būtų labai įdomu pamatyti tuos skaičius iš analizės, kiek % pagerėjo pralaidumas dėl rodyklės, ir kiek % išaugo incidentų. Be to tiek sprendimas tiek straipsnis yra “šakėmis ant vandens”
“lentelių atsisakoma kaip nesaugaus ir jutikliniam šviesoforų valdymui netinkamo eismo organizavimo būdo”
labai gerai pamenu kai žalias rodykles pristatinėjo saugaus eismo “specialistai” (aciprašant), ir labai garsiai tuo džiaugėsi – tai pagerins sankryžų pralaidumą ir pan. Staiga “specialistų” požiūris kardinaliai pasikeitė, įdomu kodėl. Ar kažkas pasufleravo/nurodė jas pradėt demonizuoti, ar tik iš neturėjimo ką veikt, tobiš “intensyvaus darbo imitavimo” sindromo priepuolis. Bet kokiu atveju, peršasi išvada kad “specialistai” yr elementarūs kvailiai..
Breaking news: specialistai tobulėja su laiku. Gal pasikonsultavo su kompetetingesniais žmonėm ir gavo patarimą pašalinti tas rodykles.
O šiaip jos tikrai nesaugios – daug kas nesustabdo kaip privaloma, kyla pavojingų situacijų sankryžose, tamsoje jos nematomos ir t.t. Tai manau sveikintini tokie pakeitimai.
Kas jau taip nestabdo sukdamas į dešinę ir dar degant raudonai???
Net sunku įsivaizduoti, turėtų būti vaizdelis kaip per driftą…
Nebent tu neskiri kai sukamą į dešinę degant žaliam signalui ir degant raudonam, bet esant žaliai rodyklei
Pagal dabar galiojančias KET, sukant į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui turinčiam žalią rodyklę būtina sustoti. Tačiau vis dar yra vairuotojų, kurie nesustoja, o tik sumažina greitį ir stebėdami ar iš kairės pusės neatvažiuoja automobiliai atlikinėja posūkį į dešinę visai nematydami, kad tuo metu į perėja, vairuotojui iš dešinės, įžengia pėstieji.
būtų labai įdomu pamatyti tuos skaičius iš analizės, kiek % pagerėjo pralaidumas dėl rodyklės, ir kiek % išaugo incidentų. Be to tiek sprendimas tiek straipsnis yra “šakėmis ant vandens”
“lentelių atsisakoma kaip nesaugaus ir jutikliniam šviesoforų valdymui netinkamo eismo organizavimo būdo”
labai gerai pamenu kai žalias rodykles pristatinėjo saugaus eismo “specialistai” (aciprašant), ir labai garsiai tuo džiaugėsi – tai pagerins sankryžų pralaidumą ir pan. Staiga “specialistų” požiūris kardinaliai pasikeitė, įdomu kodėl. Ar kažkas pasufleravo/nurodė jas pradėt demonizuoti, ar tik iš neturėjimo ką veikt, tobiš “intensyvaus darbo imitavimo” sindromo priepuolis. Bet kokiu atveju, peršasi išvada kad “specialistai” yr elementarūs kvailiai..
Breaking news: specialistai tobulėja su laiku. Gal pasikonsultavo su kompetetingesniais žmonėm ir gavo patarimą pašalinti tas rodykles.
O šiaip jos tikrai nesaugios – daug kas nesustabdo kaip privaloma, kyla pavojingų situacijų sankryžose, tamsoje jos nematomos ir t.t. Tai manau sveikintini tokie pakeitimai.
Kas jau taip nestabdo sukdamas į dešinę ir dar degant raudonai???
Net sunku įsivaizduoti, turėtų būti vaizdelis kaip per driftą…
Nebent tu neskiri kai sukamą į dešinę degant žaliam signalui ir degant raudonam, bet esant žaliai rodyklei
Pagal dabar galiojančias KET, sukant į dešinę degant raudonam šviesoforo signalui turinčiam žalią rodyklę būtina sustoti. Tačiau vis dar yra vairuotojų, kurie nesustoja, o tik sumažina greitį ir stebėdami ar iš kairės pusės neatvažiuoja automobiliai atlikinėja posūkį į dešinę visai nematydami, kad tuo metu į perėja, vairuotojui iš dešinės, įžengia pėstieji.