Keisis eismo organizavimas Kalvarijų ir Žalgirio gatvių sankryžoje

Komentarai 15

  1. Hate to say this says:

    Tai greičiausiai užkraus vienajuostę Giedraičių g., padarys ją nepriimtina pėstiesiems ir dviratininkams. Ir dviračių takas dar vienas Kalvarijų g., kai jau yra visai greta Giedraičių, kam reikalingas?!
    Ir išvis, – blogas, JOKS miesto planavimas, nemąstoma kompleksiškai, nepaisoma realių gyventojų poreikių, chaotiški ušstatymai, pokyčiai iš lempos, vyr architektas neįgalus, kenčia visi, *:((

  2. andrius says:

    Važiuojant Kalvarijų g. dabar posūkis į kairę dažniausiai užblokuoja judėjimą tiesiai. Panašu kad taps dar blogiau. Kodėl nesvarstomas žiedo/turbo žiedo variantas? Vietos yra.

  3. Vilnietis says:

    Ne karantino metu, piko metu Kalvarijų gatvė stovėdavo beveik nuo Krokuvos gatvės sankryžos. Dabar stovės nuo A.Goštauto. Kalvarijų gatvė nėra pritaikyta tokiems srautams kokie jie yra. Su Rinktines g. ruože nuo Kalvarijų – Konstitucijos pr. sankryžos, yra viso labo 2 nusukimai. Giedraičių g. padarė vienpusį eismą, ko pasekoje norint važiuoti nuo centro, Kalvarijų g. gauna didesnį srautą. Nuo Konstitucijos pr. yra alternatyva link Žalgirio g. pusės, tai Linkmenų g. bet ji yra per siaura ir šviesoforų degimo ciklas iš Linkmenų g. nėra ilgas. Tokiu atveju turime spūstis ir Kalvarijų ir Linkmenų g. Taip kad atėmus Kalvarijų g. juostas kelias, piko valandos šiuose gatvėse bus puse dienos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist