Galejo dar isvaziuojant is ziedo i Konstitucijos pr. padaryti 3 eismo juostas ,plaplatindami po 50 cm vaziuojama dali i kiekviena puse be jokiu projektu.Taip pat panaikinti pesciuju pereja,nes uz 50 m yra pozemine.Tada is ziedo butu galima netrukdomai nuvaziuot toleliau Konstitucijos pr. Linkvenu gatve turetu tapti vienos krypties link upes nuo Zalgirio gatves .
Ogal pozemine pesciuju padaryta netinkamoj vietoj?Toj vietoj salia pozemines turi buti ir 2,3m aukscio tuneliukas l.a su isvaziavimu i Ukmerges ir Gel Vilko gatves.
Puikus sprendinys. Deje tai tik kosmetika. Reikia pagaliau aiškiai pasakyti, kad Linkmenų gatvė buvo formuojama neteisingai, t.y. turėjo būti lokalinės magistralės lygio, turinti keturias eismo juostas ir gerokai tiesesnė. Dabar statant Šnipiškėse gyvenamuosius kvartalus matome tolesnes šio tipo paikybes, kurias laimina net ir kritiškai apie aklą plotų užstatymą, neatsižvelgiant į eismo perspektyvas, pasisakantis miesto architektas Pakalnis. Jam pritariant Šnipiškėse ir toliau orientuojamasi į dvijuosčių gatvių statybą, pvz. Kernavės gatvę. Tai reiškia, kad kamščiai Šnipiškėse tik didės. Lvovo, Krokuvos, Kernavės gatvės turėtų būti vietinių magistralių lygmens ir turėti keturias neužstatomas parkuojamu transportu eismo juostas. Daugėliškio gatvė turėtų būti dar svarbesnė turinti magistralinės jungties su Žirmūnais, Antakalniu bei Naująja Vilnia statusą. Lvovo gatvė, jungtis tuneliu arba tiltu su T.Vaižganto gatve ir atlikdama eismo srautų išmetimo iš centro šiaurės kryptimi funkciją būti sujungta su estakada, vedančia į Ukmergės gatvės įkalnę.
Ooo.. sveiki pasiekę mus iš 1970-ųjų.. Atsiliekat daugiau kaip pusę amžiaus. Kai pasaulis susivokia, kad miestai – žmonėms, o ne automobiliams, mūsuose vis dar sklinda balsai iš praeities reikalaujantys, kad visos gavės būtų bent 4 juostų.
Galejo dar isvaziuojant is ziedo i Konstitucijos pr. padaryti 3 eismo juostas ,plaplatindami po 50 cm vaziuojama dali i kiekviena puse be jokiu projektu.Taip pat panaikinti pesciuju pereja,nes uz 50 m yra pozemine.Tada is ziedo butu galima netrukdomai nuvaziuot toleliau Konstitucijos pr. Linkvenu gatve turetu tapti vienos krypties link upes nuo Zalgirio gatves .
Ogal pozemine pesciuju padaryta netinkamoj vietoj?Toj vietoj salia pozemines turi buti ir 2,3m aukscio tuneliukas l.a su isvaziavimu i Ukmerges ir Gel Vilko gatves.
Puikus sprendinys. Deje tai tik kosmetika. Reikia pagaliau aiškiai pasakyti, kad Linkmenų gatvė buvo formuojama neteisingai, t.y. turėjo būti lokalinės magistralės lygio, turinti keturias eismo juostas ir gerokai tiesesnė. Dabar statant Šnipiškėse gyvenamuosius kvartalus matome tolesnes šio tipo paikybes, kurias laimina net ir kritiškai apie aklą plotų užstatymą, neatsižvelgiant į eismo perspektyvas, pasisakantis miesto architektas Pakalnis. Jam pritariant Šnipiškėse ir toliau orientuojamasi į dvijuosčių gatvių statybą, pvz. Kernavės gatvę. Tai reiškia, kad kamščiai Šnipiškėse tik didės. Lvovo, Krokuvos, Kernavės gatvės turėtų būti vietinių magistralių lygmens ir turėti keturias neužstatomas parkuojamu transportu eismo juostas. Daugėliškio gatvė turėtų būti dar svarbesnė turinti magistralinės jungties su Žirmūnais, Antakalniu bei Naująja Vilnia statusą. Lvovo gatvė, jungtis tuneliu arba tiltu su T.Vaižganto gatve ir atlikdama eismo srautų išmetimo iš centro šiaurės kryptimi funkciją būti sujungta su estakada, vedančia į Ukmergės gatvės įkalnę.
Nu jo visa vilniu padarykim magistarle 😀 gal tiesiog lipkit is komforto zonos ir pradekit vaikscioti centre peskom.
Ooo.. sveiki pasiekę mus iš 1970-ųjų.. Atsiliekat daugiau kaip pusę amžiaus. Kai pasaulis susivokia, kad miestai – žmonėms, o ne automobiliams, mūsuose vis dar sklinda balsai iš praeities reikalaujantys, kad visos gavės būtų bent 4 juostų.
Krokuvos g. palikit ramybėje, tai gyventojams gatvė – užtenka Lvovo magistralinės…
Pagaliau. Ten tikras bardakas buvo