ne ta situacija dėl išvardintų priežasčių.

    • Vilnius says:

      Tai į Manufaktūrų g. važiuoti tik per Kaukysos arba Aukštaičių g.??? Yeah, right…

      • fizikos dėsniai says:

        Ne – įvažiuoti ir išvažiuoti į ir iš Manufaktūrų galima būtų iš ir į Drujos gatvės. Naikintųsi tik kairieji posūkiai.Taip pat tarp naujų projektų bus tiesiamos gatvelės, tad susisiekimo bus sočiai. Nesiūlyčiau to nežinodamas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist